Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mummo tykkää toisista lapsenlapsista enemmän.

Vierailija
02.03.2023 |

Ootteko harventaneet yhteydenpitoa mummoon?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi siitä miten tämä näkyy.

Vierailija
2/42 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä siinä miten toimii toisten lastenlapsien kanssa, kehuu enempi ym iloisempi. Kun taas meidän aivan erilainen, huolestunut, ei juurikaan anna positiivista palautetta lapsille.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset lapsenlapset on kasvatettu paremmin. Kuka niitä diagnosoituja rajattomia kauhukakaroita jaksaa katsella? Ei kukaan.

Olisitte itse kasvattanut lapset niin että osaavat käyttäytyä. Jos sinun sisarukset on tehneet paremman työn kasvattajina niin ota mallia äläkä hae niitä nepsydiagnooseja joilla peset kädet kasvatuksesta.

Vierailija
4/42 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

se riippuu varmaan taas kemioista,eli toisten lasten kanssa mummon kemiat käy paremmin yksiin kuin toisten

Vierailija
5/42 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIka ei ole välttämättä siellä mummossa, vaan voi olla kasvatuksenne. Jos lapsenne on ääliö ja annatte hänen olla sellainen, niin miksi mummo pitäisi?

Vierailija
6/42 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mummolle on helpotus, kun ne hankalat lapsenlapset pysyy poissa. Ilman muuta vähennätte kanssakäymistä ja keskitytte elämään omana perheenä ilman vaikeaa ulkomaailmaa. Lastenlasten vanhemmille on paha paikka huomata, että muiden lapsissa on paljon hyvää.

Vierailija
7/42 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoko lapset tämän esille? Jos eivät, niin en puuttuisi asiaan. Tunne voi olla vain vanhemmalla. Sisaruskateus näkyy usein aikuisenakin.

Vierailija
8/42 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot saavat tykätä tai olla tykkäämättä. Se on mummojen oma asia!

Vierailija
9/42 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kysynyt että miksi mummo tykkää enempi toisista. Kysymys oli oletteko vähentäneet yhteydenpitoa? Luetun ymmärtäminen!!!

Ap

Vierailija
10/42 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on harventunut. Lapsetkin huomaa tämän. Kouluikäiset lapseni jo kommentoivatkin, että aina se mummo puhuu vain XX:stä. Eli silloinkin kun mummoa tavataan, puolet ajasta puhutaan siitä lempparilapsenlapsesta. Onhan se vähän tympeetä.

Vierailija
11/42 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat yksilöitä ja erilaisia. Toisilla vaan synkkaa paremmin keskenään.

Vierailija
12/42 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
13/42 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Itse olin ilmeisesti se pidetympi lapsenlapsi, koska mm. pärjäsin pikkuveljeä paremmin koulussa

Vierailija
14/42 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kysynyt että miksi mummo tykkää enempi toisista. Kysymys oli oletteko vähentäneet yhteydenpitoa? Luetun ymmärtäminen!!!

Ap

Tää ns.mummo on varmasti ap:n anoppi 😅

Vierailija
15/42 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. On ihan luonnollista, että ihmissuhteet muodostuu erilaisiksi eri yksilöiden kesken.

Vierailija
16/42 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän lapsenne ovat liian tummia. Olisit ottanut suomalaisen miehen. Mummo on syystäkin huolissaan.

Vierailija
17/42 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä mummot ja lastenlapsetkin vain ovat. Toisten kanssa kemiat vain kohtaavat paremmin kuin toisten. Ehkä nämä pidetymmät lastenlapset ovat esim. luonteiltaan ja persooniltaan aivan kuin mummo itse lapsena?

Vierailija
18/42 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. On ihan luonnollista, että ihmissuhteet muodostuu erilaisiksi eri yksilöiden kesken.

Vierailija
19/42 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin,että jos tykkää toisesta lapsestaan enemmän,niin sitten tykkää heidän lapsistaankin enemmän :/ epäreilua tietysti....no en tiedä,kävisin kylässä varmaan kuin tähänkin asti ja järjestäisin itse lapsille jotain kivaa enemmän

Vierailija
20/42 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö itse kaikista sukulaisistasi samalla tavalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä