Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit tiedossa. Mitä ruokaa tarjoa treffikumppanille?

Vierailija
26.03.2026 |

Olen siis mies ja nyt meni sormi keiton sijaan suuhun. Ei mitään käryä. Olisko joku pirtsakka värikäs salaatti mitään? Mitä sanoo arvon raati?

En ole mikään masterchew mutta niinhän sitä sanotaan että tie naisen sydämeen käy vatsan kautta ja en haluaisi että se sais ripulin mun pöperöistä.

Kommentit (49)

41/49 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun se tekee makaronilaatikon salaatin ja omenapiirakan ja pyytää ohjeet niihin äidiltään varmuuden vuoksi jotta ei tee vahingossa mitään väärin

Pentti Karvonen on trollien kuningas ou je

Vierailija
42/49 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin herkkullisen lasagnen ja salaatin. Ruokajuomaksi maitojuomaa.

Pari tuntia ruuan jälkeen saunoisimme ja rakastelisimme.

M47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus Karjalan-paisti, perunoita tai peruna muussia ja salaatti. Ruoka juomaksi puna viiniä ja jälkiruoka snapsiksi vaikka Baileystä kermavaahdolla ja suklaa roiheella. Joku puolukka-manttelipiiraskin jälkiruoaksi.

Vierailija
44/49 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohifile uuniin, päälle suolaa ja sitruunapippuria, kylkeen keitetyt perunat, salaatti ja tuoretta leipää. 

Sitruunapippurissa on paljon suolaa, ole varovainen. Jos et ole tottunut käyttämään sitä, niin varmempi tapa on laittaa ripaus suolaa, myllystä ropsaus mustapippuria ja muutama sirtuunaviipale kalan päälle. Sitruunaviipaleet pitää kalan myös mehevänä, ei kuivu niin helposti. 

Jeesus teipillä perunoita vieraan kylkeen kiinni,olis kiva seurata miten onnistuu

Vierailija
45/49 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni teki aikoinaan minulle suolaista piirakkaa. Lasi viiniä seuraksi. Oli hyvää, sillä tiellä olen edelleen.

Minun mieheni teki erinomaista , valkosipulista lasagnea. 30 vuotta yhdessä :)

Vierailija
46/49 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollien Kuningas kirjoitti:

Ei kun se tekee makaronilaatikon salaatin ja omenapiirakan ja pyytää ohjeet niihin äidiltään varmuuden vuoksi jotta ei tee vahingossa mitään väärin

Kantti Pervonen kullien troningas

Vierailija
47/49 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piparia jälkkäriksi

Vierailija
48/49 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni teki aikoinaan minulle suolaista piirakkaa. Lasi viiniä seuraksi. Oli hyvää, sillä tiellä olen edelleen.

Minun mieheni teki erinomaista , valkosipulista lasagnea. 30 vuotta yhdessä :)

Minun mies teki minulle rakkaudella pitkään keitettyä borssikeittoa. Siitä on nyt 28 vuotta ja tuossa se on vielä mukana.

Vierailija
49/49 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun kaveri joskus nuorena silmät ihastuksesta säihkyen kertoi, että mies oli lämmittänyt sille purkkihernekeittoa.😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi