Narsissit ja postikortit yms - ei intiimejä paljastuksia
Joka ketjuun tunkee epätoivottuja paljastuksia. Täällä keskustellaan tavalliset vuodenaikojen jutut - toistuvasti, toivon näin.
Tervetuloa
Kommentit (53)
Sivujen viimeinen pallo on musta mulla, ylärivissä.
Alhaalla normaali harmaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku kertoi näkevänsä alanuolen yläpallossa.
Kerrostalon edessä pienet narsissit. Ostin pääsiäiskortin itselle taiteeksi jo kauan sitten ja koristeita vähän. Sukulainen ei pidä pääsiäisestä kuulemma, en uskalla sinne korttia.
Räntäsade toi lavitsapäivän. Huomenna ulkoillaan auringonpaisteessa. Pihasainan siivousta yms.
Vierailija kirjoitti:
Räntäsade toi lavitsapäivän. Huomenna ulkoillaan auringonpaisteessa. Pihasainan siivousta yms.
* pihasaunan.
Kiersin kukkapenkkien (2) mukulakivet. Painuvat aina talvella maahan, nostin ylemmäs.
Kesärenkaat alla, auto pesetetty. Massu täynnä hyvää ruokaa. Tässä talossa kaikki hyvin.
Täyttelen ristikkoa. Suljen luurin.
Hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ilmestynyt iso alanuoli tuohon. Pääsee viimeisimpään viestiin.
Uudistus tuokin. Siitä ilmoitin ylläpitoon, kun kuka tahansa voi muuttaa lainaamaansa toisen kommenttia. Onneksi korjasivat.
Pihasaunan lämmitykseen lähdetään ja grillitulien tekoon.
Ihanat löylyt pihasaunassa. Kevätkausi avattu. Hymyilyttää.
Naapuri poikkesi. Kyllä maalla on mukavaa :)
Laitoin syksyllä lapsen kanssa taloyhtiön pihaan muutaman narsissin sipulin. Nyt sitten odotamme niiden kasvua. Pari on jo noussut esiin. Jännäämme, tai oikeastaan minä jännään, lapsi katsoo kohteliaasti vieressä :D kukkivatko ne vai tuleeko jokin lumimyrsky ja palelluttaa ne.
Narsisti meni kompostiin. Miten tästä eteenpäin narsku, who's the next? Hyvää pääsiäistä.
Huomiselle ennustettu räntäsadetta tänne :(