Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka hullu ostaa oikeasti yli 1500€ maksavan luurin?

Vierailija
26.03.2026 |

Ei mitään järkeä maksaa niin paljon.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

500-600 euroa on se raja jonka jälkeen puhelimet eivät ole enää yhtään sen parempia kuin halvemmat. Tämä on fakta. Kalliimmat puhelimet on tarkoitettu rikkaille ja muille typeryksille.

Vierailija
22/82 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin hieman alle 1300 € noin 2,5 v sitten. Ei vielä uutta tarvii moneen vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkurahoja

Vierailija
24/82 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähä älyinen mode taas hakee vastakkain asettelua. nua ruoka jututkin modejen laatimia. lehti palkkaa täys päisiä heidän tilalleen.

Vierailija
25/82 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en yli 200€ enempää ole maksanut, eikä ole mitään ongelmia ollut puhelimissa sen ajan mitä ne mulla on ollut. Tää on vähän sama kun että huippu maantiekilpapyörä maksaa sen 12 000€, mutta saako tavallinen kuntoilia siitä enempää irti kuin 3000€ perus maantiepyörästä, saa todennäköisesti vähän joo, mutta kukin voi itse päätellä onko se kannattavaa.

Vierailija
26/82 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu ostaa yli 1000€ maksavan auton? Ei mitään järkeä.

Vierailija
27/82 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja maksaa minulle ja perheelle kaikille 2500€ iPhonet.

Vierailija
28/82 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kalliita luureja kehittäessä kehittyy muukin tekniikka. Kalliita luureja myymällä saadaan voittoa enemmän. Niiden myyminen mahdollistaa halvempien puhelimien myymisen halvemmalla.

Ajetaan rallia ja formuloita. Niiden uudet jutut tulee toimiessaan autoteollisuuden käyttöön. Jos mietitään niitä taitettavia puhelimia. Ei niitä kehitetä pilvin pimein. Simpukkamalli oli viimeisin toimiva taitettava. Siinä näytössä on omat haasteensa saada se halvalla toimivaksi.

Vierailija
29/82 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan sellaisen luurin kuin koen tarvitsevani. Nykyinen Motorola Razr 60 Ultra taisi maksaa ~1300€.

Noin 1300 euroa?

Turha keulia kun puhelimesi ei edes maksanut 1500 euroa.  :D:D:D:DD

Vierailija
30/82 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantaja maksaa minulle ja perheelle kaikille 2500€ iPhonet.

Myisin pois mokoman. 

Vierailija
31/82 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

500-600 euroa on se raja jonka jälkeen puhelimet eivät ole enää yhtään sen parempia kuin halvemmat. Tämä on fakta. Kalliimmat puhelimet on tarkoitettu rikkaille ja muille typeryksille.

On niissä parempi kamera, parempi näyttö ja enemmän muistia.

Vierailija
32/82 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on statusta. Ilma hinnassa maksaa. Fiksu kuluttaja suosii kotimaista laatua ja tukee kotimaista työllisyyttä.

Mistä hitosta meinasit kotimaisen puhelimen hommata!?

Vierailija
33/82 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monella korvaa nykyään jo tietokoneenkin. Siinä mielessä tuo summa on vielä ok.

Tuon ymmärrän, mutta minulla on erikseen läppäri, jolla teen ne vaativammat hommat.

Vierailija
34/82 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina osti, oli kelakaupa tarjous. 👺 

Vierailija
35/82 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo osti miehelle. 

Tässä uusi puhelin. Mies patologi, niin mies oli kai mä sit tarvitsen. Ei hän näe eroa, mutta uusi aina. Kysin häneltä, niin sanoi varmaan kuvat mitä otan. Ei hän tiennyt. Aina uusi luuri tulee

Vierailija
36/82 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on statusta. Ilma hinnassa maksaa. Fiksu kuluttaja suosii kotimaista laatua ja tukee kotimaista työllisyyttä.

Statusta se on vain niille, joita asia kiinnostaa. Minä en tunnistaisi 100 euron puhelinta kymppitonnin puhelimesta, joten kukaan ei pääse leveilemään luurillaan minun silmissäni. 

Vierailija
37/82 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän muistia, sitä enemmän ihminen puhelimeensa aineistoa tallentaa ja sitä enemmän hän menettää, kun puhelin häviää, varastetaan tai se hajoaa. 

Vierailija
38/82 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä hitosta meinasit kotimaisen puhelimen hommata!?

HMD Global on suomalainen puhelinvalmistaja.

Vierailija
39/82 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TM-maailman testissä monessa 600€ puhelimessa oli parempi kamera kuin tuplat kalliimmissa.

Vierailija
40/82 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Jo viides tällainen 1700€ maksava luuri menossa. Kun uusi malli ilmestyy, edellinen Pro Max siirtyy lapselle. Minulla siis lapsia kolme. Mieheni Android-ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän