Kaappaus keittiössä uusi kausi
Olipa pirtsakka sanavalmis tämä Tytti uusimmassa jaksossa.
Katso lähetysajat : Kapen keittiökaappaus - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (669)
Vierailija kirjoitti:
Tämä Tyttihän vaan esiintyi, samoin kuin se toinen fitnessjulkkismulkkis, joka oli ihan pitelemätön. Heilui ja hössötti, että varmasti kaikki tajuavat hänen olevan erikoinen.
Ei nuo kiinnosta.
Pernilla on tosiaan erikoinen. Hän on sellainen keskittymätön koheltaja, samanlainen kuin minun tyttäreni. Pernillassa se vaan ei näy niin selvästi kuin tyttäressäni. Sitten tuo periksiantamattomuus ja voimakkaat mielipiteet. Olisi jännä nähdä Pernillan koulutokarit. Tyttäreni sai kovalla työnteolla keskiverto lukiotokarin, mutta ei hyvää.
Ihmetyttää tuon pariskunnan mies, joka ei uskaltanut edes vihanneksia pilkkoa, ettei mene epätasaisesti. Ja hänen kaltaisensa ihmiset, joilla kestää yhden porkkanan pilkkomisessa iäisyys, koska pitää saada tasakokoista kuutiota. Mitä työtä sellaiset ihmiset pystyvät tekemään, kun eihän missään voi nysvätä triviaalin asian ääressä ja yrittää tehdä täydellistä, jos sillä täydellisellä tuloksella ei ole lopputuloksen kannalta mitään merkitystä.
Jäi viestiminen näin myöhän että en ehtinyt lukea viestejä. Onhan Kapella hyviä ohjeita mutta...joka ruokaan "lisää suolaa"! Tykkään itekki suolaisesta ruuasta mutta kannattaako suolan lisäämistä näin korostaa? Yleensä Kapen vinkit ovat hyviä, oppii yrttien käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tuon pariskunnan mies, joka ei uskaltanut edes vihanneksia pilkkoa, ettei mene epätasaisesti. Ja hänen kaltaisensa ihmiset, joilla kestää yhden porkkanan pilkkomisessa iäisyys, koska pitää saada tasakokoista kuutiota. Mitä työtä sellaiset ihmiset pystyvät tekemään, kun eihän missään voi nysvätä triviaalin asian ääressä ja yrittää tehdä täydellistä, jos sillä täydellisellä tuloksella ei ole lopputuloksen kannalta mitään merkitystä.
Puhumattakaan siitä, minkälaisen esimerkin antaa lapsille. Jos et suorita täydellisesti, niin älä tee ollenkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Tyttihän vaan esiintyi, samoin kuin se toinen fitnessjulkkismulkkis, joka oli ihan pitelemätön. Heilui ja hössötti, että varmasti kaikki tajuavat hänen olevan erikoinen.
Ei nuo kiinnosta.
Pernilla on tosiaan erikoinen. Hän on sellainen keskittymätön koheltaja, samanlainen kuin minun tyttäreni. Pernillassa se vaan ei näy niin selvästi kuin tyttäressäni. Sitten tuo periksiantamattomuus ja voimakkaat mielipiteet. Olisi jännä nähdä Pernillan koulutokarit. Tyttäreni sai kovalla työnteolla keskiverto lukiotokarin, mutta ei hyvää.
Olen seurannut Pernillaa somessa jo vuosia. Viiden vuoden sisään nyt kolmas mies menossa😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tälle leivänsyöjäpariskunnalle tapahtui kuvausten jälkeen? Mitä jättivät kertomatta?
Miehellä on ollut kivessyöpä 18-vuotiaana. Siittiöitä otettu silloin talteen mahdollista isyyttä varten.
Siitä on jo n. 25 vuotta aikaa ja pari oli haaveillut perheenlisäyksestä.Parilla oli mennyt heikosti jo jonkin aikaa. Kapen "kutsuminen" paikalle oli viimeinen yritys saada suhde toimimaan. Mutta ei se lähtenyt toimimaan ja erosivat.
Mies toivoo, että (ex)-kumppaninsa saa toivomansa lapsen.
Masennusta yms. ollut kuvioissa, naisella opintojen keskeytys/lopettaminen.Toivottavasti löytävät onnea elämään!
Voi luoja näitä wt luusereita. Ei ammattia edes, tuulen huuhtoma perse avuina lasten hankintaan.
Kapella on hyvät äänitehosteet :D
Perheenisäkin heräsi :D
Kape tulee hyvin juttuun pienten lasten kanssa ja samalla hoituu keittiökin. Aika hellyttävää. Vauvakuiskaaja ja kokki samassa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on Ruutu+ -jaksossa varsinainen taulapää Jaakko Parkkali, joka syö jaka päivä paistettua jauhelihaa ja makaronia. On syönyt jo pitkään noin, koska saa protskuja tuosta ruuasta ja näin hänen lihaksensa kasvavat. Näin ainakin väittää Kapelle.
Kaikki ns. julkkisosallistujat näissä uusissa jaksoissa sairastanevat jotain kirjainyhdistelmää. Järkyttävää hössötystä koko jakson ajan. Kirsikkana Parkkali, voi jestas sentään. En tunne häntä sen paremmin kuin muistaisin, että oli Farmissa joitain vuosia sitten. Siinä ympäristössä ei ainakaan ihan noin hössöttäjä ollut.
Mä oon joskus vuosia sitten sattunut asumaan Parkkalin kanssa samassa hotellissa "etelässä", käyttäytyi aivan normaalisti, jutteli asiallisesti - oli silloin vasta aloittelemassa tubeuraansa. Ehkä vaan joku rooli tuo häsläys, kun on trendikästä olla joku kirjainyhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Kape tulee hyvin juttuun pienten lasten kanssa ja samalla hoituu keittiökin. Aika hellyttävää. Vauvakuiskaaja ja kokki samassa :)
Joo näin on. Jos mietitään kuka muu julkkiskokki vois tehdä tätä formaattia samalla tapaa, niin ei löydy sopivaa persoonaa niistä. Tää on niin nakutettu Aihiselle.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Onko hänellä itsellään lapsia? Jotkut vaan osaa olla luonnolisia lasten seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Onko hänellä itsellään lapsia? Jotkut vaan osaa olla luonnolisia lasten seurassa.
Kaksi poikaa, teinejä jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on Ruutu+ -jaksossa varsinainen taulapää Jaakko Parkkali, joka syö jaka päivä paistettua jauhelihaa ja makaronia. On syönyt jo pitkään noin, koska saa protskuja tuosta ruuasta ja näin hänen lihaksensa kasvavat. Näin ainakin väittää Kapelle.
Kaikki ns. julkkisosallistujat näissä uusissa jaksoissa sairastanevat jotain kirjainyhdistelmää. Järkyttävää hössötystä koko jakson ajan. Kirsikkana Parkkali, voi jestas sentään. En tunne häntä sen paremmin kuin muistaisin, että oli Farmissa joitain vuosia sitten. Siinä ympäristössä ei ainakaan ihan noin hössöttäjä ollut.
Mä oon joskus vuosia sitten sattunut asumaan Parkkalin kanssa samassa hotellissa "etelässä", käyttäytyi aivan normaalisti, jutteli asiallisesti - oli silloin vasta aloittelemassa tubeuraansa. Ehkä vaan joku rooli tuo häsläys, kun on trendikästä olla joku kirjainyhdistelmä.
Ja olihan se siinä viidakko ohjelmassa, (mikä se oli päästäkää minut pois viidakosta, olen julkkis), niin tosi miellyttävä, rauhallinen, kiva. Tosin tietysti nuori, nuoruus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo kiinnosta.
Olen seurannut Pernillaa somessa jo vuosia. Viiden vuoden sisään nyt kolmas mies menossa😂
Saattaa olla ettei Pernilla osaa antaa tilaa miehelle. Omat mielipiteet, omat periaatteet, todella paha kaavoihin kangistuminen. Voi tulla riita, jos uskaltaa olla eri mieltä kuin Pernilla.
Eikö ketään muuta häirinnyt viimeisen jakson perheenäidin nauru? Ihan kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sun oma ongelma on, kusipäisyys?
Vierailija kirjoitti:
Todella rasittava tapaus. Pikkutyttö oli ihan lapanen , samoin aviomies.
Tuo Pernilla ei ollut mikään kauhean terävä tapaus. Vaikuttaa sellaiselta että koulu on menty läpi rimaa hipoen. Kauhea kohellus päällä koko ajan. Liikunta varmaan tasapainottaa mutta ei tuollaista kanaa jaksa kukaan katsella.
Kun tätä sarjaa katselee niin huomaa millaisia lapasia ja typeryksiä suuri osa ihmisistä on. Netti on pullollaan ruokaohjeita mutta kun ei viitsitä yhtään mitään. Pakastepizza uuniin, colatölkki käteen ja suoratoisto päälle. Siinä suomalainen unelma.