Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita naisia jotka ovat myöhemmällä iällä löytäneet seksuaalisuutensa

Vierailija
28.03.2026 |

Kun aina puhutaan siitä, ettei naiset välitä seksistä ja vielä vähemmän vanhemmiten, niin onko täällä muita naisia, jotka olette löytäneet seksuaalisuuden vähän ehkä voisiko sanoa kypsemmällä iällä? Itse olen aina ollut todella seksuaalinen, mutta näin 36v naisena tuntuu, että olen kiihottuneessa tilassa päivittäin. Haaveilen panemisesta jatkuvasti, ja nännit kovana halusta, että joku niitä hipelöisi ja suutelisi. Itsetyydytyksen opin oikeastaan vasta vuosi sitten kunnolla, ja voi luoja sitä tunnetta, kun opin painelemaan oikeista kohdista. 

Myöskin vartaloon tullu pieni pehmeys ei ole haitannut, vaan olen huomannut, että kelpaan miehille jopa paremmin nyt, kun vartalo on saanut enemmän muotoja, kun en näännytä kroppaa jatkuvilla fitness dieeteillä. Välillä tuntuu, että seksi on jopa pakkomielteenä itselle, kun siitä tulee niin mielettömän hyvä olo. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat. Olen aina ollut seksihirmu, jos tuota sanaa voi käyttää, mutta nykyisin haluan kokoajan, naiminen pelkästään ei minua laukaise, mutta kaikki muu kiva on ihanaa, siis kyllähän meillä naidaankin toki.

Vierailija
2/23 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat sanat. Olen aina ollut seksihirmu, jos tuota sanaa voi käyttää, mutta nykyisin haluan kokoajan, naiminen pelkästään ei minua laukaise, mutta kaikki muu kiva on ihanaa, siis kyllähän meillä naidaankin toki.

Itse kyllä laukean yhdynnässä, mutta sitten itse myös sormeillen. Muuten en oikein, mutta nautin silti oman kumppanin kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

34v ja aina olen tykännyt seksistä ja koskaan ei pitkää taukoa siihen ole tullut. Nyt tuntuu että halut vaan lisääntyy samalla tavalla kuin joskus teininä. Voisin olla harrastamassa seksiä koko ajan. Valitettavasti (perhe)elämä ja mies ei siihen pysty. 

Vierailija
4/23 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla räjähti halut kun olin 40. Siihen asti kai "tavalliset", mutta siitä lähtien on ollut ihan mahdotonta. Seksi pyörii päässä (ja kroppa vaatii sitä) koko ajan.

N43

Vierailija
5/23 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän ettei useimmat ihmiset löydä omaa seksuaalisuuttaan koko elämänsä aikana kunnolla Sitä on vaikea löytää jos ei ole ymmärtäviä kumppaneita tarpeeksi.

Vaimoni kohdalla asiat ovat olleet hyvin, häntä ei kuristettu lapsuuden kodissa kireillä mielipiteillä. 30 kymmenen yhteisen vuoden aikana olen tutkinut monin tavoin mitä hänestä löytyy ja houkuttelin hänet kokemaan muitakin miehiä, sieltä tuli montaa mielenkiintoista asiaa ilmi. Olen iloinen, että hän on kukoistanut naisena.

Vierailija
6/23 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vertaa kokenuksia vaimooni niin seksihalut vähentyneet koko ajan ja ihan haluton ei ole vieläkään mut selvä lasku jo 35 vuotiaana ja nyt 41 vuotiaana enää harvoin haluja. Ja on siis asian itse todennut. Ymmärrän kyl et pitkä suhde vie ehkä halua minua kohtaan mut kun ei ole enää samanlaisia haluja muutenkaan. Taisin hävitä tässä lotossa kun itse olisin erittäin kyvykäs halukas edelleen. Toteuttaisin kaikki mitä vaimoni haluaisi, mut halutonta ei kiinnosta. 

Vierailija
7/23 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmällä iällä? Ja sitten täällä vastailee ~35-vuotiaat ja kertoo kuinka panettaa päivittäin. Tulkaa kymmenen vuoden päästä takaisin kertomaan sen hetkinen tilanne. Voi olla hiljaisempaa...

Insuliinin tuotantokin on korkeimmillaan hetkeä ennen kuin lakkaa kokonaan. Mopokin kulkee hetken lujempaa ennen kuin leikkaa lopullisesti kiinni. Samoin se on naisen halujenkin kanssa. Siinä vähän ennen kuin täyttää 40, alkaa naisella panetushormoonin ylituotanto, joka alkaa hiipumaan siinä 40 ikävuoden kohdalla ja noin 45-vuotiaana lakkaa kokonaan. Sen jälkeen seksiä annetaan lähinnä säälistä kerran kuussa ja koska suurimmalla osalla miehistä ei ole varaa lentää kuuhun, niin sitten ollaan tahtomattaan selibaatissa, kunnes erotaan viiskymppisenä ja etsitään se ~35-vuotias uusi nainen, jolla on juuri alkanut se panetushormoonin ylituotanto. Jos se viiskymppinen ukko sitten jaksaa pitää sitä naista sen kymmenen vuotta tyytyväisenä kunnes naisella on ~45-vuotiaana lakanneet halut kokonaan, niin ollaan viimein siinä win-win-tilanteessa. Akka ei halua ja ukko ei kykene. 

Toki löytyy harvinaisia poikkeusyksilöitä, mutta ne ovat selkeä vähemmistö, arviolta 2% ikäluokasta. Näistäkin suurin osa on niitä eronneita pubiruusuja, jotka eivät oikeasti edes halua seksiä, vaan ainoastaan pönkitystä omalle itsetunnolleen että olisivat muka haluttavia. Nämä yksilöt antavatkin kaikille, jotka haluavat pönkittää heidän itsetuntoaan.

Vierailija
8/23 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin vaikka vielä puuttuu se puoliso(/eka seksikumppani). Mut kiinnostus asiaan on kova! :D Ennen keskityin aivan muihin juttuihin ja olin muutenkin epävarma itsestäni. Kaukana ovat ne ajat! 

Vierailija
9/23 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vertaa kokenuksia vaimooni niin seksihalut vähentyneet koko ajan ja ihan haluton ei ole vieläkään mut selvä lasku jo 35 vuotiaana ja nyt 41 vuotiaana enää harvoin haluja. Ja on siis asian itse todennut. Ymmärrän kyl et pitkä suhde vie ehkä halua minua kohtaan mut kun ei ole enää samanlaisia haluja muutenkaan. Taisin hävitä tässä lotossa kun itse olisin erittäin kyvykäs halukas edelleen. Toteuttaisin kaikki mitä vaimoni haluaisi, mut halutonta ei kiinnosta. 

Aika jännä (toki yksilökohtaiset vaihtelut on aina mahdollisia). Oon meinaan luullut et just tossa iässä naisilla yleisesti ne halut kasvaa potenssiin sata. Ehkä hänellä on liikaa stressiä? Käyttekö enää koskaan treffeillä ja hemmottelette toisianne? N34

Vierailija
10/23 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla räjähti halut kun olin 40. Siihen asti kai "tavalliset", mutta siitä lähtien on ollut ihan mahdotonta. Seksi pyörii päässä (ja kroppa vaatii sitä) koko ajan.

N43

Ihanaa, odotan tätä :D Paitsi kamalaa jos ei oo kumppania silloin :( 

Vierailija
11/23 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä myöhemmällä iällä seksuaalisuuden löytäminen lienee pelkästään naisten juttu. Miehiltä en ole koskaan kuullut vastaavaa. Normi tuntuu olevan se, että seksuaalisuus iskee höyryvasaran lailla siinä 12-15 v paikkeilla, ja lapsuuden leikit vaihtuvat muutamassa kuukaudessa epätoivoiseen tumputteluun. Siitä alkaa libidon tasainen mutta loiva alamäki, joka jyrkkenee keski-ikäisenä.

Naiset ovat tuossakin suhteessa paljon monimutkaisempia. Olen huomannut monen kertovan piikin haluissa siinä 25 ikävuoden paikkeilla kun hedelmällisyys on huipussaan, ja toisen piikin ennen vaihdevuosia. Toki myös murrosiässä, mutta herääminen on ainakin kuulemani mukaan enemmän asteittaista kuin pojilla.

Tutkitusti vanhemmat naiset kuitenkin harrastavat ja raportoivat haluavansa vähemmän seksiä kuin vaikkapa 18-29v tai 30-39v ikäryhmät. Voi olla myös kumppanista kyse, ja niitä haluja ei sanoiteta kun Reinon kanssa on harrastettu viimeksi 8 vuotta sitten, eikä sillä enää seiso.

Kertokaa naiset lisää kokemuksia, tämä on mielenkiintoinen aihe.

T. M35

Vierailija
12/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N43

Samoin käy mopon moottorille ennen kun se leikkaa kiinni.

Vierailija
13/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhemmällä iällä? Ja sitten täällä vastailee ~35-vuotiaat ja kertoo kuinka panettaa päivittäin. Tulkaa kymmenen vuoden päästä takaisin kertomaan sen hetkinen tilanne. Voi olla hiljaisempaa...

Insuliinin tuotantokin on korkeimmillaan hetkeä ennen kuin lakkaa kokonaan. Mopokin kulkee hetken lujempaa ennen kuin leikkaa lopullisesti kiinni. Samoin se on naisen halujenkin kanssa. Siinä vähän ennen kuin täyttää 40, alkaa naisella panetushormoonin ylituotanto, joka alkaa hiipumaan siinä 40 ikävuoden kohdalla ja noin 45-vuotiaana lakkaa kokonaan. Sen jälkeen seksiä annetaan lähinnä säälistä kerran kuussa ja koska suurimmalla osalla miehistä ei ole varaa lentää kuuhun, niin sitten ollaan tahtomattaan selibaatissa, kunnes erotaan viiskymppisenä ja etsitään se ~35-vuotias uusi nainen, jolla on juuri alkanut se panetushormoonin ylituotanto. Jos se viiskymppinen ukko sitten jaksaa pitää sitä naista sen kymmenen vuotta tyytyväisenä kunnes naisella on ~45-vuotiaana lakanneet halut kokonaan, niin ollaan viimein siinä win-win-tilanteessa. Akka ei halua ja ukko ei kykene. 

Toki löytyy harvinaisia poikkeusyksilöitä, mutta ne ovat selkeä vähemmistö, arviolta 2% ikäluokasta. Näistäkin suurin osa on niitä eronneita pubiruusuja, jotka eivät oikeasti edes halua seksiä, vaan ainoastaan pönkitystä omalle itsetunnolleen että olisivat muka haluttavia. Nämä yksilöt antavatkin kaikille, jotka haluavat pönkittää heidän itsetuntoaan.

Alkoi kans naurattaa, anteeksi :D Tuli mieleen Kalevauvan biisi Vanheneminen on ihanaa jossa yhdessä kohtaa kertoja kehuu vanhenemisen ihanuutta ja sanoo seuraavaksi olevansa 32. Eihän siinä kohtaa ole vielä mitään ikääntymisen vaivoja ja suurin osa kamppailee täysin keskenkasvuisten itsetuntopulmienkin kanssa! :D Kypsyydestä ei monella vielä tietoakaan, ihan on paikkansa hakemista usealla vielä tässä nykymaailmassa, ja tuokin kuvaa että vasta on alettu tunnistaa ja ymmärtää omat halut ja seksuaalisuus. Ei tuo ole mitään kypsempää ikää lähelläkään. 

Itse ajattelin vielä 40-vuotiaana että olen säästynyt aika hyvin monelta jutulta mitä esivaihdevuosiin tulee, kun tuttuja seuraili. Muutokset saattavat kuitenkin alkaa niin nopeasti että nyt muutama vuosi myöhemmin tilanne on täysin toinen vaikkei elintavoissa ole ollut muutoksia. 

Vierailija
14/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako joku näistä vanhan naisen hyperseksi tarinoista? Feministeille annetaan miljoonia euroja valtiontukia vuosittain, voi arvella että heidän päiväuniaan tukevista sepitteistä voisivat jonkin euron maksaa sepitteeltä.

Vierailija
15/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nelkytvuotta saman miehen lakanoissa
Naiseuteni niihin pudotin" laulaa Erin. Itse olin vain 25 vuotta epätyydyttävässä suhteessa, mutta ymmärrän hyvin tuon biisin.  Eron jälkeen kaikki muuttui. Haluan kokoajan, haluan ja uskallan kokeilla uutta, olen oppinut tuntemaan itseni ja löytänyt naiseuteni uudelleen.

N50

Vierailija
16/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako joku näistä vanhan naisen hyperseksi tarinoista? Feministeille annetaan miljoonia euroja valtiontukia vuosittain, voi arvella että heidän päiväuniaan tukevista sepitteistä voisivat jonkin euron maksaa sepitteeltäMaksaako joku näistä vanhan naisen hyperseksi tarinoista? 

Mitä ihmeen potaskaa selität? Olen feministi, ja sillä on tarkoituksensa, miehenikin on. En ole saanut yhtään euroa mistään valtiontukea,, veroja olen silti maksanut todella paljon. Ja mistä ihmeen vanhan naisen hyperseksi tarinoista?

Olet varmaan todella vittumainen mies.

Vierailija
17/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nelkytvuotta saman miehen lakanoissa
Naiseuteni niihin pudotin" laulaa Erin. Itse olin vain 25 vuotta epätyydyttävässä suhteessa, mutta ymmärrän hyvin tuon biisin.  Eron jälkeen kaikki muuttui. Haluan kokoajan, haluan ja uskallan kokeilla uutta, olen oppinut tuntemaan itseni ja löytänyt naiseuteni uudelleen.

N50

Sama täällä!

N.51

Vierailija
18/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse eikä kiinnosta enää miettiä, mitä kehtaa, miltä näyttää tai mitä joku ajattelee. Päinvastoin kaikki kiinnostaa ja kaikki mitä on joskus ajatellut "ei oo mun juttu", nekin kiinnostaa nyt kyseenalaistaa ja kokeilla. Musta on ihanaa olla yli nelikymppinen nainen, maailma on täynnä ihania ja kiinnostavia seksiasioita!

Ja halut sen kun kiihtyy. 

Vierailija
19/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Vierailija
20/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Samoin käy mopon moottorille ennen kun se leikkaa kiinni.

Sulla on varmasti enemmän kokemusta mopoista kuin naisista.