Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitätkö kahvit huoltomiehelle joka tekee jonkin lyhyen huollon kotonasi?

Vierailija
26.03.2026 |

Mietin vain miten muut toimii. Itselläni ei siis oikeastaan ole tullut mieleenkään tarjota kahveja huoltomiehelle, jotka käväisevät jonkin jutun kotona korjaamassa/asentamassa/vaihtamassa. Tänään sitten yhtäkkiä juolahti mieleen, että onko yleensä ihmisillä tapana kysellä haluaako kahvia ja olenko tyly ja sosiaalisesti rajoittunut kun olen vaan kiittänyt lopuksi kun työ on valmis ja sanonu heipat. 😅 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en juo itsekään kahvia. 

Vierailija
42/44 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiväthän ne edes siivoa jälkiään! Ovat paskiaisia.

Lisään: jos vaikka sahaa tai poraa jotain, pitäisi ne purut kerätä ja jos siirtelee huonekaluja tai mitään niin ne pitäisi laittaa takaisin paikoilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan. Heillä on sitä paitsi aina hoppu seuraavaan. Näiden kahvinkeittelijöidenkö takia ne tulee aina myöhässä??

Kahvin ja/tai pilluntarjoajien takia aikataulut ei pidä :(

Vierailija
44/44 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en keitä kahden tunnin keikasta. Vain silloin, jos työ kestää koko päivän tai yli 5 h. Joskus olen tarjonnut myös lounaan, mutta jotkin miehet alkavat sitten laiskottelemaan ja kahvittelemaan sekä vetämään tupakkaa. Ja monta kertaa päivässä? Tai jos olen tarjonnut suolaa ruoan mukana, niin alkaa tulemaan saarnaa siitä, että suola ei ole terveellistä ym.  Kun sitä ei toki ole pakko käyttää lainkaan? No, en sitten tee enää ruokaa, ei osata kiittää ruoasta tai edes kahvista. Mutta työstä kuitenkin maksetaan heille, ei valittamisesta tai saarnoista. Toiset osaavat tehdä toki työnsä hyvin ja ovat kohteliaita ja heille on myös mukava keittää kahvit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi