Narsissit ja postikortit yms - ei intiimejä paljastuksia
Joka ketjuun tunkee epätoivottuja paljastuksia. Täällä keskustellaan tavalliset vuodenaikojen jutut - toistuvasti, toivon näin.
Tervetuloa
Kommentit (211)
Sauna lämpiää, päiväkahvit on juotu, saunan jälkeen grillataan, paistetaan lettuja. Kokkokin on koottu jo.
Vierailija kirjoitti:
Mukava sää, raikas tuuli. Auringossa helteistä. Juhannusruusut kukkii, päivänkakkarat, harakankellot.
Mitä päivänkakkarat ja harakankellot tekee? Virkkeesi jäi kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateinen päivä, ei ulkoiltu tänään. Autolla käytiin pikaisesti kaupassa.
Vielä huominen täällä kakkoskodissa, maanantaina kotiin. Jännittää onko kukat hengissä, ennen lähtöä istutettiin pelargoniat, maljaköynnös ja pionit.
Pakko tulla tähän ketjuun välillä, kai arvaatte miksi.
:)
Yritetään tätä ketjua ylläpittää.
Se on tekohengitystä. Ankea ketju. Vain yksi kirjoittaa ja nekin on täyttä bullshittiä.
Onpa ankeaa teillä. Meillä on ollut suvun juhannus, torstaina 9 paikalla tänään 6, saunottiin, syötiin, ihailtiin kokkoa. Äsken kotiuduttiin. Ihana Juhannus :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateinen päivä, ei ulkoiltu tänään. Autolla käytiin pikaisesti kaupassa.
Vielä huominen täällä kakkoskodissa, maanantaina kotiin. Jännittää onko kukat hengissä, ennen lähtöä istutettiin pelargoniat, maljaköynnös ja pionit.
Pakko tulla tähän ketjuun välillä, kai arvaatte miksi.
:)
Yritetään tätä ketjua ylläpittää.
Se on tekohengitystä. Ankea ketju. Vain yksi kirjoittaa ja nekin on täyttä bullshittiä.
Jaa sinä?
Pappalan lähellä. ?
Tuon kirjoittaja ei käy täysillä. Mitä ihmettä tarkoittaa? Vajaa lause, jonka viesti jää täysin epäselväksi. Kirjoittaja lienee myös epäselvä. 😬
Minkä niminen dekkari on menossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava sää, raikas tuuli. Auringossa helteistä. Juhannusruusut kukkii, päivänkakkarat, harakankellot.
Mitä päivänkakkarat ja harakankellot tekee? Virkkeesi jäi kesken.
Etkö tiedä? Kertaa kasvioppia.
Serkkujen kanssa kerrattiin suvun tarinoita, olipa mukava tavata isolla porukalla. Pappalan lähellä.
Puppalan vaarilla oli mumma, ou jee ja näinhän se menee.
Pitkän pyöräreissun jälkeen rauhallista kotoilua.
Mies katsoo urheilua, minä täytän ristikkoja.
Kohta tehdään g&t-drinkit kera pienen sipsiannoksen.
Aika lokoisaa on eläkeläisen elämä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkän pyöräreissun jälkeen rauhallista kotoilua.
Mies katsoo urheilua, minä täytän ristikkoja.
Kohta tehdään g&t-drinkit kera pienen sipsiannoksen.
Aika lokoisaa on eläkeläisen elämä.
Lokoisa. Tällä sanalla myös kuvaisin elämäämme. Hyvää ruokaa, juomaa kohtuudella, puuhastelua. Tämä on kuin uusi nuoruus, ilman työvelvoitetta.
Vierailija kirjoitti:
Minkä niminen dekkari on menossa?
Vastasin jo kerran, Robin Cook viesti katosi. Tyhmää.
Samoin kehoitin opiskelemaan kasvioppia, ellei tiedä, mitä harakankellot tekee.
Poistui sekin.
Olisi auvoisaa elämä ketjussa ilman turhia poistoja, eikö vaan?
Jos dhäirikkö pesiytyy tänne: ignoorataan. Sai jo Hymistelyketjun lukkoon, tänään kai 40 dtrollausta. Ohitetaan trolli, ei ruokita. Törkeimmät ilmiannetaan, mode tunnistaa tyypin ja poistaa viestit. Jatketaan kuulumisilla.
Vadelmamunkit kohta kahvin kanssa, jäätelöä. Nautitaan Juhannuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Minkä niminen dekkari on menossa?
Robin Cook: Merkityt
3.kerta, kun kirjoitan. Mikä tässä muka on kiellettyä?
Jukrat, että raivostuttaa tuo poistaja.
Hänestäkin tulee vanha, ehkä sairas. Ullkonäkö muuttuu. Kaipaako silloin samaa solvausta, kuin itse täällä toisiin syytää? Karma. Pahempaakin on tulossa. On ruma, musta sisältään. Luojan kiitos, ettei tuttavapiiriin tuommoista häirikköä kuulu. Vastemielinen. Pipipää. Menis hoitoon. Pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava sää, raikas tuuli. Auringossa helteistä. Juhannusruusut kukkii, päivänkakkarat, harakankellot.
Mitä päivänkakkarat ja harakankellot tekee? Virkkeesi jäi kesken.
Ne kukkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava sää, raikas tuuli. Auringossa helteistä. Juhannusruusut kukkii, päivänkakkarat, harakankellot.
Mitä päivänkakkarat ja harakankellot tekee? Virkkeesi jäi kesken.
Mene kouluun ja opiskele. Mitä tekeekään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä niminen dekkari on menossa?
Robin Cook: Merkityt
3.kerta, kun kirjoitan. Mikä tässä muka on kiellettyä?
Jukrat, että raivostuttaa tuo poistaja.
Hänestäkin tulee vanha, ehkä sairas. Ullkonäkö muuttuu. Kaipaako silloin samaa solvausta, kuin itse täällä toisiin syytää? Karma. Pahempaakin on tulossa. On ruma, musta sisältään. Luojan kiitos, ettei tuttavapiiriin tuommoista häirikköä kuulu. Vastemielinen. Pipipää. Menis hoitoon. Pian.
Poistuu kohta
Arvelen
Kuulumisia: postikortit kesti viikon tulla perille, 3€ postimerkillä. Aika hidas.
Vierailija kirjoitti:
Ulkona 24 edelleen, itikoita kymmenittäin. Lopettakaa riitely ja jankutus.
Iltapala: Ylhäisten näkkäri ja kipparijuusto, olipas maukasta.
Meillä on yhtä lämmin, yöllä ehkä tulee ukkossade.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ignoorataan dhäirikkö, ilmiannetaan asiattomat djankkaukset.
Tämä oli riidaton ketju, kunnes tuo trolli tänään tuli.
Koirat haukkuu, mut karavaani kulkee.
Djankkis halua trollauksellaan tämänkin lukkoon. 50 häirikköviestiä jo tänään, mikä tarkoitus jankutuksella? Lukitus??? Mode valvoo.
Kyllä. Kerrankin ymmärsit oikein. 👍 Lukkoon kaikki.
Mukava sää, raikas tuuli. Auringossa helteistä. Juhannusruusut kukkii, päivänkakkarat, harakankellot.