Incelit luovuttavat tänään helposti.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Eikä olisi parempi ryhtyä DI:n vaimoksi 💕 Ihana elämää isossa omakotitalossa
DI:n omakotitalossa on useita ilmalämpöpumppuja ja ihana viileä myös kesällä olla pikkareissa
Meillä on miehen kanssa 4 lasta, iso talo ja ollaan niin onnellisia. Perinne jatkuu: Äitini oli kotiäiti ja isäkin DI
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ole varaa kuin asua mutsisi talossa!
*
Muistatko harjoittaa lantionpohja lihaksia kokkaillessa että miehesi saa kunnon nautinnon
Esikuvina ovat Östermalmin varakkaat kotirouvat.
Nuoret naiset haluavat näyttää nyt varakkailta keski-ikäisiltä kotirouvilta ja tulla sellaisiksi
Vierailija kirjoitti:
Meillä on miehen kanssa 4 lasta, iso talo ja ollaan niin onnellisia. Perinne jatkuu: Äitini oli kotiäiti ja isäkin DI
Tosielämässä sinulla on toisin. Pilkallista naurua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ole varaa kuin asua mutsisi talossa!
No huh, huh. Olen oikeasti kotirouva ja mieheni on DI. Meillä kyllä on kotiapu, joka hoitaa siivoilut ja pyykit. Ensi viikoksi on varattu päivälliset pariin hyvään ravintolaan eri päiville ja tavataan myös sukua. Ajattelin valmistautua itse käymällä vielä kynsihoidossa ja hieronnassa. Mietin kampaajaakin. Voin minä kyllä ihan mielelläni kotona jättää pikkuhousut pois, mutta realitetti on kyllä, että ei DI-mies mikään pukki ole, vaan haluaa yleensä levätä pyhinä. Enemmän hän arvostaa, jos jääkaapista löytyy kylmä olut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosielämässä sinulla on toisin. Pilkallista naurua!
Vain rikkailla on oikeus hankkia lapsia 😻
Jotain tälläistä?
Diplomi-insinööri imi varpaitani öky omakotitalonsa kuumassa kylpyammeessa
Ah ihanaa vaahtoa