Vaimolla salasuhde, paljastui
Vaimollani on salasuhde, paljastui minulle. Ollut varmaan noin vuoden verran. Löytyi intohimoisia kortteja jossa kommentoitiin tapaamisia. Oli säilyttänyt muistona vaatekomerossa pussukassa. Tapaamisia ollut jonkin verran, mies on myös ilmeiseti varattu. Molemmat vannottavat että eivät eroa nykyisestä suhteestaaan. Se on ollut heille valtavaa kiimaa mitä ovat kokeneet molemmin puolin. Toki tiedån että vaimoni on aika avoin ja kiihkeä kokeilemaan, aika villi ja herkkä nauttimaan.
Kun nyt mietin niin olen ollut hiukan sinisilmäinen, olisi ehkä pitänyt joitakin merkkejä havaita. Uusia vaatteita ja etenkin alusasut on aika seksikkäitä. Muutama yön yli kestävä työmatka on ollut viimeisen vuoden aikan ollut. Meidän kahden välinen kanssa käyminen ollut aktiivisempi ja tuntuu että jotenkin seksi ollut kuumempaa ja useammin, viikoittaan jopa kolme neljä kertaa. Alkuun oli aika järkytys, ei oikein tiennyt mitä ajattelee. Meillä muuten tilanne on hyvä, kaksi lasta ja talous hyvällä mallilla. Mutta miksi, tulee mieleen. Nyt miettii erota vai jatkaq. Toisaalta se on myös alkanut kiihottamaan kun ajattelee mitä he on tehneet ja kokeneet. Ajatukset on ristiriitaiset. Toisaalta ja toisaalta ei, mikä olisi se oikea ratkaisu. Voisiko tämän anaa jatkua näin vai mitä tekisi. En ole vielä henelle kertonut että tiedän, haluan olla kypsempi kun kysyn sitä häneltä vai annanko olla vielä salassa. Muutaisiko paljastuminen meidän seksuaalista kanssa käymistä miten.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kuule minä tiedän mistä puhun.Joo pettäjä on paska oli nainen tai mies, mutta kuka onns synnitön? Miehet pettävät paljon enemmän, kävihän se ilmi jo paltakyselyssäkin.
Ja joo olenpettänyt minäkin, kun ensin petti mies. Kumpi meistä on paskempi?
No ollaan yhä vaan yhdessä ja rakkaus on todellakin julmetun suurta, oikeasti. Seksiä on jokapäivä, ja se on suurenmoista.
Kandee miettiä mitä neuvoja toisille antaa, se on jumalattoman helppo, kun ei itse tarvii seurauksia kantaa.
Voi luoja. En minä suostu ottamaan syykseni koko miessukupuolen pettämisiä, kun itse olen ollut aina uskollinen. Olet varmaan todellinen saalis, niinkuin jumalainen miehesikin. Sinun neuvosi ovatkin parhaat. Eli petetään puolin ja toisin. Siinä ei ole mitään pahaa, kun toinen petti ensin. Hienoa. Tiedätkö: Mekin rakastamme toisiamme, ja seksiä on joka päivä, sillä erolla, että emme petä toisiamme. Kunnioitamme sen verran paljon toisiamme. Sekin kuuluu rakkauteen.
47
Oho, nanen n sitten saanut kunnolla. Ei kai häntä voi moittia kun mieskään ole suuttunut. Lisää vaan.
Minä annoin kahdelle naiselle pettämisen anteeksi. . Kerran mutten toista. Kumminkin tuli se toinenkin kerta. . Ei tosin kerennyt sänkyyn asti tämä toi en toisella kertaa kun mies olikin vetäytynyt tilanteesta. Tyttö kertoi totuuden. Nykyiselle olen tehnyt selväksi et se on kerrasta poikki.. Päätin että pettäjää en elämääni tarvitse.
Suosittelen muillekin. . Vaikka asiat tuntuisi vuosiksi korjaantuvan niin kerran pettäjä . Aina valmiina..
Pane sitä lorttoa perseeseen ja täysillä, oppiipaha...