Opin jotain ikävää miespuolisesta ystävästäni. Tarvitsen neuvoa.
On siis käynyt ilmi, että pitkäaikainen miespuolinen kaverini nykyisin deittailee hädin tuskin 18-vuotiasta tyttöä. Mies on itse 40-vuotias. Asia jotenkin iljettää minua, enkä ole varma, kannattaako jatkaa enää ystävyyttämme. Tuo ikäero tuntuu jotenkin pahalta. Sikäli kuin tunnen ystävääni, hän on aina ollut kunnollinen ihminen. Siksi en tajua, mitä hän näkee tuollaisessa pikkutytössä. Mitä mieltä olette tästä kaikesta? N39
Kommentit (30)
Jos on ystävä voi kysyä itse. Onko miehellä erityistä hallinnan tarvetta, siksi nuori kumppani, ja onko se kumppani ollenkaan vai nuori pano? Tytöt voi hairahtaa tuollaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on ystävä voi kysyä itse. Onko miehellä erityistä hallinnan tarvetta, siksi nuori kumppani, ja onko se kumppani ollenkaan vai nuori pano? Tytöt voi hairahtaa tuollaisiin.
Minun hallinnan tarve on lähinnä se, että haluan panna äitiä lujaa kakkoseen. Vaikka hän itkee samalla. -ap
Olisit suostunut kosintaani etkä laittanut minua friendzonelle! t: miespuolinen 40v "ystäväsi"
Älä jatka. Kulutit aikas hukkaan tuollaiseen ukkoon. Elämä jatkuu muualla erikseen.
Ap: minunkin ikkunasta näkyi kerran nuoria naisia ja alkoi jännittään kauheasti. Kurkin kuitenkin verhojen raosta tosimiehenä ja huusin tuuletusikkunasta "kikkeli!" perään.
No ei kai se paha ole, jos on maalaisjunttina riippurinta jo 25-vuotiaana? Tietysti tuo torvi toitottaa vielä 40 vuotta olevansa nuorisoa, huulet töröllään!
Kun pitää valita timmikroppaisen 18-vuotiaan ja rupsahtaneen 40-vuotiaan välillä on valinta aika selvä.
Mistä opit tuon asian ja naisen iän?
Ovatko tavanneet kun nainen oli 16?
Vierailija kirjoitti:
Kun pitää valita timmikroppaisen 18-vuotiaan ja rupsahtaneen 40-vuotiaan välillä on valinta aika selvä.
Puhumattakaan pehmeän +60 v:n välillä, kuten äitä, panettavin nainen ikinä. -ap
Hah, väärässä olet! Haaveilen vaan äitini pimpulasta ja onneksi sitä taas illalla saan. -ap