Mitäköhän Shirlystä tuntuu kun Ahti ja Sanni nokittelee toisilleen? Siis exä ja nyxä.
Sanni: sinä ja se poitsu
Ja Ahti lataa takaisin kappaleella: Poitsu
Ja Shirly varmaan miettii, että:
Kommentit (171)
Ahti sai tällä vedolla vaan Sannin symppauspisteet nousemaan. En itsekään tykännyt kuinka Sanni kiinnitti Ahdin ikään huomiota, sen alun ainakin olisi voinut jättää pois, ihan nykyaikaa tuo. Esim. itselläni oli jo alle 3-kymppisenä 6 vuoden ikäero nuorempaan mieheen. Mutta joo, Sannin erobiisi korostuu nyt haikeana ja yksinäisyyden tunteistakin kertovana Ahdin aggression ja hyökkäävyyden rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Shirley ei ole psykopaatti. Sillä psykopaatit vaan innostuu ja kiihottuu kun hänestä taistellaan. Psykopaatti nostattaa tällä heikkoa itsetuntoa. Psykopaatti kerjää ihailua ja elää siitä. Seinä hullu kun on.
Shirleyllä ei siis hätää. Keskittyy Ahtiin ja Sanni on muisto vain.
Kuka Shirley?
Vierailija kirjoitti:
Suunniteltu mainoskamppis molemmille artisteille. Varmaan ovat ihan hyvissä väleissä.
Aika pahasti dissaa Sannia, jos muka olisi sovittu. Viime vuonnahan oli medioissa juttua, että Sannin ura on laskusuunnassa. Ahtihan vittuilee tossa pahasti Sannin laskeneesta suosiosta.
Mulle tuli fiilis, että Sannin ura sen verran alamäessä, että yritti tällaista Taylor Swift -korttia, eli alkaa laulamaan henkilökohtaisista asioista aika kiusallisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kun katson tuota Ahtin kuvaa, tulee mieleen keskenkasvuinen nuorimies pierun hajuisine kalsareineen. Jouuu mään, mull on missi muijana🤡
Älä. En ymmärrä mitä Shirly näkee tuossa. Olis edes jotain kunnollista hankkinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katson tuota Ahtin kuvaa, tulee mieleen keskenkasvuinen nuorimies pierun hajuisine kalsareineen. Jouuu mään, mull on missi muijana🤡
Älä. En ymmärrä mitä Shirly näkee tuossa. Olis edes jotain kunnollista hankkinut.
Minä en ymmärrä, mitä Laineen Suski näkee siinä Petri Nygårdissa
Vierailija kirjoitti:
Kuka toi Ahti on ja mikä luulee olevansa? En oo ikinä kuullutkaan.
Tämmöiset vastaukset ovat aina hyvin noloja vastaajalle itselleen. Sä et ole maailman napa, että vain sun tietämät jutut olisivat jotenkin tärkeitä tai oleellisia. Nollommaksi asian tekee, ettet tää tyyppi edes tajua kuinka nolo onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdilla on penis, Sannilla rämemajava. Hyvin yksinkertaista kumpi oikeasti kiinnostaa. Sanni oli vaan testissä, että jos vaikka lesbous oliskin Shirleyn juttu. Kikkeliä oli ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimiä, jotka on johdettu yleisnimestä (kuten Saru) voidaan taivuttaa sekä astevaihtelullisena että astevaihteluttomana.
Siinäpä se totuus tämän suuren ragebaitin takana.
Satu, ei SaruMun mielestä paras perustelu tai utukselle oli toi paitsi i-loppuiset, kun miten musta tuntuu, että Ahti loppuu iihin 🤔 Joo, meidän kummipoika on Ahti ja hänen nimensä taivutetaan Ahtin, koska hän ei ole (turbo)ahdin eikä Ahdi.
Etunimiä, jotka ovat myös yleisnimiä (esim. Tuuli, Satu) taivutetaan tyypillisesti yleisnimestä poikkeavasti. Satu - Satun, ei Sadun; Tuuli - Tuulin, ei Tuulen.
Sukunimiä, jotka ovat myös yleisnimiä (esim. Saari, Järvi) taivutetaan kuten vastaavaa yleisnimeä. Saari - Saaren, Järvi - Järven. Nimen haltija voi esittää toiveen eriävästä taivutuksesta, mutta sitä ei tarvitse ottaa huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimiä, jotka on johdettu yleisnimestä (kuten Saru) voidaan taivuttaa sekä astevaihtelullisena että astevaihteluttomana.
Siinäpä se totuus tämän suuren ragebaitin takana.
Satu, ei SaruMun mielestä paras perustelu tai utukselle oli toi paitsi i-loppuiset, kun miten musta tuntuu, että Ahti loppuu iihin 🤔 Joo, meidän kummipoika on Ahti ja hänen nimensä taivutetaan Ahtin, koska hän ei ole (turbo)ahdin eikä Ahdi.
Etunimiä, jotka ovat myös yleisnimiä (esim. Tuuli, Satu) taivutetaan tyypillisesti yleisnimestä poikkeavasti. Satu - Satun, ei Sadun; Tuuli - Tuulin, ei Tuulen.
Sukunimiä, jotka ovat myös yleisnimiä (esim. Saari, Järvi) taivutetaan kuten vastaavaa yleisnimeä. Saari - Saaren, Järvi - Järven. Nimen haltija voi esittää toiveen eriävästä taivutuksesta, mutta sitä ei tarvitse ottaa huomioon.
Ahti ei ole yleisnimi, joten se taipuu pääsäännön mukaan. Ahtia harmittaa, Ahdin puuhevonen, Ahdilla on jano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni on jotenkin aina ollut "vettuuntuneen" oloinen
Sun eiole pakko häntäseurata kun råt pidä.
Samat vibat saannut, vaikken häntä missään seuraakaan. Enkä katsoa Voicea, mainoksesta tiedän, että Sanni on siinä. Musiikkia tulee joskus kuultua töissä radiosta tai kauppojen älämölölistalta. Sanni toisinaan vierailee viihdeohjelmissa, joten sen pohjalta mä olen Sannista mielipiteeni tehnyt. Eikä se oli mitenkään mairitteleva. Sillä on kuin pieni kakkakikkare nenän alla ja suht angstiset jutut. Asenne pielessä mun makuuni, ylimielinen ja kettuuntunut.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä, mitä Laineen Suski näkee siinä Petri Nygårdissa
En mä sitäkään ymmärrä.
Musta vähän tuntuu, että kyse on kuitenkin lopulta siitä, että letku on kuitenkin aina letku.
Huippua, että 3-kymppisillä hottina pidetyillä naisilla, kuten Shirly ja twerkkaaja-Tinzellä on 20-jotain v. ikäiset miehet. Tää on modernia ja enenevässä määrin yleistyy tulevaisuudessa. Mäkin 3-kymppisenä samoilla linjoilla, nuoremmat ei fakkiintuneita jne. 👏🏻😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että julkisuudessa on vain jäävuoren huippu. Nää "siistit" erot on aina vähemmän siistejä. Eikä asia muille kuulukaan, jokaisella pitäisi olla oikeus yksityisyyteen. Tosin tässä on itse haettu huomiota puolin ja toisin. Tykkään kyllä edelleen Sannin musiikista :)
Lesbo ei ikinä eroa siististi.
No ei ne kuitenkaan yhtä usein tapa eksää kuin heteromiehet.
Tutkimusten mukaan lesbosuhteissa on enemmän lähisuhdeväkivaltaa kuin heteroilla.
Ei ole. Ei kannata uskoa mitä tahansa väitteitä randomit netissä levittää vaan oikeasti lukea mitä siinä tutkimuksessa sanotaa.
Sannin biisi kuulostaa hyvältä.
Mulle tulee tosta Ahdista jotenkin mieleen Sauli Niinistö. Tummla ja komeita miehiä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee tosta Ahdista jotenkin mieleen Sauli Niinistö. Tummla ja komeita miehiä molemmat.
Paitsi Niinistö ei ole koskaan ollut komea. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni on jotenkin aina ollut "vettuuntuneen" oloinen
Sun eiole pakko häntäseurata kun råt pidä.
Samat vibat saannut, vaikken häntä missään seuraakaan. Enkä katsoa Voicea, mainoksesta tiedän, että Sanni on siinä. Musiikkia tulee joskus kuultua töissä radiosta tai kauppojen älämölölistalta. Sanni toisinaan vierailee viihdeohjelmissa, joten sen pohjalta mä olen Sannista mielipiteeni tehnyt. Eikä se oli mitenkään mairitteleva. Sillä on kuin pieni kakkakikkare nenän alla ja suht angstiset jutut. Asenne pielessä mun makuuni, ylimielinen ja kettuuntunut.
ohis
Mulla ei ole tällaista vaikutelmaa ja seuraan Sannia Voicen kautta
Ahdilla on kyl pari hyvää biisiä.
Sannilla nolla.