Ensitreffit tiedossa. Mitä ruokaa tarjoa treffikumppanille?
Olen siis mies ja nyt meni sormi keiton sijaan suuhun. Ei mitään käryä. Olisko joku pirtsakka värikäs salaatti mitään? Mitä sanoo arvon raati?
En ole mikään masterchew mutta niinhän sitä sanotaan että tie naisen sydämeen käy vatsan kautta ja en haluaisi että se sais ripulin mun pöperöistä.
Kommentit (49)
Ei nyt ainakaan mitään viherpiiperön ruokia. Luulee pian että pidät lihavana ja ottaa otteensä.
Pistä sille eukolle mulkku suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Masterchew :D :D :D
Koeta kuitenkin pureskella sivistyneesti, ettet mässyttämällå karkota naista matkoihinsa.
Joko on ehdotettu maksalaatikkoa? Rusinoilla tietysti
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ainakaan mitään viherpiiperön ruokia. Luulee pian että pidät lihavana ja ottaa otteensä.
Voihan se salaattikin olla vaikka kuinka ruokaisa. Vain taivas on rajana. Esim. Lämmin bratwurstisalaatti, tai Grillattu nizzansalaatti, jos kalan ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Salaatti ja suolainen piirakka.
Eli mies tekee salaatin ja nainen tuo suolaisen piirakan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mitä normaalistikin syöt etkä ala esittämään mitään parempaa kuin oletkaan. Miksi ylipäätään nainen tulee luoksesi, kuulostaa tosi huonolta idealta. Pitäisikö sinun valistaa naista siitä, miten vaarallista on mennä tuntemattoman kotiin treffeille?
Juuri kävin hakemassa rikosrekisteriotteeni työnhakua varten mikä on puhdas nolla. Ehkä mä lätkäsen sen pöytään heti kättelyssä.
Ap
Entä jos sillä naisella on rikosrekisteri ja päästät kotiisi?
Tässä on kaunis ja hyvä salaatti. Ei ole kuitenkaan yksinään tarpeeksi täyttävä, tarvitsee lisäksi hyvät voileivät tai suolaisen piirakan. https://www.valio.fi/reseptit/kesainen-muna-kurkkusalaatti/
Väännä perseestäsi kasa paskaa lautaselle ja tarjoa vaikka sitä
Ja ruokajuomaksi kusta ja spermaa
Pentti Karvonen on trollien kuningas ou je
Poronkäristys, perunamuusi, puolukkahillo+ suolakurkku. Jos tuo liian vaikea sinulle kokata niin vaikka uunifetapasta tai avocadopasta jotka helppo tehdä.
No en minä tiedä tee vaikka ihan jtn kotiruokaa makaronilaatikko salaatti ja jälkkäri vaikka omenapiirakka
Teet kaiken itse
Kyllä minä suosittelen että oikeaa kotiruokas teet ja alusta asti itse
Pentti Karvonen on trollien kuningas ou je
Jotain, mikä on sulle tuttua laittaa. Uusia reseptejä ei kannata kokeilla tuollaisissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Salaatti ja suolainen piirakka.
Tämä on hyvä. Piirakan voi tehdä myös valmiista pakastetaikinasta, katso että valitset suolaisen piirakan taikinan. Esim. ruisperunataikina on myös tosi hyvä.
Tuon avauksen perusteella ghostaisin ap:n.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kaunis ja hyvä salaatti. Ei ole kuitenkaan yksinään tarpeeksi täyttävä, tarvitsee lisäksi hyvät voileivät tai suolaisen piirakan. https://www.valio.fi/reseptit/kesainen-muna-kurkkusalaatti/
Ihana! Voisin tehdä meille pääsiäiseksi.
Laita viestiä että mistä ruuasta tykkäät ja ootko allerginen millekään
Savustettua ankeriasta ja naurishyyde
Jos sinusta tuntuu siltä, niin kyllä pirtsakka värikäs salaatti voi olla ihan hyvä. Kerää pisteitä itse tehdyllä salaatinkastikkeella.