Vihaan naisia ja haluan levittää kurjuutta heidän elämäänsä
Kommentit (14)
Yritä lopettaa trollaus ja mene hoitoon!
Äänestä siinä tapauksessa ensi vaaleissakin PS!
Naisia on ihan kivojakin, kun heitä sattuu tuntemaan. Jos et niin velloisi tuossa naisvihassa niin ehkä sattaisit tutustua heihin paremmin.
Yritä estää mua istumasta mukavalla nojatuolillani,a🤭
Vierailija kirjoitti:
Äänestä siinä tapauksessa ensi vaaleissakin PS!
Silloin kyllä kurjistaa omankin elämänsä. Jos se vaan voi edes kurjemmaksi mennä.
Eniten naisia ärsyttää MGTOW-miehet, joten parhaiten toimit kulkemalla omaa polkuasi naisia vältellen.
Senkun spämmäät vihaasi tänne. Täällä on sankoin joukoin teikäläisiä rakastavia naisia, jotka jaksavat käydä kuumana juttuihisi taas helposti vähintään 30 sivuisen ketjun verran.
Mutta et ole onnistunut ainakaan tämän naisen kohdalla. T. iloinen nainen.
Sitähän sinä ap olet tehnyt siitä asti, kun äitisi sinut pillu verisenä ulos punnersi.
Hanki undulaatti, jolle puhut huolesi! Papukaija tosin oppisi kommentoimaankinä!
Naisten pitää tuoda minulle kerran viikossa tuoretta kotonaleivottua pullaa lahjukseksi.🥧 Ap
Kerro tuo äidillesi, niin saat ympäri korviasi.
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitää tuoda minulle kerran viikossa tuoretta kotonaleivottua pullaa lahjukseksi.🥧 Ap
Eikö mutsisi leivo?
Vierailija kirjoitti:
Naisten ei tarvitse antaa sinulle yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö mutsisi leivo?
Ei, se karkasi. Mokoma akka, kerran vain löin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ei tarvitse antaa sinulle yhtään mitään.
Kun minä sanon että tarvitsee niin silloin tarvitsee. Ap
Sinun ei tarvitse toimia mitenkään.
Olethan jo olemassa.
Se riittää.