Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klitorisviha, sen naisvihan lisäksi..

Vierailija
28.03.2026 |

Kertokaa miehet mistä se johtuu.Jatkuvasti joku/jotkut miehet halveksivat sitä orgasmia jonka naiset saavat sillä klitoriksella, joka on aivan samoin rakentunut kuin se peniskin, paitsi että siinä on paljon enemmän tuntohermoja kuin miehen elimessä.

Nautitteko te siitä halventamisesta jollain salaisella tavalla.

Jos naiset saavatkin masturboimalla orkun, niin niinhän miehetkin tekevät, vetävät käteen. Ja hyvä että naiset edes jotenkin saavat, kun ei se naiminen tuota kuin harvalle tulosta.

En vaan ymmärrä tätä vihaa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi jatkuvasti sanotaan että minä tai joku muu nainen EI hyväksyisi yhdyntäorgasmia!!! Se on ihan silkkaa skeidaa, olen aina sanonut, että jokainen naine saakoon miten pystyy tai haluaa. AINA. Miksi tämä yksi mies jatkaa tuota aivan absurdia valehteluaan. Ja senkin olen sanonut, että juu meillä kyllä naidaan, eikä mulla ole sitäkään

vastaan mitään.

Ja vielä kehun mieheni kalua kyllä ja annan sille eritavoin paljonkin huomiota.

Ja jos jotain miestä häiritsee sana klitoris ja siitä puhuminen, hyppikööt yli. Seksipalstalla saa varmasti puhua myös naisten sukuelimistä, ei vain kalujen koosta tai toiminnoista.

Aivan selvää on että tämä ja joku muukin mies halveksuu sitä orgasmia jonka naiset saavat "sitä klitorista hinkkaamalla" kuten ikävä sanonta on useissa yhteyksissä, ihan tarkoituksella.

Vierailija
22/46 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasarjaviha se vasta ihqua onkin. Siirrytäänkö suoraan siihen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasarjaviha se vasta ihqua onkin. Siirrytäänkö suoraan siihen?

Sä olet jo osoittanut minkälainen mies olet, joten siirry ihan minne ikinä haluat.

Vierailija
24/46 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä niitä klitoriksia arabimaissa säilytetään? Onko valtion holveissa? Siellä ne on arvotavaraa, eikä vihan kohteena.

Vierailija
25/46 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä niitä klitoriksia arabimaissa säilytetään? Onko valtion holveissa? Siellä ne on arvotavaraa, eikä vihan kohteena.

Täydellinen välinpitämättömyys kauheeta julmuutta kohtaan, oliko hauskaa. Oksettavaa.

Vierailija
26/46 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen välinpitämättömyys kauheeta julmuutta kohtaan, oliko hauskaa. Oksettavaa.

Kieltämättä kyllä jopa tämän palstan kriteereillä harvinaisen paska läppä.

M56

Vierailija
27/46 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä yleensä vaivaudu tähän aiheeseen osallistumaan, mutta... Menkööt, kun näen tähän luisuneen ketjun joka kerta kun täällä käyn. 

Tämä ketju kun on itse aiheelle pyhitetty niin en koe sotkevani jotain muuta aihetta osallistumalla. 

Eli. Jos kerran klitoriksen koskeminen ja joidenkin naisten kyvyttömyys tai haluttomuus saada yhdynnässä ei ole ongelma niin miksi tämä aihe saa (toivottavasti vain yhdeltä tai kahdelta mieheltä?) vihaa? 

Eli miksi kommentit ovat luokkaa "hinkuta sinä sitä klittaas!!!", "lennä lepakko luolaas!!!", "mitä mies edes tekee tuollaisella naisella", "jokainen huolehtii omasta orkustaan minä en klittaan koske" jne. 

Tai jos nainen on törmännyt mieheen, jota naisen nautinto ei kiinnosta niin se on naisen vika ja tämä mies joku yksi miljoonasta poikkeus? Öö, tosi uskottavaa kun miettii miten epätyydyttävää heteroseksi on etenkin historiallisesti ollut. Vaikka lopputulos ei ole yksin miesten vika niin onhan se nyt totta, että aiemmin hyvin seksikielteisen ja miestä suosivan kulttuurin lisäksi on myös miehiä, jotka eivät välitä naisen nautinnosta yhtään. En tiedä mikä siinä on niin epäuskottavaa. 

Miesten nyt on huomattavasti naista helpompi hyväksikäyttää toista seksissä. 

Ja en tiedä onko muilla naisilla sitten jotain vielä erilaista meneillään, mutta minulla sen yhdyntäorgasmin tuo myös klitoris, klitoriksen sisäiset osat siis. Ja klitoriksen ulkoista osaa hellästi sormettaen tai nuollen tehty orgasmi tuntuu mielestäni paremmalta ja intensiivisemmältä, siinä missä yhdynnässä saatu ehkä kokonaisvaltaisemmalta. 

N35

Vierailija
28/46 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS!

Vierailija
29/46 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallittakoon hiukan aiheeseen liittyvä vitsi.

OLi juutalaismies, joka ikänsä tehnyt poikien ympärileikkauksia. Hän jäi sitten eläkkeelle, ja päätti tehdä nahoista kukkaron. Noh 

sitä sitten ihmettelemään muut, että mitä ihmeellistä on kukkarossa; No ukko lausui sitten, että on se aika hieno kukkaro, sillä hieromalla siitä saa matkalaukun!

Vierailija
30/46 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat naisethan ne  siellä  tyttöjä torsii .  Se tässä  minua ihmetyttää . Päinvastoinhan sen pitäis olla,  että vanhat naiset  taistelisivat tuota tyttöjen ympärileikkausta vastaan  . 

Vierailija
31/46 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat naisethan ne  siellä  tyttöjä torsii .  Se tässä  minua ihmetyttää . Päinvastoinhan sen pitäis olla,  että vanhat naiset  taistelisivat tuota tyttöjen ympärileikkausta vastaan  . 

Kyllä, siellä on se karmea kulttuuri, että mies omistaa naisen, ja sen uskollisuus tai "siveys" taataan sillä, ettei seksiä tee mielikään, kun se klitoris tuhotaan. Kun tarpeeksi sitä asiaa hoettu vuostuhannet, on se muuttunut uskomukseksi, että tyttö on hyvä vain ympärileikattuna. Ei sitä miehetkään vastusta.

Onhan se kammottavaa, kun kiinniommeltu tyttö menee naimisiin

niin mies sitten "avaa" tytön vaikka veitsellä.  Sittenhän se onkin ihanaa rynkytellä menemään  aukinaiseen haavaan.

Ei edes voi kuvitella miltä sellainen tuntuu.

Vierailija
32/46 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi jatkuvasti sanotaan että minä tai joku muu nainen EI hyväksyisi yhdyntäorgasmia!!! Se on ihan silkkaa skeidaa, olen aina sanonut, että jokainen naine saakoon miten pystyy tai haluaa. AINA. Miksi tämä yksi mies jatkaa tuota aivan absurdia valehteluaan. Ja senkin olen sanonut, että juu meillä kyllä naidaan, eikä mulla ole sitäkään

vastaan mitään.

Ja jos jotain miestä häiritsee sana klitoris ja siitä puhuminen, hyppikööt yli. Seksipalstalla saa varmasti puhua myös naisten sukuelimistä, ei vain kalujen koosta tai toiminnoista.

Aivan selvää on että tämä ja joku muukin mies halveksuu sitä orgasmia jonka naiset saavat "sitä klitorista hinkkaamalla" kuten ikävä sanonta on useissa yhteyksissä, ihan tarkoituksella.

Mitä, jos hankkisit elämän. Tai jonkun harrastuksen. Alat olla jo todella säälittävä tapaus.

Vierailija
33/46 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vastaan mitään.

Mitä, jos hankkisit elämän. Tai jonkun harrastuksen. Alat olla jo todella säälittävä tapaus.

No tuo nyt jo haiskahtaa vihapuheelta. 

Vierailija
34/46 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä yleensä vaivaudu tähän aiheeseen osallistumaan, mutta... Menkööt, kun näen tähän luisuneen ketjun joka kerta kun täällä käyn. 

Tämä ketju kun on itse aiheelle pyhitetty niin en koe sotkevani jotain muuta aihetta osallistumalla. 

Eli. Jos kerran klitoriksen koskeminen ja joidenkin naisten kyvyttömyys tai haluttomuus saada yhdynnässä ei ole ongelma niin miksi tämä aihe saa (toivottavasti vain yhdeltä tai kahdelta mieheltä?) vihaa? 

