Uskovatko miehet, että kun naivat, saa nainen aina orgasmin?
Kommentit (147)
Näinkö miehet siis tekevät, eivät voi vastata, NOh siitä voi sitten vetä johtopäätöksen tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Näinkö miehet siis tekevät, eivät voi vastata, NOh siitä voi sitten vetä johtopäätöksen tietysti.
Mä vastasin tohon yläpuolelle. Lue siitä.
Asia on naisen itsensä vastuulla . Siitähän se on lähdettävä , mitä nainen antaa ymmärtää.
No ei tod. Odotusarvo on että kun panen, nainen ei saa orgasmia. Ihan vaan joskus harvoin saa. Ehkä.
Ei se omalla kohdallani ole uskon asia. Oma mieheni tietää että saan. Enkä ole koskaan feikannut.
Ei meillä saaminen ole pakollista kummallakaan. Tulee jos tulee, joskus montakin. Ei rakastelun tarvitse olla suorittamista.
Ap ei ainakaan saa. Se lienee tullut sadoin viestein selväksi.
Ei naiseni koskaan panolla saa. Mutta muuten kyllä helposti.
Menen miehen kanssa vaan silloin sänkyyn kun oikeesti haluan ja tiedän että laukean, en muulloin. Nainen.
Siis ihan pelkällä panolla oli kyse. Jos sitten sormettaa tai nuolee, hommahan on eri.
Silloin ihanaa.
Jos nainen (yksi ja sama nainen huom) on 30 vuotta väittänyt ja inttänyt ettei mikään muu tunnu paremmalta ja aina kinunnut sitä panoa kaikista kysymyksistä, ehdotuksista ja tarjouksista huolimatta, niin alan pikku hiljaa olla taipuvainen uskomaan, että sitä sen sitten hänelle on oltava. Toiset 30 vuotta menee kait sitten siihen, että hän hoksaa minun ihan oikeasti haluavan joskus jotakin muutakin kuin panoa.
Ja että nyt se otsikon kysymys tulisi selvästi vastattua, niin joo, kyllä hän nimenomaan sen vuoksi sanoo tykkäävänsä panosta, koska siinä hän saa parhaimmalta tuntuvat orgasmit. Uskon myös häntä, kun ei olla muutenkaan otettu tavaksi valehdella tässä meidän liitossa.
Ja uskon senkin, että monet naiset eivät varmastikaan ole samanlaisia, mutta heidän orgasmiasiaansa minä en pysty millään tavalla edistämään, mun vaikutusvaltani ulottuu vain tähän yhteen naiseen.
Onhan se surkuhupaisaa katsoa, kun huonoilla näyttelijänlahjoilla varustettu nainen alkaa vetään orgasmishowta. Yleensä alan nauramaan ja heitän naisen pellolle puolipukeissa.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan pelkällä panolla oli kyse. Jos sitten sormettaa tai nuolee, hommahan on eri.
Silloin ihanaa.
Kun kaikille ei ole eri. Joillekin on sama.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se surkuhupaisaa katsoa, kun huonoilla näyttelijänlahjoilla varustettu nainen alkaa vetään orgasmishowta. Yleensä alan nauramaan ja heitän naisen pellolle puolipukeissa.
Tapahtuuko tätä sinulle siis useinkin?
Vierailija kirjoitti:
Joskus näitä ketjuja lukiessa herää kysymys, että mikä saa niin monen naisen tuntemaan itsensä kaikkien naisten asiantuntijaksi?
Oikeasti hyvin harvoin tuntuvat miehet paasaavat koko sukupuolensa puolesta, kun on puhe seksistä.
Ai ei vai :D
Jokainen mies himoitsee anaalia/dominaa/seksikorsettia/nahkahousuja/aisurikokemuksia kun minäkinnnnn.
Yllätä mies ottamalla ohjat ja kurkuttamalla! Ai ei tykkää?? Se on sitten HOM-
Tyhymät yleistää, ei se sukupuoleen liity. Luulen että sekä noilla miehellä jotka tuota selittää, että naisilla jotka ovat vakuuttuneita että kaikki vihaavat salaa seksiä tai yhdyntää on joku oma trauma aiheesta. Eli ei saada mitä on itse haluttu eikä uskalleta/oltu uskallettu olla siellä tosielämässä rehellisiä jossain tilanteessa. Sitten tulee ajatus, että muutkin oman viiteryhmän ihmiset kärsivät samasta asiasta.
Toisaalta olen myös nähnyt että jos nainen täällä sanoo että suurin osa naisista haluaa klitoriksen hyväilyä saavuttaakseen orgasmin niin joku sama ukko hyökkää aina paikalle sumutorvena että hänen vaimo rakastaa kullia? Öh?
Saan helposti panossa, mutta en kauhean montaa kertaa panisi miehen kanssa jota ei kiinnosta mun kroppa muutenkin ja myös se klitan hyväily, mielellään vielä ihan eri sessiona välillä.
Mun mies tietää, että orgasmiin vaaditaan klitoriksen hyväilyä. Käytetään leluja, saan paljon suuseksiä ja esileikki on kuosissa. Tulen joka kerta, monta kertaakin. Mulla on myös tietty kink, eli siemenneste kiihottaa ihan hulluna. Ihan haluan, että mut täytettäisiin mahdottoman monta kertaa.
Seksi on ihanaa.
N34
Kun ottaa naista takaa, voi toisella kädellä sormittaa kliksiä, ja samalla tunnustella välillä kun kulli liukuu edestakas
Vierailija kirjoitti:
Silloin ihanaa.
Nää perseen nuolettajat on oikea vitsaus. Menkää huskyfarmille, niin saatte kieltä.
AP tässä huomenta. Tein oudon huomion näistä vaastauksista, jaihmettelen seuraavaa: kun joku kirjoittaa klitoriksen hyväilystä tykkäävästi tulee alapeukkuja. Miten jollekin naisen nautinto on nou nou.
Ja otin muuten äsken mieheltä suihin ja nielin, kirjotinkin siitä tonne missä miehet kirjoitti, ettei naiset ota suihin.
Tuleekohan taas alapeukkuja?
Kyllä. Me kaikki miehet luullaan niin. Kun homot nai keskenään, nainen saa silloinkin. Meidän tietojen mukaan siis.