Narsissit ja postikortit yms - ei intiimejä paljastuksia
Joka ketjuun tunkee epätoivottuja paljastuksia. Täällä keskustellaan tavalliset vuodenaikojen jutut - toistuvasti, toivon näin.
Tervetuloa
Kommentit (211)
Pyhäterkut. Kesäauto otettu käyttöön, käydään pieni ajelu tänään. Motarilla oli vappuna kymmeniä vanhoja autoja, kyllä ennen olivat muodossaan ja helposti tunnistettavia.
Leppoisaa lepopäivää
Ei vaadi paljon, vaan kaiken soi radiossa ja Hymypoika. Olkoot päivän biisit nuo.
Huomenta kaikille
Pyöräreissu kauppaan tehdään ennen iltapäivälle ennustettua sadetta. Käydään kirjastossa samalla, siellä on kiva löytöhylly, mistä saa ottaa luettavaa. Osa on kirjaston poistoja, osa muiden tuomia. Monia runokirjoja on löytynyt omaan hyllyyn.
Tänään on siivouspäivä. Jallitin mattojen tuuletuksen miehelle, 3 kerrosta alaspäin on pihalla tuuletusteline. Raskas homma. Pyyhin pölyt, imuroin ja pesen lattiat. Mies siivoaa kylppärin. Illalla lämmitetään sauna. Parveke on vielä siivoamatta talven jäljiltä, onneksi lasitus suojaa hyvin. Suunnitellaan kesäkukkia, nyt vois jo laittaa. Käydään kai läheisellä puutarhalla joku päivä. Ehkä ostetaan joku yrttikin, basilika tai persilja, ehkä ruohosipuli.
Nyt hommiin!
Sukujuhlat on tulossa kesällä. Nyt jo lähti sukuryhmässä pohdinta onnittelulaulusta, kortista, lahjasta. Ehditään hyvin pari kuukautta veivata asiaa. Ihan sama mulle, olen siipeni polttanut useasti kuin Ikaros konsanaan, kun olen mielipiteeni esittänyt, muut saa päättää. Tosin saatan olla töissäkin juhlapäivänä, en tiedä vielä vuoroja. Tietysti voisin pyytää/toivoa vapaata... Aurinko paistaa, on ulkoilun vuoro.
Vierailija kirjoitti:
Odotettu ketju. Mun narsissit on vielä kaupassa.
Mun narsisseissa 7 isoa nuppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kohta vauvan kaikki ketjut täynnä djankkausta? Ahkera hemmo, eikä positiivisessa mielessä. Karkottaa kaikki aiheeseen kyllästyneet ja kohta mainostajat. Sanoma kiittää?
Sanoma nimenomaan kiittää raivausavusta.
Missähän muka? Saatko oikein palkkaakin?
Pihahommia. Taloyhtiön ruukkuihin lupasin istuttaa kukat. Neilikkaa, begoniaa, mitähän muuta olikaan, lähdenpä hommiin.
Kävin niin upealla puutarhalla, huoneita oli kymmenittäin täynnään kesäkukkia, isoja, pieniä, amppeleita. Loistavat värit. Pää oli pyörällä, kolme kaunotarta tuli kotiin mukaan.
Sateinen päivä, ei ulkoiltu tänään. Autolla käytiin pikaisesti kaupassa.
Vielä huominen täällä kakkoskodissa, maanantaina kotiin. Jännittää onko kukat hengissä, ennen lähtöä istutettiin pelargoniat, maljaköynnös ja pionit.
Pakko tulla tähän ketjuun välillä, kai arvaatte miksi.
Vierailija kirjoitti:
Sateinen päivä, ei ulkoiltu tänään. Autolla käytiin pikaisesti kaupassa.
Vielä huominen täällä kakkoskodissa, maanantaina kotiin. Jännittää onko kukat hengissä, ennen lähtöä istutettiin pelargoniat, maljaköynnös ja pionit.
Pakko tulla tähän ketjuun välillä, kai arvaatte miksi.
Arvataan :)
Oli vesiosuuskumman kokous. Toivottavasti vesi riittää tänä kesänä
Vierailija kirjoitti:
Oli vesiosuuskumman kokous. Toivottavasti vesi riittää tänä kesänä
*Vesiosuuskunnan
Meiltä on matkaa kirjastoon 300m, paras anti on tuo nurkkaus, mistä saa ottaa luettavaa. Ja mihin jättää.
Lätkää: Suomi taitaa päihittää USA:n.
Sade yllätti kesken puutarhahommien, levitin petuniat nurmikolle, saavat kosteutta, ennen istutusta. Tein jo lannoiteveden valmiiksi aiemmin istutetuille. Antaa luonnon nyt hoitaa kastelut. Valmistaudutaan Latviamatsiin.
Lätkätauko. Vasta tiistaina Sveitsi. Vai olikohan Itävalta huomenna?
Pölhö poistaa viestejä, katsois peiliin. Mikä teki hänestä noin ilkeän?
Ällöttää moinen lapsellisuus. Miten kestää itseään? Ei käy täysillä!
Olipa lämmin päivä. Huomenna viilenee.
Vierailija kirjoitti:
Olipa lämmin päivä. Huomenna viilenee.
Heleää Helluntaita!
Sadepäivä eilisen lämpimän jälkeen. Sopiva sää välpätä sähköpostista syksyllistä tärkeää viestiä.
Vaatekaappiakin vois järjestää. Ja lätkää luvassa !
Vapputervehdys. Maisemareittiä ajeltiin. Kotona nyt. Lämpöasteita 21 ja iso puisto täynnään ihmisiä. Lähdetään etsimään sopivaa ruokapaikkaa.