Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sointu Borg yllättää Myyrä ohjelmassa!

Vierailija
28.03.2026 |

Pois potkitun seksuaali rikollisen tilalle tullut Sointu Borg yllättää positiivisesti, reippaan ja mukavan oloisen juontamisen tähtenä. Hyvä Sointu!

Kommentit (909)

Vierailija
901/909 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurin yliviivaustyyli oli teippitehtävässä myös epäilyttävä. Miksi viivata koko sana yli ennen kuin on varma siitä, että se on merkattu. Voisi vaikka laittaa vaan esim. Pallurat niiden sanojen viereen, jotka on käytetty.

Joo tää olis ollut paljon parempi tapa siihen tehtävään. Mutta jos kokonaisuutta katsoo, niin onhan Lauri tehnyt hyvin paljon epämyyrämäistä. Esimerkiks sukelluksessa, luokkatehtävässä, junailussa, pyöräilyn yhteenlaskussa ja Troijan hevosissa.

Vierailija
902/909 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mun mielestä noi ihan jokainen voisi helposti olla myyrä.. en tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/909 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on aivan pläkkiselvää että Myyrä on Stan. Satavarmasti.

Vierailija
904/909 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on aivan pläkkiselvää että Myyrä on Stan. Satavarmasti.

Yhtä varmaa kuin se että juontaja ei olisi muokannut itseään mitenkään, alkaen hiuksien väristä juurikasvuineen.

Vierailija
905/909 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo kumimuija olisi ilman julkisuuttaan? Ei luultavasti mitään.

Kauppatieteiden maisteri nyt ainakin

Ainakaan, anteeksi, puheääni ja -tapa ei miellytä.

Julkkis-isänsä, Ylen palkollisena vaalien aikaan, lapsi.

Vierailija
906/909 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://anna.fi/wp-content/uploads/2021/07/sointu-omakuva.jpg

Näköjään alottanut itsensä täyttämisen myrkyillä ja muulla yli 5 vuotta sitten, joten voi olla vaikea palauttaa ulkonäkö entiselleen.

Noista Sointun isoista tekareista ja kumivenemäisistä tekohuulista tulee muuten mieleen se Katiska-huumerikollis vyyhdin Sofia Blörf joka leikkii Seiskassa ja telkkarissa Kardashianseja.

Surullista katsottavaa.

Epäluonnollisuus paistaa jopa kulman taakse. Ei voi mitenkään olla kovin terveellistä, kaukana esimerkillisyydestä.

Vierailija
907/909 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://anna.fi/wp-content/uploads/2021/07/sointu-omakuva.jpg

Näköjään alottanut itsensä täyttämisen myrkyillä ja muulla yli 5 vuotta sitten, joten voi olla vaikea palauttaa ulkonäkö entiselleen.

Noista Sointun isoista tekareista ja kumivenemäisistä tekohuulista tulee muuten mieleen se Katiska-huumerikollis vyyhdin Sofia Blörf joka leikkii Seiskassa ja telkkarissa Kardashianseja.

Surullista katsottavaa.

Epäluonnollisuus paistaa jopa kulman taakse. Ei voi mitenkään olla kovin terveellistä, kaukana esimerkillisyydestä.

Itse olet kaukana esimerkillisyydestä noilla sun kommenteilla.

Surullista katsottavaa.

Vierailija
908/909 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stania epäilevä, vetoat aina Stanin omiin puheisiin, vaatteisiin, aikaisempiin mediaesiintymisiin yms. Koska olet selkeästi perehtynyt Staniin liittyviin kohtauksiin tällä kaudella, kerrohan oletko löytänyt mitään tuotannon asettamia myyrävihjeitä jaksoista? Hanadistahan näitä on ollut useampia. Tässä ohjelmassa joka kaudella tuotanto vihjaa myyrästä, kuuluu formaattiin. Ja selitykseksi ei kelpaa "mikään ei ole sitä, miltä näyttää". Eikö Stan ole juuri sellainen henkilö, joka haluaisi itse johtaa katsojia harhaan? Näetkö mahdollisena, että olet itse pässi Stanin vetämässä narussa?

Vierailija
909/909 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näetkö mahdollisena, että olet itse pässi Stanin vetämässä narussa?"

On se mahdollista.

On kuitenkin myös totta, että Stan ei laittanut eteenpäin Hanadin liikkeelle laittamaa leipää. Ja joutui kahdesti laittamaan lukkoon koodin 836. Vaikka ketään ei ollut näkemässä. Tosin, jos Stanin taktiikka on esittää myyrää kotikatsomoille niin silloinhan hän toimisi juuri noin.

Huutokaupassa Stan jätti huutamatta jokerin. Koska arvasi, että parempia kohteita on tarjolla. Siihen nähden kobratehtävässä heti napattu jokeri oli erilaista logiikkaa. Miksi ei jäänyt odottamaan parempaa kohdetta? Oli selvä, että sellainen tulee.

Olisiko tehtävässä tullut jumi, jos eka jokeri ei olisi kelvannut kellekään? Mahdollisuus siihen oli. Ottamalla jokerin myyrä "varmistaa", ettei jumitilannetta tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi