Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narsissit ja postikortit yms - ei intiimejä paljastuksia

Vierailija
27.03.2026 |

Joka ketjuun tunkee epätoivottuja paljastuksia. Täällä keskustellaan tavalliset vuodenaikojen jutut - toistuvasti, toivon näin.

 

Tervetuloa

Kommentit (211)

Vierailija
181/211 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava sää, raikas tuuli. Auringossa helteistä. Juhannusruusut kukkii, päivänkakkarat, harakankellot.

Vierailija
182/211 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna lämpiää, päiväkahvit on juotu, saunan jälkeen grillataan, paistetaan lettuja. Kokkokin on koottu jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/211 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava sää, raikas tuuli. Auringossa helteistä. Juhannusruusut kukkii, päivänkakkarat, harakankellot.

Mitä päivänkakkarat ja harakankellot tekee? Virkkeesi jäi kesken.

Vierailija
184/211 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sateinen päivä, ei ulkoiltu tänään. Autolla käytiin pikaisesti kaupassa.

Vielä huominen täällä kakkoskodissa, maanantaina kotiin. Jännittää onko kukat hengissä, ennen lähtöä istutettiin pelargoniat, maljaköynnös ja pionit.

Pakko tulla tähän ketjuun välillä, kai arvaatte miksi.

:)

Yritetään tätä ketjua ylläpittää.

Se on tekohengitystä. Ankea ketju. Vain yksi kirjoittaa ja nekin on täyttä bullshittiä.

Vierailija
185/211 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ankeaa teillä. Meillä on ollut suvun juhannus, torstaina 9 paikalla tänään 6, saunottiin, syötiin, ihailtiin kokkoa. Äsken kotiuduttiin. Ihana Juhannus :)

Vierailija
186/211 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sateinen päivä, ei ulkoiltu tänään. Autolla käytiin pikaisesti kaupassa.

Vielä huominen täällä kakkoskodissa, maanantaina kotiin. Jännittää onko kukat hengissä, ennen lähtöä istutettiin pelargoniat, maljaköynnös ja pionit.

Pakko tulla tähän ketjuun välillä, kai arvaatte miksi.

:)

Yritetään tätä ketjua ylläpittää.

Se on tekohengitystä. Ankea ketju. Vain yksi kirjoittaa ja nekin on täyttä bullshittiä.

Jaa sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
187/211 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappalan lähellä. ?

Tuon kirjoittaja ei käy täysillä. Mitä ihmettä tarkoittaa?  Vajaa lause, jonka viesti jää täysin epäselväksi. Kirjoittaja lienee myös epäselvä. 😬

Vierailija
188/211 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä niminen dekkari on menossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
189/211 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukava sää, raikas tuuli. Auringossa helteistä. Juhannusruusut kukkii, päivänkakkarat, harakankellot.

Mitä päivänkakkarat ja harakankellot tekee? Virkkeesi jäi kesken.

Etkö tiedä? Kertaa kasvioppia.

Serkkujen kanssa kerrattiin suvun tarinoita, olipa mukava tavata isolla porukalla. Pappalan lähellä.

Puppalan vaarilla oli mumma, ou jee ja näinhän se menee.

Vierailija
190/211 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän pyöräreissun jälkeen rauhallista kotoilua.

Mies katsoo urheilua, minä täytän ristikkoja.

Kohta tehdään g&t-drinkit kera pienen sipsiannoksen.

Aika lokoisaa on eläkeläisen elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
191/211 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkän pyöräreissun jälkeen rauhallista kotoilua.

Mies katsoo urheilua, minä täytän ristikkoja.

Kohta tehdään g&t-drinkit kera pienen sipsiannoksen.

Aika lokoisaa on eläkeläisen elämä.

Lokoisa. Tällä sanalla myös kuvaisin elämäämme. Hyvää ruokaa, juomaa kohtuudella, puuhastelua. Tämä on kuin uusi nuoruus, ilman työvelvoitetta.

Vierailija
192/211 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä niminen dekkari on menossa?

Vastasin jo kerran, Robin Cook viesti katosi. Tyhmää.

Samoin kehoitin opiskelemaan kasvioppia, ellei tiedä, mitä harakankellot tekee.

Poistui sekin.

Olisi auvoisaa elämä ketjussa ilman turhia poistoja, eikö vaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
193/211 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos dhäirikkö pesiytyy tänne: ignoorataan. Sai jo Hymistelyketjun lukkoon, tänään kai 40 dtrollausta. Ohitetaan trolli, ei ruokita. Törkeimmät ilmiannetaan, mode tunnistaa tyypin ja poistaa viestit. Jatketaan kuulumisilla.

 

Vadelmamunkit kohta kahvin kanssa, jäätelöä. Nautitaan Juhannuksesta.

Vierailija
194/211 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä niminen dekkari on menossa?

Robin Cook: Merkityt

3.kerta, kun kirjoitan. Mikä tässä muka on kiellettyä?

Jukrat, että raivostuttaa tuo poistaja.

Hänestäkin tulee vanha, ehkä sairas. Ullkonäkö muuttuu. Kaipaako silloin samaa solvausta, kuin itse täällä toisiin syytää? Karma. Pahempaakin on tulossa. On ruma, musta sisältään. Luojan kiitos, ettei tuttavapiiriin tuommoista häirikköä kuulu. Vastemielinen. Pipipää. Menis hoitoon. Pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
195/211 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukava sää, raikas tuuli. Auringossa helteistä. Juhannusruusut kukkii, päivänkakkarat, harakankellot.

Mitä päivänkakkarat ja harakankellot tekee? Virkkeesi jäi kesken.

Ne kukkii.

Vierailija
196/211 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukava sää, raikas tuuli. Auringossa helteistä. Juhannusruusut kukkii, päivänkakkarat, harakankellot.

Mitä päivänkakkarat ja harakankellot tekee? Virkkeesi jäi kesken.

Mene kouluun ja opiskele. Mitä tekeekään?

Vierailija
197/211 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä niminen dekkari on menossa?

Robin Cook: Merkityt

3.kerta, kun kirjoitan. Mikä tässä muka on kiellettyä?

Jukrat, että raivostuttaa tuo poistaja.

Hänestäkin tulee vanha, ehkä sairas. Ullkonäkö muuttuu. Kaipaako silloin samaa solvausta, kuin itse täällä toisiin syytää? Karma. Pahempaakin on tulossa. On ruma, musta sisältään. Luojan kiitos, ettei tuttavapiiriin tuommoista häirikköä kuulu. Vastemielinen. Pipipää. Menis hoitoon. Pian.

Poistuu kohta

Arvelen

Vierailija
198/211 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulumisia: postikortit kesti viikon tulla perille, 3€ postimerkillä. Aika hidas.

Vierailija
199/211 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkona 24 edelleen, itikoita kymmenittäin. Lopettakaa riitely ja jankutus.

Iltapala: Ylhäisten näkkäri ja kipparijuusto, olipas maukasta.

Meillä on yhtä lämmin, yöllä ehkä tulee ukkossade.

Vierailija
200/211 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ignoorataan dhäirikkö, ilmiannetaan asiattomat djankkaukset.

Tämä oli riidaton ketju, kunnes tuo trolli tänään tuli.

Koirat haukkuu, mut karavaani kulkee.

Djankkis halua trollauksellaan tämänkin lukkoon. 50 häirikköviestiä jo tänään, mikä tarkoitus jankutuksella? Lukitus??? Mode valvoo.

Kyllä. Kerrankin ymmärsit oikein. 👍 Lukkoon kaikki.