Ensitreffit tiedossa. Mitä ruokaa tarjoa treffikumppanille?
Olen siis mies ja nyt meni sormi keiton sijaan suuhun. Ei mitään käryä. Olisko joku pirtsakka värikäs salaatti mitään? Mitä sanoo arvon raati?
En ole mikään masterchew mutta niinhän sitä sanotaan että tie naisen sydämeen käy vatsan kautta ja en haluaisi että se sais ripulin mun pöperöistä.
Kommentit (49)
Sitä mitä normaalistikin syöt etkä ala esittämään mitään parempaa kuin oletkaan. Miksi ylipäätään nainen tulee luoksesi, kuulostaa tosi huonolta idealta. Pitäisikö sinun valistaa naista siitä, miten vaarallista on mennä tuntemattoman kotiin treffeille?
Kalakukkoa, mykykeittoa ja mämmiä.
Lihapiirakka hakuun grilliltä jos ei kelpaa nirso nainen.
Vierailija kirjoitti:
Makaronilaatikkoa
Ketsuppihan on rakkauden väri💕
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lihapiirakka hakuun grilliltä jos ei kelpaa nirso nainen.
Se voisi olla hieman liian vihjailevaa. Vieläpä kahdella nakilla liian tungettelevaa.
Sipulisiivuja hammastikuissa ja kalkkunaa mikrossa.
Lohifile uuniin, päälle suolaa ja sitruunapippuria, kylkeen keitetyt perunat, salaatti ja tuoretta leipää.
Paistettua kalaa, perunamuusia ja raikasta vihreää salaattia. Jos et itse ongi niin kaupan valmiiksi paneroidut pakastekalafileetkin on ihan ookoo. Jos haluat tehdä vaikutuksen, sekoita kastike kermaviilistä, sitruunasta ja tillistä. Juomaksi kivennäisvettä ja kuivaa valkoviiniä.
Vierailija kirjoitti:
Lohifile uuniin, päälle suolaa ja sitruunapippuria, kylkeen keitetyt perunat, salaatti ja tuoretta leipää.
Sitruunapippurissa on paljon suolaa, ole varovainen. Jos et ole tottunut käyttämään sitä, niin varmempi tapa on laittaa ripaus suolaa, myllystä ropsaus mustapippuria ja muutama sirtuunaviipale kalan päälle. Sitruunaviipaleet pitää kalan myös mehevänä, ei kuivu niin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mitä normaalistikin syöt etkä ala esittämään mitään parempaa kuin oletkaan. Miksi ylipäätään nainen tulee luoksesi, kuulostaa tosi huonolta idealta. Pitäisikö sinun valistaa naista siitä, miten vaarallista on mennä tuntemattoman kotiin treffeille?
Juuri kävin hakemassa rikosrekisteriotteeni työnhakua varten mikä on puhdas nolla. Ehkä mä lätkäsen sen pöytään heti kättelyssä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ensitreffeillä välttämättä olla tuntemattomia vaan on voitu vaikka käydä samassa harrastusryhmässä vuoden verran?
Vierailija kirjoitti:
Sitruunapippuri, yök! Miksei oikea sitruunalohko, josta voi puristaa itse?
Marry Me kanapasta
Paistettua kananrintaa, parsaa, quinoasalaatti ja vaikka chermoula-kastike. Jälkiruoaksi lemon posset. Helppoa tehdä etukäteen suurin osa.
Makkaraa ja sinappia tai vaihtoehtoisesti sitkeä pihvi
Minun mieheni teki aikoinaan minulle suolaista piirakkaa. Lasi viiniä seuraksi. Oli hyvää, sillä tiellä olen edelleen.
Makaronilaatikkoa