Kerran viel... Raskaus ja makeutusaineet?
Oliko a:lla vai s:llä alkavat sallittuja? Mites light limut (kohtuudella nautittuina)?
Kommentit (29)
netin paskaan vai lääkäriä, dosenttia ja Suomen elintarvikevirastoa????
Eli aspartaamia ja asesulfaami K saa käyttää raskauden aikana, tämäkin neuvoloidenkin ohjesääntö
Ja millä perusteella hänellä on parempi asiantuntemus kuin Elintarvikevirastolla?
Yritin etsiä netistä tuoteselostetta, mutta kun ei helposti löytynyt, niin kysytään nyt sitten täältä :)
ap
että yksikään Suomessa saatava lisäaine EI aiheuta syöpää tai muita terveyshaittoja.
Lisäksi Suomen neuvolat saavat tietonsa terveysviranomaisilta, jotka ovat ajan tasalla, ja neuvoloiden kanta on, että raskauden aikana saa nauttia aspartaamia ja asesulfaami K:ta.
Mutta voithan sinä uskoa jenkki-friikin roskaromaanisatuja ihan rauhassa.
suomalaisista virvoitusjuomista löytyi myrkyllistä bentsiiniä? Kyllä mä ainakin haluan valita lapsilleni mahdollisimman terveellisiä ja luonnonmukaisia tuotteita ja tuo hyvä paha lisäaine on kelpo opas.
Opi lukemaan tuoteselosteita. Hyvä paha lisäaine -kirjan käyttäminen edistää sinun ja perheesi terveyttäsi.
Niitä pulloja oli säilytetty niin kuumassa ENNEN kuin ne annettiin myyntiin.
Toivottavasti kukana ei niele noita juttujasi...
Miksi ette voi hyväksyä sitä, että kaikki ihmiset eivät halua myrkyttää itseään tai sikiötään lisäaineilla, joista osa on terveydelle haitallisia. Viisas ottaa varman päälle.
Ja ajatusmaailmaltani olen luomu ja suosin AINA luomua.
Luulisi, että tajuaisitte edes kirjoitusvirheitä, mutta eipä voi paljoa toivoa...
Eivät ne lisäaineet minun kehoon joudu :D
Ja ainakin lapsien suhteen kannattaisi olla tarkkana. Itse leivon paljon ja teen ruoat aina itse tuoreista raaka-aineista. Meillä ei juoda limuja, vaan tuorepuristettuja mehuja. Meillä onkin mehulinko. lapseni ovat tottuneet syömään terveellstä luomua.
T. se luomuhörhö
Lisäaineiden pitkäaikaisia vaikutuksia ei ole vielä tutkittu tarpeeksi kattavan tiedon täyttämiseksi. Toivotaan todella, ettei niihin light-juomiin voi " kuolla" .
Lue hyvä paha lisäaine, niin selviää miksi