Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet aloittavat deittiapissa keskustelun rahalla ja seksillä

Vierailija
27.03.2026 |

Tajuavatkohan ne miten junttia ja huonokäytöksistä tuo on? 

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Tinderissä useimmat naiset ovat seksin perässä. Ovat vaan sen verran kainoja, etteivät kehtaa sitä kovin suoraan sanoa. 

Vierailija
42/65 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nendeittiäpissä seksistä/rahasta keskustelun aloittavat halunnevat vain seksiä, ja siksi ei kiinnostaa "turhan jauhaminen". en kyllä keksi miksi/mitä rahasta aletaan puhua ekoissa viesteissä, ellei kyse ole "paljolla annat?".

Esimerkiksi ammatin utelu ja omasta taloustilanteestaan kertominen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sovelluksessa filtteriä millä saa oikeistolaiset miehet pois listalta, niin sitten käytös paranee. Blokkaa vain oikeistolaiset pois

Nimenomaan oikeistolaiset eivät suostu puhumaan rahasta, siis oikeasti varakkaat. Siksi tuo onkin vähän sellainen "hei tiesitkös muuten että oon köyhä" aloitus.

Vierailija
44/65 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOTKUT miehet.

Ei "miehet" kollektiivina.

Vierailija
45/65 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehetvovst liskosivojs, ja niitä ohjaa perimmäiset asiat pillun saanti ja vasta ja voima, joka ilmenee mm rahana. 

Vierailija
46/65 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluhuoriq ovat ostamassa siellä. Tinderissä on vain atm- miehiä, jotka larppaaja jotjotain rikkaita siellä. 

Vierailija
47/65 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sinänsä ymmärrän tarpeen keskustella seksistä. Moni liitto on päättynyt siihen että seksi on loppunut. Jotkut kai haluavat vähän tunnustella asennetta seksiin yleisesti. 

Mun nykyinen puoliso ei ottanut seksiä millään lailla puheeksi missään kohtaa. Eipä häntä tosiaan seksi kauheasti kiinnostakaan. Joillekin se lienee hyvä asia, joillekin ei niinkään. Sen mukaisesti kannattanee miettiä miten seksikeskusteluun suhtautuu. 

Jos nainen on sinulle seksiväline niin sitten prostituutteihin mars ja pois deittiapeista.

Mun puoliso on mies. Eikä hän tietenkään ole seksiväline mutta itse olen kuitenkin tähän asti pitänyt seksiä ihan olennaisena asiana parisuhteessa. 

Vierailija
48/65 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa aloittaa 'Moi', 'Mitäpä sinun iltaan?' eikä millään tärkeällä asialla. Mikä on hyvä aloitus?

Vierailija
49/65 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilluhuoriq ovat ostamassa siellä. Tinderissä on vain atm- miehiä, jotka larppaaja jotjotain rikkaita siellä. 

Joo, mä olen samaa mieltä. Tinder on jämämiesten kokoontumiajot. 

Vierailija
50/65 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahasta minulla ei ole tarve puhua, sitä on itselläni riittävästi, mutta en halua sen olevan mikään syy valita tai olla valitsematta minua treffiseuraksi saati sitten parisuhteeseen.

Seksistä en puhu periaatteesta. Toisaalta en halua olla ahdistava, mutta haluan myös että seksi ei tule sen enempää puheenaiheena kuin tekonakaan esiin sen takia että siihen jotenkin vaan ajaudutaan. Haluan huomata että nainen ihan aidosti näkee minut seksuaalisena olentona ja haluttavana, niin paljon että hän ottaa sen itse esille. Ei sille ole mitään aikarajaa, en oleta että ensimmäisillä tai kolmansilla tai edes kymmenennellä treffeillä näin kävisi, mutta jos niin ei koskaan käy, tiedän etten ole toisen silmissä kiinnostava, ja homma saakin jäädä vaan ystävyydeksi.

Sulla on kyllä pikkuisen biologia hukassa jos luulet että naiset keskimäärin haluavat miehiä, ellei mies satu olemaan joku ammattigigolo joka flirttaa työkseen. Ja silloinkin nainen syttyy siitä flirtistä eikä miehen läsnäolosta/olemassaolosta.

Tuntuu, että suomalaisille miehille tämä sukupuolen käsite on todella epäselvä. Halutaan naisen olevan naisellinen, mutta kun näin on, niin sitten alkaa vikinä siitä että nainen ei halua miestä seksuaalisesti tai tyyliin elätä ja palvele tätä. Sukupuoliroolit ovat aika selvät: mies haluaa ja maksaa/elättää, nainen myötäilee. Näin se on paritanssissakin :D 

Vierailija
51/65 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vastaan yleensä etten halua yhtä elätettävää lisää ja pistän estolistalle.

Mitä sitten oikein deittiapista luulet löytäväsi? Ilmaisseksiä vai? :D

Vierailija
52/65 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa aloittaa 'Moi', 'Mitäpä sinun iltaan?' eikä millään tärkeällä asialla. Mikä on hyvä aloitus?

Sinun pitää providata alusta asti jotakin. Tuollainen aloitus on lähinnä sitä että pyydät naista providaamaan sinulle jotakin (esim. viihdettä).

Vierailija
53/65 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tuon kun minulla oli kuva itsestäni topissa. Sanottiin ihan suoraan, että sen kuvan takia oletti, että haen yhen illan juttuja. Poistin sen eikä noita ihan hirveesti enää tullut. Toki olin myös vähän päälle 20, aika nuori joten ikäkin voi vaikuttaa. Ehkä ikää tullessa toi kynnys jotenkin madaltuu?

Vierailija
54/65 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin tuon kun minulla oli kuva itsestäni topissa. Sanottiin ihan suoraan, että sen kuvan takia oletti, että haen yhen illan juttuja. Poistin sen eikä noita ihan hirveesti enää tullut. Toki olin myös vähän päälle 20, aika nuori joten ikäkin voi vaikuttaa. Ehkä ikää tullessa toi kynnys jotenkin madaltuu?

Ja normaali mies siis löytyi.

Vierailija
55/65 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap?

Vierailija
56/65 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahasta minulla ei ole tarve puhua, sitä on itselläni riittävästi, mutta en halua sen olevan mikään syy valita tai olla valitsematta minua treffiseuraksi saati sitten parisuhteeseen.

Seksistä en puhu periaatteesta. Toisaalta en halua olla ahdistava, mutta haluan myös että seksi ei tule sen enempää puheenaiheena kuin tekonakaan esiin sen takia että siihen jotenkin vaan ajaudutaan. Haluan huomata että nainen ihan aidosti näkee minut seksuaalisena olentona ja haluttavana, niin paljon että hän ottaa sen itse esille. Ei sille ole mitään aikarajaa, en oleta että ensimmäisillä tai kolmansilla tai edes kymmenennellä treffeillä näin kävisi, mutta jos niin ei koskaan käy, tiedän etten ole toisen silmissä kiinnostava, ja homma saakin jäädä vaan ystävyydeksi.

Sulla on kyllä pikkuisen biologia hukassa jos luulet että naiset keskimäärin haluavat miehiä, ellei mies satu olemaan joku ammattigigolo joka flirttaa työkseen. Ja silloinkin nainen syttyy siitä flirtistä eikä miehen läsnäolosta/olemassaolosta.

Tuntuu, että suomalaisille miehille tämä sukupuolen käsite on todella epäselvä. Halutaan naisen olevan naisellinen, mutta kun näin on, niin sitten alkaa vikinä siitä että nainen ei halua miestä seksuaalisesti tai tyyliin elätä ja palvele tätä. Sukupuoliroolit ovat aika selvät: mies haluaa ja maksaa/elättää, nainen myötäilee. Näin se on paritanssissakin :D 

No meitä varmasti on joka lähtöön. Tarjoaminen ja jopa elättäminen on mulle ihan OK, ja palvelut kuten kodinhoidon ostan ihan vapailta markkinoilta. En kuitenkaan halua mitään myötäilijää: kyllä naisen pitää osata ilmaista että olen hänen silmissään kiinnostava, myös seksuaalisesti (mikäli näin siis on). Miehen tehtävänä ei voi enää tänä päivänä pitää sitä että aina on oltava aloitteellinen ja painaa päälle. On kuitenkin tosiasia että 99% miesten aloitteista on tai olisi naisen mielestä epätoivottuja, ja voivat olla ahdistavia tai pelottavia. Toisin päin näin ei ole. Mies voi sanoa ei kiitos ilman pelkoa että kävisi fyysisesti huonosti. Tämä on mielestäni ihan modernin miehen kohteliaisuutta naisia kohtaan.

Vierailija
57/65 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei he aloittaisi jos se ei oikeasti toimisi. Siinä sinulle pohdittavaa.

Jos se olisi toiminut, miksi he yhä etsivät seuraa?

Vierailija
58/65 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meitä varmasti on joka lähtöön. Tarjoaminen ja jopa elättäminen on mulle ihan OK, ja palvelut kuten kodinhoidon ostan ihan vapailta markkinoilta. En kuitenkaan halua mitään myötäilijää: kyllä naisen pitää osata ilmaista että olen hänen silmissään kiinnostava, myös seksuaalisesti (mikäli näin siis on). Miehen tehtävänä ei voi enää tänä päivänä pitää sitä että aina on oltava aloitteellinen ja painaa päälle. On kuitenkin tosiasia että 99% miesten aloitteista on tai olisi naisen mielestä epätoivottuja, ja voivat olla ahdistavia tai pelottavia. Toisin päin näin ei ole. Mies voi sanoa ei kiitos ilman pelkoa että kävisi fyysisesti huonosti. Tämä on mielestäni ihan modernin miehen kohteliaisuutta naisia kohtaan.

Jees no sitten kannattaa varmaan suosiolla optata huumaattuihin naisiin, en minä esimerkiksi näin luomuna koe mitään vetovoimaa miehiä kohtaan. Tiedän että se on asia joka tulee nimenomaan miehen läsnäolon ja halun kautta osaksi elämääni jos on tullakseen, sisäsyntyisesti ei sitä minulla ole. Eikä ole suurimmalla osalla muillakaan naarailla, vaan parittelu tapahtuu kerran kiima-ajassa ja that's it.

Jos haluat kokea olevasi haluttu niin grinder toimii. Naisena on aika oksettava ajatus olla suhteessa mies, tällaiseen rooliin pakottava mies ei todellakaan herätä minkäänlaista halua vaan päin vastoin haluan mahdollisimman kauas tuollaisesta.

Vierailija
59/65 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei voi puhua seksistä heti, koska tällöin hän olisi "helppo". Kaikki perustuu vanhaan viisauteen: Naiset antaa, miehet saa.

En tiedä mitä puhuttavaa seksistä olisi tuntemattoman kanssa, josta en todellisuudessa tiedä mitään. Viesitttelyn ainoa tarkoitus on arvioida kannattaako toista tavata livenä.

Esimerkiksi voit kysyä mieheltä nuoleeko hän.

Vierailija
60/65 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä rahakeskustelua kävisin uuden tuttavuuden kanssa. Toisaalta kun omalla varallisuudella ei ole mitään kehuskeltavaa, niin ehkä se selittää minun aihevalinnat. Seksiäkään en tuntemattoman kanssa koe mitenkään kiinnostavaksi aiheeksi. Meitä miehiä taitaa olla moneen junaa

Sinun Jumalasi on suklaajuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän