Miten pidät ihosi kunnossa?
Minä iltapuhdistuksella, kosteusvoiteella ja kasvovedellä. Joskus kuorin. Vähän on paljon.
Kommentit (53)
Säännöllinen pesu ja kosteutus tarvittaessa👍👍
Mies ruiskii päivittäin mällit naamalle ja niitä sitten hieron kasvoihin. Oikeasti paras ihonhoito tuote ja 100% orgaaninen .
Käytän puhdistustuotteita, kasvovesiä, seerumeita, voiteita, öljyjä, kuorintoja, naamioita, kinesioteippejä, gua sha:ta, kasvojoogaa, välttelen uv-säteilyä, syön terveellisesti, juon vettä, en käytä alkoholia.
Pesu joka ilta ja laadukas kosteusvoide. Joskus käytän jotain kasvoöljyä. Lopetin kaikki seerumit, kun huomasin ettei niistä ole mitään hyötyä. Eli siis mahdollisimman simppeli rutiini toimii minulla.
Vierailija kirjoitti:
Pesu joka ilta ja laadukas kosteusvoide. Joskus käytän jotain kasvoöljyä. Lopetin kaikki seerumit, kun huomasin ettei niistä ole mitään hyötyä. Eli siis mahdollisimman simppeli rutiini toimii minulla.
Mikset käytä kasvovettä?
En ota aurinkoa (aurinko on ihon vanhentajista nro 1), en tupakoi, en käytä alkoholia. Syön kasvispitoista sekaruokaa, tykkään maunkin vuoksi etenkin beetakaroteenia sisältävistä kasviksista, ja sen mielestäni huomaa ihon kunnossa. Juon vettä 2 l/vrk. Nukun 8-9 h/vrk. Minulla on ihonhoitorutiinit, joissa vähemmän on enemmän, koska minulla on suht herkkä iho. Käytän vain apteekkikosmetiikkaa (LRP, Avene).
Vierailija kirjoitti:
En ota aurinkoa (aurinko on ihon vanhentajista nro 1), en tupakoi, en käytä alkoholia. Syön kasvispitoista sekaruokaa, tykkään maunkin vuoksi etenkin beetakaroteenia sisältävistä kasviksista, ja sen mielestäni huomaa ihon kunnossa. Juon vettä 2 l/vrk. Nukun 8-9 h/vrk. Minulla on ihonhoitorutiinit, joissa vähemmän on enemmän, koska minulla on suht herkkä iho. Käytän vain apteekkikosmetiikkaa (LRP, Avene).
Ei apteekkikosmetiikka ole sen hellävaraisempaa kuin markettituotteetkaan. Sama lainsäädäntö koskee kaikkia tuotteita myyntipaikasta riippumatta.
Pelkkä saippualla pesu iltaisin. En tarvitse ihorasvoja. On muutenkin rasvainen iho.
Pysyy kunnossa ilman erikoisia toimenpiteitä.
M55
En meikkaa, en tunge ihooni turhia kemikaaleja, niin en tarvitse turhia kemikaaleja turhien kemikaalien poistamiseenkaan. Olen ikäistäni nuoremman näköinen luomuihoni kanssa.
Iho pysyy itse kunnossa. Vasta kuolleena mätänee. Ellei siis ole jotain sairautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset käytä kasvovettä?
Koska siitä ei ole ollut minulla yhtään mitään hyötyä. Miksi käyttää rahaa asiaan, joka ei vaikuta mitään?
Huuhtelen vedellä kun käyn suihkussa. En kyllästä kemikaaleilla. Eikä ole ollut mitään ongelmia ihon kanssa.m43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset käytä kasvovettä?
Koska siitä ei ole ollut minulla yhtään mitään hyötyä. Miksi käyttää rahaa asiaan, joka ei vaikuta mitään?
Säästäisit rahaa, kun ei tarvitsisi käyttää kalliita voiteita vaan edullisempikin riittäisi.
Mä en tee oikeastaan mitään. Minulla on kuivahko normaali ohut iho. Kun nukun hyvin niin iho näyttää hyvältä.
Meikkaan päivittäin mutta en edes aina pese meikkejä pois illalla. Aamulla viimeistään. Minua luullaan nuoremmaksi mutta se saattaa johtua hieman lapsenomaisista kasvoistani.
En kuorruta nahkaani kemikaaleilla.
Pysyn poissa suorasta auringosta kesäisin.
En käytä mitään erityisiä tuotteita, pelkkä oesu riittää