Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimolla salasuhde, paljastui

Vierailija
25.03.2026 |

Vaimollani on salasuhde, paljastui minulle. Ollut varmaan noin vuoden verran. Löytyi intohimoisia kortteja jossa   kommentoitiin tapaamisia. Oli säilyttänyt muistona vaatekomerossa pussukassa. Tapaamisia ollut jonkin verran, mies on myös ilmeiseti varattu. Molemmat vannottavat että eivät eroa nykyisestä suhteestaaan. Se on ollut heille valtavaa kiimaa mitä ovat kokeneet molemmin puolin. Toki tiedån että vaimoni on aika avoin ja kiihkeä kokeilemaan, aika villi ja herkkä nauttimaan.

Kun nyt mietin niin olen ollut hiukan sinisilmäinen, olisi ehkä pitänyt joitakin merkkejä havaita. Uusia vaatteita ja etenkin alusasut on aika seksikkäitä. Muutama yön yli kestävä työmatka on ollut viimeisen vuoden aikan ollut. Meidän kahden välinen kanssa käyminen ollut aktiivisempi ja tuntuu että jotenkin seksi ollut kuumempaa ja useammin, viikoittaan jopa kolme neljä kertaa. Alkuun oli aika järkytys, ei oikein tiennyt mitä ajattelee. Meillä muuten tilanne on hyvä, kaksi lasta ja talous hyvällä mallilla. Mutta miksi, tulee mieleen. Nyt miettii erota vai jatkaq. Toisaalta se on myös alkanut kiihottamaan kun ajattelee mitä he on tehneet ja kokeneet. Ajatukset on ristiriitaiset. Toisaalta ja toisaalta ei, mikä olisi se oikea ratkaisu. Voisiko tämän anaa jatkua näin vai mitä tekisi. En ole vielä henelle kertonut että tiedän, haluan olla kypsempi kun kysyn sitä häneltä vai annanko olla vielä salassa. Muutaisiko paljastuminen meidän seksuaalista kanssa käymistä miten.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vastaavaa, jäi kiinni kun löytyi jälkiä rinnoissa. Joutui tunnustamaan suhteensa työkaveriin. Ero tuli, saa parempaa seksiä hänen kanssa. Kehui miestä estottomasti. Ei siinä muu auttanut, nauttikoon jatkossa hänen isosta kyrvästä. Onneksi ei ollut lapsia meille viellä tullut.

Vierailija
42/51 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottava tilanne, tekisipä oma vaimo vastaavaa. Antaisin luvan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, meidän vaimojen pitäisi antaa miehilleihan justa mitä meillekkin tehneet. Ei yhtään softailua.

Vierailija
44/51 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi samoin. Ex rouvan ylityöt lisääntyivät ja puoli vuotta meni ennenkuin jäi kiinni. No saatiin sovittua ja sitten löytyi toinen. Siitä jäi kiinni parissa kuukaudessa. Sitten alkoi haukkuminen. Tytär sen ikäinen että sai itse päättää kumman luokse jää. Kaipasin takaisin kotiseudulle ja sopivasti eno päätti myydä talonsa ja muuttaa palvelutaloon. Tytär löysi mieluisan koulun jonne peruskoulun jälkeen ja ex jäi seikkailemaan. Tytär ei halua nähdä äitiään. Ja minulla ex rouvan vanha ystävä välillä vierailemassa. Eli hyvin tässä lopulta kävi. 

Vierailija
45/51 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kimppailua harrastettu jo vuosia, antaa mukavan lisän kun kolmaspyörä on mukana. Vierailee joskus koko viikon lopun. Silloin sperma liikkuu.

Vierailija
46/51 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen antanut rouvalle varmaan jo 5 vuotta sitten luvan nauttia seksistä myös muiden kanssa. Toki lupaan sisältyy myös ehtoja, esimerkiksi kotiin ei ketään tuoda, salassa ei saa toimia (en halua tietää kenen kanssa tai muitakaan yksityiskohtia), homma ei saa olla julkista että koko kylä tietää eikä rakastua saa. Lisäksi seksi muiden kanssa ei saa olla minulta pois eikä olla jatkuvaa säännöllistä, enemmänkin spontaania satunnaista muutaman kerran vuodessa ja aina kortsun kanssa. 

Eipä tuota rouvaa alkuun ajatus kiinnostanut ja epäili minulla olevan joku taka-ajatus, esimerkiksi että haluan syyn erota tai muuta vastaavaa. Minulla itsellä vastaavaa lupaa siis ei ole. Mutta nyt on alkanut tapahtua, ei sääntöjen sallimissa rajoissa vaan täysin salassa. Pitkiä, jopa 4-6 tuntia kestäviä lenkkejä. Viime viikolla tuli tällaiselta lenkiltä illalla ja ensimmäinen asia mitä teki lenkiltä tultuaan oli alapään pesu. Ei siis suihkuun, pelkkä alapää. Nukkumaan mennessä yritti estellä seksiä, mutta kiima voitti. Yritti estellä kovasti suuseksiä, mutta antoi kuitenkin nuolla. Ikinä ennen ei ole yrittänyt kieltäytyä suuseksistä. Oli aivan eri tavalla liukas kuin ennen, olen 99% varma että oli vieraat spermat sisällä. Oli kiimaisempi kuin vuosiin, ikäänkuin jotain olisi jäänyt saamatta. Otti minkä halusi ja sai kaksi orgasmia.

Kuten sanottu, lupa on annettu. Mutta ei salassa eikä paljaalla. Tosin en aio tästä ainakaan toistaiseksi numeroa tehdä. Luvan tarkoitus kun alkujaan oli juuri se, että saa tuntea itsensä halutuksi ja ehkä toisi uutta erilaista potkua myös omaan sänkyyn. Seurataan nyt kesän ajan miten tilanne kehittyy ja keskustellaan syksymmällä asiasta sitten ajan kanssa.

Vierailija
47/51 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista tapahtuu tosi paljon. Luvalla ja ilman. Toivottavasti vaimosi on saanut kunnon rakastelun ja ison lastin spermaa. Mitäs muuta sitä tarvitsee kun silloin tällöin hyvän panon. Samaa sallisin omalle vaimolle.

Vierailija
48/51 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän osioon kuuluvat tarinat ovat täynnä kiimaa, olivat  totta tai ei. Aina voi siitä yhdessä fantasioida. Ehkä joskus niistä voi tutta totta. Näin meille kävi.

Rva53v

Vierailija
49/51 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän osioon kuuluvat tarinat ovat täynnä kiimaa, olivat  totta tai ei. Aina voi siitä yhdessä fantasioida. Ehkä joskus niistä voi tutta totta. Näin meille kävi.

Rva53v

Kerro lisää

Vierailija
50/51 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli niin epäselvä että ei sen kanssa mitään oikeaa suhdetta saanut aikaiseksi. Jatkuvaa säätöä ja muuta temppuilua. Tein hänelle niin selväksi kuin pystyin, että tiedän näistä jutuista. Mutta aina vaan kieltää kaiken ja kiertää totuutta, sekaantuu omiin valheisiinsa yms. ja sitten minulle jeesustelee olevansa kaikessa parempi, kontrolloi kaikkea minun tekemistä ja on jatkuvasti puhelimella. Samalla kuitenkin kivenkovaan vanoo että juuri minun kanssa suhdetta haluaa, ja että minun pitää olla hänen lapselle isän roolissa, tukea taloudellisesti ja muuta tällasta jännää.

Kunnes sitten pinna paloi ja lähdin lätkimään tän oman elämänsä prinsessan elämästä. Muutin eteläeurooppaan, laitoin firman pystyyn ja nyt sitten neidillä taas kiinnostus herännyt. Soittelee miehensä selän takana ja haluaa tulla käymään. Miten voi nainen olla näin pahasti rikki että yrittää väen vängällä manipuloida miestä olemaan se turvallinen ja hyvä puoliso, mut samalla jää koko aika kiinni valehtelemisesta ja säätämisestä? Noh, minua ei haittaa enää. Parempi olla se aidan vihreämmällä puolella oleva kuin se joka kiltisti hoitaa lapset ja maksaa viulut. 

Vierailija
51/51 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut suhde vieraan kanssa jo vuosia, nautin.  En luopuisi, nainen tarvitsee sitä himo että mies himoitsee ja haluaa. Mieheni ei tiedä, teen aika paljon reissutöitä ja yövyn hotelleissa.272

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän