Hyviä, halpoja ja helppotöisiä ruokia
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hernekeitto. Pitää aukaista hernepussi, kaataa ne kattilaan, laittaa kattilaan vettä ja kansi päälle. Yön yli liottamisen jälkeen levylle ja virta päälle. Sit kun kiehuu, niin hella pienelle. Lopuksi sekaan suolaa ja meiramia. Jos vähän enemmän panostaa, niin loppuvaiheessa sekaan vaikka pussillinen palvirouhetta (sitä ei tartte pilkkoa)
Noin monimutkaista? Minä aukaisen kaupasta ostamani purkin, lusikoin sen kulhoon, lisään vettä ja suolaa, lämmitän muutaman minuutin mikrossa ja syön. Hinta noin euron.
Mielestäni sinulla on kovempi työ, kun avaat purkin ja lisäät vettä ja suolaa, sekoitat tasaiseksi, tarkistat lämpötilan. Kun taas vesi, herneet, suola, meirami ja levy päälle on helpompaa.
Ranet tai pakastekasvikset uunin pellille ja uuniin.
Marinoitu pussunpala folioon kääräistynä uuniin.
Keitot on helppoja - koko ruoka yhdessä kattilassa.
Vierailija kirjoitti:
Jauhelihamakaroni mössö.
Makaronit pitää keittää. Jauheliha paistaa.
Hirveä työ. Ei ainakaan kukaan Työtön ehdi sellaista tehdä.
Mua saa sanoa ohrauunipuurohulluksi. Ehdotan aina ohrauunipuuroa näihin.
Viipaleperunalaatikko,lihaperunasoselaatikko, itsetehty hernekeitto, maksronilaatikko, maksakastike, nakkikastike, jokin paistettu leike ja oerunamuusi. On vaikka mitä helppoja
M42
Jauhelihakeitto. Apetitin peruna ja keittokasvis-pussi ja jauhelihaa paketti. Vähän mausteita ja volaa!
Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hernekeitto. Pitää aukaista hernepussi, kaataa ne kattilaan, laittaa kattilaan vettä ja kansi päälle. Yön yli liottamisen jälkeen levylle ja virta päälle. Sit kun kiehuu, niin hella pienelle. Lopuksi sekaan suolaa ja meiramia. Jos vähän enemmän panostaa, niin loppuvaiheessa sekaan vaikka pussillinen palvirouhetta (sitä ei tartte pilkkoa)
Noin monimutkaista? Minä aukaisen kaupasta ostamani purkin, lusikoin sen kulhoon, lisään vettä ja suolaa, lämmitän muutaman minuutin mikrossa ja syön. Hinta noin euron.
Mielestäni sinulla on kovempi työ, kun avaat purkin ja lisäät vettä ja suolaa, sekoitat tasaiseksi, tarkistat lämpötilan. Kun taas vesi, herneet, suola, meirami ja levy päälle on helpompaa.
Samaa mieltä. Kattilallisesta itse tehtyä hernekeittoa tulee niin paljon syötävää, että purkkihernekeittoilija saa aika monta purkkia avata päästäkseen samaan määrään.
Itse tehtynä hernekeitto on paljon parempaa kuin eineshernari.
Pata-ainespussi vaikka Havaijin pata vuokaan, 6dl vettä, broilerisuikaleet raakana sekaan, sekoita ja uuniin. En paista pannulla koskaan mitään, hirvee homma!
Valmis hernekeitto lihapulilla,on ruokaisa.Chopped onions föleen..
Hölmö ketju. 15-20 min voi tehdä monenlaista ruokaa. Myös halpaa ruokaa. Ihan vähän pitää osata jotain.
Filet mignon leikeltynä paloilla ja tomaattia kurkkua sipulia avocadoa ja tekee tacoja.
Vierailija kirjoitti:
Keitot on helppoja - koko ruoka yhdessä kattilassa.
Miten tuo eroaa pataruoasta, kiusauksista tai vaikka risotosta? On noissakin kaikki samassa astiassa.
Täällä porisee juuri kaalipata. Voi laittaa edullisempaakin jauhelihaa tai vaikka korvata jauhelihan itse poimituilla sienillä.