Säästin ruoassa olemalla vesipaastolla 48 h
Suosittelen kokeilemaan. Samalla autofagia poistaa teidän elimistöstä kaikkea turhaa skeidaa. Laihdutte myös. Win-win.
Kommentit (34)
Rahaa menee helposti paljon. Ainoa keino on kertakaikkiaan pysäyttää kulutus.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Jo 24 tunnin paasto edesauttaa terveenä pysymistä. Sellaisen voi tehdä vaikka kerran viikossa. Säästyy samalla seitsemäsosa vuoden ruokakuluista.
Vesipaastoa en ole kokeillut, mutta olen nyt kuukauden verran tehnyt sitä että puolitan osan ruoka-annoksista ja aika nopeasti tähän tottui vaikka ihan vauva-annoksilta ne eka näyttikin. Ilmeisesti syön edelleen ihan omiksi tarpeiksi koska en ole laihtunut ja ajattelin, että puolitan lisää. Nyt siis olen puolittanut sen yhden aterian päivässä (en ihan joka päivä kuitenkaan)
Turha sitä ruokaa on enempää syödä mitä kuluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vesipaastoon voi kuolla.
Niin voi, jos ei osaa paastota. Siitä tuskin on nyt kysymys.
Mä pidän kans 24, 36 ja 48 tunnin paastoja. Kroppa tykkää ja pysyy pöpöt poissa.
Autofagia poistaa myös peräsuolen paikaltaan, mistä on seurauksena peräsuolen laskeuma.
Vierailija kirjoitti:
Jo 24 tunnin paasto edesauttaa terveenä pysymistä. Sellaisen voi tehdä vaikka kerran viikossa. Säästyy samalla seitsemäsosa vuoden ruokakuluista.
Kerro tuo raksa-ukolle.
Vierailija kirjoitti:
Vesipaastoon voi kuolla.
Juu jos sitä vesipaastoa jatkaa useita kuukausia niin voi tosiaan kuolla joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro tuo raksa-ukolle.
Niinhän mä kerroinkin, nimittäin aviomiehelleni. Hänellä oli divertikuliitti, joka parani vuorokauden paaston jälkeen. On muuten viheliäinen vaiva.
Vierailija kirjoitti:
En saa unta jos en oo syöny.
Unilääkkeet on keksitty.
Minulla menee ruokaan noin 8 euroa vuorokaudessa. Tuolla konstilla säästäisin siis 16 euroa. Mieluummin syön kuin näen nälkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa unta jos en oo syöny.
Unilääkkeet on keksitty.
Ei hirveemmin auta joku ketipinor tai mirtazapin jotka laittaa vaan syömään 😂
Minä säästän ruoassa ostamalla euron elintarvikkeita, ettei tarvi pelkällä vedellä elää. En jaksaisi jotain pyöräilyelämää jollain vesivoimalla. Henkikin olisi varmaan alta aikayksikön pois. Paaston aikana ei saa harrastaa rasittavaa liikuntaa. Sen takia paasto sopiikin niille, joilla ei oiekasti ole mitään sellaista tekmistä päivisin, missä energiaa tarvitaan. Jos siirtää työkseen jotain papereita paikasta a paikkaan b ja autoilee kaikki matkansa, voi varmaan ihan hyvin latkia pelkkää vettä.
72 tuntia pitäisi paastota, jotta alkaisi hyödyt näkymään. Tietenkin kahden päivän syömättömyydellä voi säästää ruokakuluissa - varsinkin, jos sen toteuttaa jokaisena viikkona.
Höpö höpö.