Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon päästä luokkakokous

Vierailija
28.03.2026 |

25 v sitten valmistumeen luokan kanssa.

Varmaan käydään läpi mitä kaikille kuuluu.

Kiva olla se, joka on ylipainoinen ja normi duunari :) ja sinkkukin vielä.

Muilla menee varmasti paremmin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan osallistunut luokkakokouksiin.  Pariin ystävään pidän muuten yhteyttä, muut eivät kiinnosta. Tapaisin vain vanhoja kääkkiä, jollainen olen itsekin.  

Vierailija
2/9 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana luulin että noihin kokouksiin on joku sosiaalinen velvollisuus osallistua. Enää en mene, niinkuin en moniin muihinkaan sosiaalisiin tilaisuuksiin joissa en viihdy. Aikuisella ihmisellä on oikeus päättää itse mihin osallistuu ja välttää epämukavuusalueita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä ei ole ollut. En menisi mistään hinnasta.

Vierailija
4/9 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut monia, aina ollut kivaa. Pidetään edelleen erilaisilla kokoonpanoilla yhteyttä, syntymävuodet 1962-1964. 

Vierailija
5/9 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja ovat, -88 kirjoittaneet. Eronneita paljon joten pientä sutinaakin joka kerta.

Vierailija
6/9 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä totta puhuen kiinnosta entisten luokkatoverien elämäntilanteet.

Vierailija
7/9 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä löytäisikö kukaan mua sinne kokoukseen jos sellainen olis, tai ties vaikka on ollu jo. Kukaan ei varmaan tiedä mikä mun nimi nykyään on ja en ole missään somessa.

Vierailija
8/9 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene jos ahdistaa

Vierailija
9/9 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muilla sen paremmin mene, se on vain sellaista filmaamista.  Mitä kirkkaampi ihminen, sitä synkempi varjo.  Jossakin iässä saattaa näyttää siltä, että toiset ovat kovassa nousukiidossa, mutta kyllä se sitten vanhempana tulee paljastumaan, ettei kaikki mennytkään ihan niin.  Vanhempana ei enää tarvitse filmata, vaan voi olla jo rehellinen.  Mene sinne vaan.  Kävin itse luokkakokouksessa, jossa valmistumisesta oli 50 vuotta.  Kenelläkään ei ollut enää tarvetta esittää mitään.  Oli mukavaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme