Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opin jotain ikävää miespuolisesta ystävästäni. Tarvitsen neuvoa.

Vierailija
28.03.2026 |

On siis käynyt ilmi, että pitkäaikainen miespuolinen kaverini nykyisin deittailee hädin tuskin 18-vuotiasta tyttöä. Mies on itse 40-vuotias. Asia jotenkin iljettää minua, enkä ole varma, kannattaako jatkaa enää ystävyyttämme. Tuo ikäero tuntuu jotenkin pahalta. Sikäli kuin tunnen ystävääni, hän on aina ollut kunnollinen ihminen. Siksi en tajua, mitä hän näkee tuollaisessa pikkutytössä. Mitä mieltä olette tästä kaikesta? N39

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on keski-ikäinen maalais-inceli, joka haaveilee animetytöistä. Nolo äijä 🤦

Hah, väärässä olet! Haaveilen vaan äitini pimpulasta ja onneksi sitä taas illalla saan. -ap

Vierailija
22/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ystävä voi  kysyä  itse.   Onko miehellä erityistä hallinnan tarvetta,  siksi  nuori kumppani,  ja onko se kumppani ollenkaan vai nuori pano?  Tytöt voi  hairahtaa tuollaisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ystävä voi  kysyä  itse.   Onko miehellä erityistä hallinnan tarvetta,  siksi  nuori kumppani,  ja onko se kumppani ollenkaan vai nuori pano?  Tytöt voi  hairahtaa tuollaisiin. 

Minun hallinnan tarve on lähinnä se, että haluan panna äitiä lujaa kakkoseen. Vaikka hän itkee samalla. -ap

Vierailija
24/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit suostunut kosintaani etkä laittanut minua friendzonelle! t: miespuolinen 40v "ystäväsi"

Vierailija
25/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka. Kulutit aikas hukkaan tuollaiseen ukkoon. Elämä jatkuu muualla erikseen.

Vierailija
26/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: minunkin ikkunasta näkyi kerran nuoria naisia ja alkoi jännittään kauheasti. Kurkin kuitenkin verhojen raosta tosimiehenä ja huusin tuuletusikkunasta "kikkeli!" perään. 

Vierailija
27/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se paha ole, jos on maalaisjunttina riippurinta jo 25-vuotiaana? Tietysti tuo torvi toitottaa vielä 40 vuotta olevansa nuorisoa, huulet töröllään!

Vierailija
28/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pitää valita timmikroppaisen 18-vuotiaan ja rupsahtaneen 40-vuotiaan välillä on valinta aika selvä.

Vierailija
29/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä opit tuon asian ja naisen iän?

Ovatko tavanneet kun nainen oli 16?

Vierailija
30/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pitää valita timmikroppaisen 18-vuotiaan ja rupsahtaneen 40-vuotiaan välillä on valinta aika selvä.

Puhumattakaan pehmeän +60 v:n välillä, kuten äitä, panettavin nainen ikinä. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän