Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huimaus ja kaatuminen

Vierailija
25.03.2026 |

Kun nousin sängystä, huimasi ja kaaduin suorilta jaloilta. Taju ei mennyt ja pääsin ryömimään takaisin sänkyyn. Join lasin vettä ja proteiinijuoman. Heikottaa yhä. Menkat ovat alkamassa ihan näinä päivinä, luulen että liittyy siihen. Puoli vuotta sitten oli menkkojen ekana päivänä pahaa huimausta mutta en kaatunut kuitenkaan. Pitääkö mennä päivystykseen?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan kova ottamaan "kuppia"...

Vierailija
42/47 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaatumien on huolestuttavaa, ihan pelkän matalan verenpaineen vuoksi ei normaalisti kaadu ylosnoustua, jos ei ole jotain anoreksiaa, lääkitystä tai krapulaa alla. 

Minä olen kyllä kaatunut eikä ole yhtään luettelossa olevaa ongelmaa. Minulla on matala verenpaine tyyliin 90/60 ja lepopulssi 55-60.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan kova ottamaan "kuppia"...

En ole juonut 4 kuukauteen.

Vierailija
44/47 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joillakin MELATONIINI aiheuttaa huimausta.

Jos on kysymys hyvänlaatuisesta asentohuomauksesta , tee EPLYN MANOOVERIA  . Kts tarkka ohje netistä. Minulla ja kumppanillani  auttoi päivässä.

Vierailija
45/47 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, joillakin MELATONIINI aiheuttaa huimausta.

Jos on kysymys hyvänlaatuisesta asentohuomauksesta , tee EPLYN MANOOVERIA  . Kts tarkka ohje netistä. Minulla ja kumppanillani  auttoi päivässä.

En ole ottanut melatoniinia moneen kuukauteen.

Ainut viime aikoina ottamani lääke ibuprofen mutta en sitäkään muutamaan päivään.

Vierailija
46/47 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asentohuimauksen parantaa k-vitamiini, eikä sen ottamisesta haittaakaan ole eli kannattaa kokeilla 

Vierailija
47/47 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asentohuimauksen parantaa k-vitamiini, eikä sen ottamisesta haittaakaan ole eli kannattaa kokeilla 

Tarkoitatko k1 vai k2 - vitamiinia. Nehän ovat ihan kaksi eri asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän