Paras miesten hajuvesi?
Mielipiteitä? Jotenkin vaan vanha kunnon Tabac toimii yhä. Kertokaa suosikkejanne. Vieläkö muuten löytyy Old Spice?
Kommentit (272)
Vierailija kirjoitti:
Jean-Paul Gaultierin Le Male
kunnon homomerkki
Minäpä olen sitä mieltä, että ensin pitää tuoksutella herran ominaisuustuoksua. Ja vasta sitten lähteä arvuuttelemaan, mikän tuoksu kyseiselle herralle åarhaiten sopisi.
Ominaisuudet ja persoonallisuus ratkaisevat ja mys miehen oma mielipide - eikä koskaan mitään ylivahvaa...
Ominaistuoksua titenkin tarkoitin :)
Miehet eivät käytä hajuvettä. Naiset käyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Voiko mitään homompaa edes olla? No miesten imuttelu ehkä menee vielä edelle....
Jalkahiki ja muut hiet on miehen hajuja 😝 ei niitä parfyymit peitä.
Ennen vanhemmat rouvat haisivat hajuvesille, niin että silmiä kirveli. Nykyään ne ovat nuoret miehet.
Tuoksu, haju ja lemu ovat eri asioita.
Trollin pitäisi opetella trollaamaan ennen kuin alkaa trollaamaan. Tosin, jos trolli kykenisi oppimaan, ei trolleja olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Voiko mitään homompaa edes olla? No miesten imuttelu ehkä menee vielä edelle....
Ei yhtä kertaa lasketa!
Oikeasti luulin otsikon nähdessäni, että tää on joku dickjohnsonin, tai mikälie olikaan keskusteluksi naamioitu piilomainos, kun ne tunkee niitä huonosti puhuvilla horoilla ryyditettyjä mainoksia joka puolelle somessa. Mutta ei ollutkaan - positiivinen ylläri.
Mutta en käytä hajuvesiä, olen mies. Niin en osaa sanoa yhtään. JOskus harvoin käytän partavettä, usein dödöä, sitä mitä halvalla saa Tokmannilta. Repikää junttikauhuiset cityboit siitä :D
Miehen varpaat suuhun. Varpaan päällä karvaa. Varpaiden välien nuoleminen ensin ja sitten kaikkia varpaita suun täydeltä. Paljon sylkeä. Syljet jalkateriä ja miehen naamaa.
Hirveä haju rlaksamiehellä. Virolainen. Tottunut.
Otan tästä maksun.
Käytännössä olen huomannut, että kun olen hieronut paria 50 euroa seteliä leukapieleen ennen baariin menoa, niin naiset ovat kehuneet partaveteni tuoksua. Eli siinä miehille vinkki tuoksuun.
Saippuan tuoksu puhtaalla iholla on paras hajuvesi miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät käytä hajuvesiä, partavettä kyllä. Saispa Menneniä.
Miehillä on ihan omia hajuvesiä myös kuten naisilla.
Hajuvesiä? Miehillä? Nyt kyllä kuulostaa melko homolta.
Nämä "miehet" varmasti virtsaavatkin istualtaan kuin tytöt. Hajuvesiä, saatana.
Vähän kuulostaa että olet epävarma omasta seksuaalisuudesta. Tule vain rohkeasti ulos kaapista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan lievä hienhaju. Kiihottavaa. Uros.
.
Hiki paska kusi ja eilinen runkki
Nistä on miehen lema tehty
Mäntysuopa