Mitäköhän Shirlystä tuntuu kun Ahti ja Sanni nokittelee toisilleen? Siis exä ja nyxä.
Sanni: sinä ja se poitsu
Ja Ahti lataa takaisin kappaleella: Poitsu
Ja Shirly varmaan miettii, että:
Kommentit (171)
Oisit vaan Sanni laulanut rehellisesti että "en haluu olla KATEELLINEN, mut onhan se aika nuori". 😁
Onhan Shirly ollut tosi kaunis, mutta liikaa muovia naamassa versus 10 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shirley ei ole psykopaatti. Sillä psykopaatit vaan innostuu ja kiihottuu kun hänestä taistellaan. Psykopaatti nostattaa tällä heikkoa itsetuntoa. Psykopaatti kerjää ihailua ja elää siitä. Seinä hullu kun on.
Shirleyllä ei siis hätää. Keskittyy Ahtiin ja Sanni on muisto vain.
Kuka Shirley?
Bassey.
Vierailija kirjoitti:
Sanni kyllä on nero piilovit*uilussa, imeskelee tikkaria uuden biisinsä teaser-videossa oikein antaumuksella 😆
Mitä piilovittuilua siinä oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni on jotenkin aina ollut "vettuuntuneen" oloinen
Sun eiole pakko häntäseurata kun råt pidä.
Samat vibat saannut, vaikken häntä missään seuraakaan. Enkä katsoa Voicea, mainoksesta tiedän, että Sanni on siinä. Musiikkia tulee joskus kuultua töissä radiosta tai kauppojen älämölölistalta. Sanni toisinaan vierailee viihdeohjelmissa, joten sen pohjalta mä olen Sannista mielipiteeni tehnyt. Eikä se oli mitenkään mairitteleva. Sillä on kuin pieni kakkakikkare nenän alla ja suht angstiset jutut. Asenne pielessä mun makuuni, ylimielinen ja kettuuntunut.
ohis
Sun tekstistä sai semmoset vibat, että sä vaikutat rasittavalta ja ikävältä ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Ahdilla on kyl pari hyvää biisiä.
Sannilla nolla.
Eihän ne ole edes mitään biisejä, vaan jotain jutustelua.
Petri Nygård on hahmo, oikea ihminen hahmon takana on ihan erilainen. Vai mietittekö Loiriakin vaan että ai se Turhapuro, hyyyiiii...
Ahdistava Ahti. Todellakin poitsu. Shirlylle noloa, että on pojan kanssa, joka julkisesti puhuu hänestä kuin jostain Barbi-nukesta.
Olisi kyllä hauskaa nähdä tässä sopassa toinenkin mies hämmentämässä, esim. Ismo Laitela.
Tuo oli Sannilta niin NOLOA julkaista tuommoinen itkuvirsi, että hohhoijaa!! Onneks Ahti pisti takaisin 🤣 Katkera emännys on tuo Sanni! Hyvä vaan että Shirly löysit tuon ihanan miehen itsellesi. Kaikkea hyvää teille tulevaisuudessa
Itse tuossa tilanteessa häpeäisin silmät päästäni.