Sointu Borg yllättää Myyrä ohjelmassa!
Pois potkitun seksuaali rikollisen tilalle tullut Sointu Borg yllättää positiivisesti, reippaan ja mukavan oloisen juontamisen tähtenä. Hyvä Sointu!
Kommentit (467)
Mielestäni hyvä kausi tuli lopulta tästä. Kiva että tässä vaiheessa vielä kolme selvää ehdokasta myyräksi (Hanad, Lauri ja Stan) ja yksi villi kortti (Timo). Joskin Timon hyvä suorittaminen kuvaustehtävässä vahvisti, ettei hän ole myyrä vaikka kuinka näin itse toivoisinkin.
Lauri on myyrä, koska:
+ on liian fanaattinen ollakseen kilpailija, kuitenkaan keräämättä rahaa oikeasti. Mielestäni follow the money - strategia osoittaa Lauriin.
+myyrälle aina oikeassa paikassa oikeaan aikaan
+ suuri vastuun ottaminen, tulee Pyhimys mieleen
- ei vihjeitä
Hanad on myyrä, koska:
+ rikkinäinen puhelin -ehdotus
+ uusimman jakson valinta Pandoratehtävään, on siis Laurin ja Timon tutkassa?
+ mönkijätehtävässä vei monta lippua pois suhteessa rahamäärään
+ leijona ja kolumbiavihjeet
Stan on myyrä, koska:
+ ollut monesti hyvissä positioissa myyrälle
+ paita- ja rapuvihjeet
- haluttomuus olla kirstunvartija
- viimeisimmän jakson ”luovutus”
Soinnulla on ollut niin älyttömiä ohjelmia suomen tv:ssä kuin olla ja voi. Jotain hemmetin " Myyrää" en edes yritä katsoa entiseen tarjontaan perustuen.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni hyvä kausi tuli lopulta tästä. Kiva että tässä vaiheessa vielä kolme selvää ehdokasta myyräksi (Hanad, Lauri ja Stan) ja yksi villi kortti (Timo). Joskin Timon hyvä suorittaminen kuvaustehtävässä vahvisti, ettei hän ole myyrä vaikka kuinka näin itse toivoisinkin.
Lauri on myyrä, koska:+ on liian fanaattinen ollakseen kilpailija, kuitenkaan keräämättä rahaa oikeasti. Mielestäni follow the money - strategia osoittaa Lauriin.
+myyrälle aina oikeassa paikassa oikeaan aikaan+ suuri vastuun ottaminen, tulee Pyhimys mieleen
- ei vihjeitä
Hanad on myyrä, koska:+ rikkinäinen puhelin -ehdotus
+ uusimman jakson valinta Pandoratehtävään, on siis Laurin ja Timon tutkassa?
+ mönkijätehtävässä vei monta lippua pois suhteessa rahamäärään
+ leijona ja kolumbiavihjeet
Stan on myyrä, koska:+ ollut monesti hyvissä positioissa myyrälle
+ paita- ja rapuvihjeet
- haluttomuus olla kirstunvartija
- viimeisimmän jakson ”luovutus”
Näistä viesteistä tykkään, että puntaroidaan eri vaihtoehtoja. Itse lisäisin Hanadille plussana miinusrahat laatikoilta. Miinuksena, että hän on jäänyt sivuun joissain tehtävissä. Laurille miinuksena haluttomuus poistua luokkahuoneesta. Ja Stanille sulla on plussana tuo avainasema tehtävissä. Mun mielestä hän ei ole kuitenkaan käyttänyt paikkoja myyräilyyn. Arvasi esimerkiksi merimuseossa yhden saaren oikein ja runotehtävässä suoritti hyvin siihen nähden, kuinka vaikeita jotkut sanat olivat ja kuinka huonosti niitä oli kuvattu. Samoin rahat ikonista ja laatikoilta. Oon tuutannut näitä ajatuksia tänne kyllä paljon, joten pahoittelut toistosta.
Minusta Roope oli parempi juontaja. Stania on todennäköisin myyrä.
Pakka on itsellä niin sekaisin kaiken suhteen mutta laitetaan nyt joku arvaus. Timo pelaa kuten Kari Kanala viime kaudella, on kuin saippuapala mistä kukaan ei saa kiinni. Lauri peesaa tätä höyryämällä koko ajan jotain. Kumpikaan ei ole Myyrä.
Stan on liian ”kuistilla” ollakseen Myyrä, jäljelle jää Jesse tai Hanad.
Mikäli hokema ” mikään ei ole sitä miltä se näyttää” pitäisi paikkansa, voisi Jesse olla Myyrä. Uudelleen peliin ja näyttelee ulapalla olijaa. Hanad on sopivan taustalla koko ajan ja epäilyjen ulkopuolella koska harvemmin sekoilee.
Laitetaan nyt ilman mitään näkyviä todisteita että Hanad on Myyrä.
Jos ehdottaa auringon jumalaksi Neptunusta, Zeusta ja kylän nimeä niin on myyrä.
Jos käsi on kipeänä samana aamuna, kun on melomistehtävä, jossa toinen rooli on megafoniin karjuminen, niin taktiselta myyrältä vaikuttaa.
Melomistehtävä meni hyvin - Stan olikin ulkopuolinen.
Polaroid-tehtävä meni hyvin - Stan vain raahautui mukana.
Helios-tehtävässä oli monta probleemaa. Stan kapellimestarina.
Ylinäytellyt ilmeet.
Myyrä on purkissa.
Olin jo monta jaksoa sitten 88,8 % varma, että Stan on myyrä. Nyt 99,9 % varma.
Sointu Borg on katsonut Petollisia ja on nyt kuin Temusta tilattu linnan herra.