Eli miksi kommentit ovat luokkaa "hinkuta sinä sitä klittaas!!!", "lennä lepakko luolaas!!!", "mitä mies edes tekee tuollaisella naisella", "jokainen huolehtii omasta orkustaan minä en klittaan koske" jne. 

Tai jos nainen on törmännyt mieheen, jota naisen nautinto ei kiinnosta niin se on naisen vika ja tämä mies joku yksi miljoonasta poikkeus? Öö, tosi uskottavaa kun miettii miten epätyydyttävää heteroseksi on etenkin historiallisesti ollut. Vaikka lopputulos ei ole yksin miesten vika niin onhan se nyt totta, että aiemmin hyvin seksikielteisen ja miestä suosivan kulttuurin lisäksi on myös miehiä, jotka eivät välitä naisen nautinnosta yhtään. En tiedä mikä siinä on niin epäuskottavaa. 

Miesten nyt on huomattavasti naista helpompi hyväksikäyttää toista seksissä. 

Ja en tiedä onko muilla naisilla sitten jotain vielä erilaista meneillään, mutta minulla sen yhdyntäorgasmin tuo myös klitoris, klitoriksen sisäiset osat siis. Ja klitoriksen ulkoista osaa hellästi sormettaen tai nuollen tehty orgasmi tuntuu mielestäni paremmalta ja intensiivisemmältä, siinä missä yhdynnässä saatu ehkä kokonaisvaltaisemmalta. 

N35

Nuo mainitsemasi kommentit ovat joko trollaamista, tai sitten mieheltä, joka on varmasti todella huono sängyssä. Saman tasoisia kommentteja on täällä pilvin pimein. En itse ainakaan ymmärrä, että joku jaksaa raivostua asiasta aina uudelleen (kuten ap).

Vierailija
35/46 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vastaan mitään.

No tuo nyt jo haiskahtaa vihapuheelta. 

Mun mielestä kiihottamista kansanryhmää vastaan.

Vierailija
36/46 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo mainitsemasi kommentit ovat joko trollaamista, tai sitten mieheltä, joka on varmasti todella huono sängyssä. Saman tasoisia kommentteja on täällä pilvin pimein. En itse ainakaan ymmärrä, että joku jaksaa raivostua asiasta aina uudelleen (kuten ap).

Siis minusta ei tällaisia puheita pitäisi pitää "normaaleina", eli siis pitäisi vaan hyväksyä koska tavallista. Ei pidä!

Vierailija
37/46 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minusta ei tällaisia puheita pitäisi pitää "normaaleina", eli siis pitäisi vaan hyväksyä koska tavallista. Ei pidä!

Kävikö ap teillä tänään virpojia, kun on tää kansainvälinen munajuhla?

Vierailija
38/46 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kävikö ap teillä tänään virpojia, kun on tää kansainvälinen munajuhla?"

Oleellista naisten orgasmin kokemiselle on riittävä klitoriksen stimulaatio. Pelkkä emätinyhdyntä riittää vain harvoille naisille tuottamaan orgasmin. Orgasmiongelmiin heteroparisuhteissa vaikuttaa paljon historiallinen kiistely klitorisorgasmin ja emätinorgasmin paremmuudesta. Tutkimusten mukaan kuitenkin suuri osa naisista kertoo saavansa orgasmin nimenomaan klitoriksen stimulaation kautta, tai ainakin niin, että emätinstimulaation lisäksi stimuloidaan klitorista.

Siinä sulle.

Vierailija
39/46 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kävikö ap teillä tänään virpojia, kun on tää kansainvälinen munajuhla?"

Oleellista naisten orgasmin kokemiselle on riittävä klitoriksen stimulaatio. Pelkkä emätinyhdyntä riittää vain harvoille naisille tuottamaan orgasmin. Orgasmiongelmiin heteroparisuhteissa vaikuttaa paljon historiallinen kiistely klitorisorgasmin ja emätinorgasmin paremmuudesta. Tutkimusten mukaan kuitenkin suuri osa naisista kertoo saavansa orgasmin nimenomaan klitoriksen stimulaation kautta, tai ainakin niin, että emätinstimulaation lisäksi stimuloidaan klitorista.

Siinä sulle.

Sä ihan satavarmasti kerroit ton saman niille virpojillekin!

Virvon varvon tuoreek terveeks. Et virvo, vaan minä kerron nyt sulle vähän klitoriksesta...

Vierailija
40/46 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä jaksaa aina olla typerä, aina vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi