Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko laitonta nimetä yli 800 hengen Whatsapp-ryhmässä sellainen henkilö, joka

Vierailija
25.03.2026 |

on jättänyt pussillisen roskia taloyhtiön roskakatokseen roskiksen ollessa täynnä? Roskien joukossa oli kirje, jonka saaja nimettiin ryhmässä heti syylliseksi vaikkei pelkkä kirje todista yhtikäs mitään. 

Mielestäni kyse voisi olla yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä tai kunnianloukkauksesta, koska tarkoituksena on selvästi jakaa häpeärangaistus roskaajalle.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttele ryhmän jäsenten kanssa. Ei täällä palstalla voi sanoa asiasta juuta, eikä jaata. 

Ennuskalla puolustaa syytettyä, kun pelkään silloin joutuvani itsekin lynkkaajien hampaisiin.

En ymmärrä tämän viestin miinustajia, koska kukaan meistä ei tiedä millaisia sekopäitä ap:n naapurustossa ja WhatsApp-ryhmässä on ja mitä kaikkea niissä on tapahtunut. 

Opiskelija-asunnoissa asuvia opiskelijoita? Siinä vasta sekopäiden joukko 😅

Vierailija
42/48 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne roskat sitten mielestänne pitäisi jättää? Tyhjentäkööt useammin jos roskikset täyttyy. Ihme ongelmat taas kaarinoilla.

Isompi ongelma on noi kaikki telkkarit sun muut kodinkoneet tai suoranaiset ongelmajätteet joita jätetään roskiskatokseen tai jopa roskalaatikoihin kun ei vaan kiinnosta kuskata niitä sinne minne pitäisi. 

Roskisten täyttyminen ei oikeuta jättämään roskia. Jos ei keksi mitään parempaa ratkaisua tilanteeseen, roskapussit voi viedä takaisin kotiin ja odottaa kunnes taloyhtiön roskiksissa on taas tilaa.

Keksit sitten sääntöjä omasta (roskia täynnä olevasta?) päästäsi.

Valita isännöitsijälle jos roskikset täyttyy, Tuon tehtävähän se on tilata tyhjennykset riittävän usein. 

Se ei oikeuta jättämään roskia lojumaan, jos joku muu on laiminlyönyt omia velvollisuuksiaan.

Et semmoinen autistitrolliketju tälle päivälle. 

Voitko lopettaa autistien pilkkaamisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoisia masokistisia taipumuksia vaatii kyllä 800 hengen taloyhtiön(?) wa-ryhmä.

Kyse on Turun Ylioppilaskylän epävirallisesta Whatsapp-ryhmästä.

Siinä tapauksessa käy toimistolla puhumassa asiasta.

Vierailija
44/48 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttele ryhmän jäsenten kanssa. Ei täällä palstalla voi sanoa asiasta juuta, eikä jaata. 

Ennuskalla puolustaa syytettyä, kun pelkään silloin joutuvani itsekin lynkkaajien hampaisiin.

En ymmärrä tämän viestin miinustajia, koska kukaan meistä ei tiedä millaisia sekopäitä ap:n naapurustossa ja WhatsApp-ryhmässä on ja mitä kaikkea niissä on tapahtunut. 

Opiskelija-asunnoissa asuvia opiskelijoita? Siinä vasta sekopäiden joukko 😅

Opiskelijat on varmasti keskimäärin suht täyspäistä sakkia, mutta yksikin mätä omena riittää tekemään elämästä helvettiä.

Vierailija
45/48 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että olin säästänyt rahaa, mutta ostamani seksinukke olikin sellainen, että sitä pystyi käyttämään vain kerran. Yritin tunkea sen roskikseen, mutta se oli jo täynnä enkä saanut sitä mahtumaan sinne. En myöskään halunnut jäädä roskiksen viereen liian pitkäksi aikaa, ettei naapuri näkisi, että juuri minä heitin sen pois. Niinpä lähdin nopeasti pois, ja nukke taisi jäädä roskiksen viereen. Kukaan ei voi pelkän paketin vastaanottajan nimen perusteella varmuudella sanoa, että se on minun seksinukkeni.

Et ilmeisesti kykene ymmärtämään, että postia jaetaan joskus väärään osoitteeseen. Ja onhan sekin mahdollista, että joku on lavastanut inhoamansa naapurin tahallaan syylliseksi ottamalla paperiroskiksesta hänelle tulleen kirjeen ja laittamalla sen roskapussiin "todisteeksi" syyllisestä.

Puhallettavan nuken pakkauksessa on postitusyrityksen nimi ja vastaanottajan nimi. Se ei ole sama asia kuin kirjekuori.

Vai onko kyseessä kenties naapuri, joka lavastaa sinut jonkun toisen naapurin sijaan? Ovatko teidän ihmissuhteenne todella niin huonot?

Vierailija
46/48 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että olin säästänyt rahaa, mutta ostamani seksinukke olikin sellainen, että sitä pystyi käyttämään vain kerran. Yritin tunkea sen roskikseen, mutta se oli jo täynnä enkä saanut sitä mahtumaan sinne. En myöskään halunnut jäädä roskiksen viereen liian pitkäksi aikaa, ettei naapuri näkisi, että juuri minä heitin sen pois. Niinpä lähdin nopeasti pois, ja nukke taisi jäädä roskiksen viereen. Kukaan ei voi pelkän paketin vastaanottajan nimen perusteella varmuudella sanoa, että se on minun seksinukkeni.

Roskakorin vierestä löydettiin käytetty puhallettava nukke, jonka emättimestä löytyi vielä pesemättömiä miehen eritteitä. Koko rakennuksen asukkaille tällaisen näkymän näkeminen roskia ulos viedessä olisi sietämätön näky.

Etkö ole nähnyt viimeaikaisia uutisia? On paljon parempi, että roskakorin vieressä on puhallettava nukke kuin alaikäinen suomalainen tyttö!

Tällä tavalla ajateltuna puhallettavan nuken pois heittämisessä ei ole mitään hävettävää.

Vierailija
47/48 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti kykene ymmärtämään, että postia jaetaan joskus väärään osoitteeseen. Ja onhan sekin mahdollista, että joku on lavastanut inhoamansa naapurin tahallaan syylliseksi ottamalla paperiroskiksesta hänelle tulleen kirjeen ja laittamalla sen roskapussiin "todisteeksi" syyllisestä.

Kyllä, mieluummin tekisin itsemurhan kuin myöntäisin ostaneeni sen. Jos joku uskaltaa epäillä minua, sanon, että naapurini lavasti minut.🤓

Vierailija
48/48 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mieluummin tekisin itsemurhan kuin myöntäisin ostaneeni sen. Jos joku uskaltaa epäillä minua, sanon, että naapurini lavasti minut.🤓

Kuinka fiksua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi