Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttolaatikot?

Vierailija
25.03.2026 |

Onko esim. Iisin muuttolaatikot hyviä, vai kannattaako muuttolaatikot ennemmin vuokrata? Voi olla, että parin vuoden sisällä tulee muutettua uudestaan. Noista kauppojen muuttolaatikoista löytyy hyvin... eroavia arvosteluja verkossa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vuokraamaan tukevat ja pinottavat muuttolaatikot. Pahvilootat ei kestä juuri mitään.

Vierailija
2/17 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa kunnolliset laatikot, ne helpottaa itse muuttoakin, kun niistä saa pinottua tukevia torneja. Pahvisia ei suositella myöskään paperitoukkien vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen vuokraamaan tukevat ja pinottavat muuttolaatikot. Pahvilootat ei kestä juuri mitään.

Kiitos, teenpä sitten niin! -ap

Vierailija
4/17 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut parasta kauppojen kestokassit muutossa. Ovat helppoja kantaa vs muuttolaatikko. Moni muu on kokenut saman. 

Vierailija
5/17 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätesäkeissä kulkevat vaatteet ja muut tekstiilit.

Vierailija
6/17 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ollut parasta kauppojen kestokassit muutossa. Ovat helppoja kantaa vs muuttolaatikko. Moni muu on kokenut saman. 

Ei. Ammattimaiset muuttomiehet eivät suostu käsittelemään kestokasseja. Niitä ei voi pinota muuttoautossa turvallisesti päällekkäin, ja ne voivat hajota. Myöskään Ikean kassit eivätt ole hyviä.

Vierailija
7/17 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin omat kovamuoviset, pinottavat muuttolaatikot siinä vaiheessa kun huomasin että muutan melkein vuoden välein. Ne tulivat halvemmaksi kuin vuokralaatikot. 

Vierailija
8/17 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin nämä olivat parhaita, kun muutin naapuritaloon ja kannoin melkein kaiken käsin. Muuttoautossa nuo ovat taas ihan vihoviimeinen valinta.

Vierailija
9/17 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko perheen tavarat kestokasseihin? Onpa hyvä idea. 

Vierailija
10/17 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätesäkeissä kulkevat vaatteet ja muut tekstiilit.

Ja kirjat ja televisiot ja mikroaaltouunit ja lamput ja muu kodin elektroniikka... Mieti nyt saatana vähän.

Vierailija
11/17 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ammattimaiset muuttomiehet eivät suostu käsittelemään kestokasseja. Niitä ei voi pinota muuttoautossa turvallisesti päällekkäin, ja ne voivat hajota. Myöskään Ikean kassit eivätt ole hyviä.

Kestokassit silloin käteviä kun muuttaa omin avuin. Ei oo ollu ammattilaisia yhdessäkään muutossa lähipiirissäkään. 

Vierailija
12/17 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä laatikoita ole tarkoitus yksitellen kantaakaan vaan pinota nokkakärryihin ja kuljettaa niillä.

Vierailija
13/17 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kestokassit silloin käteviä kun muuttaa omin avuin. Ei oo ollu ammattilaisia yhdessäkään muutossa lähipiirissäkään. 

Minäpä käytän aina muuttofirmaa ja tilaan muuttoauton. Säästyy oma ja sukulaisten selkä. Ammattilaiset eivät sählää eivätkä tee turhia liikkeitä. Muuttolaatikot voi vuokrata muuttofirman kautta.  

Vierailija
14/17 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vuokraamaan kunnon laatikot, se ei paljon maksa. Jos käyttää muuttofirmaa nin laatikoiden kanssa muutto sujuu paljon nopeammin kuin hajoavien pahvilaatikoiden, jätesäkkien yms. kanssa.

Vierailija
15/17 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, muutatko itse vai onko muuttofirma. Me muutettiin isosta ok-talosta vieläkin isompaan ok-taloon niin, että vietiin itse kaikki pikkusälä ja muuttofirma muutti pelkästään isot huonekalut. Pikkusälälle käytettiin kestokasseja sekä niitä pahvilaatikoita joissa tulee ruokakaupan noutotilaukset. Koska tiedettiin muuton lähestyvän, niin oltiin kerätty noita pahvilaatikoita jo pidemmältä aikaa. Ja vaatteille ja muille tekstiileille tietysti jätesäkit.

Muutto sujui tällä taktiikalla varsin ripeästi, alle viikossa oli kaikki tavara siirretty myös autotallista ja ulkorakennuksista. Tietysti oltiin pohjustettu muuttoa pidemmän aikaa, eli hävitetty paljon turhaa tavaraa.

Vierailija
16/17 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä laatikoita ole tarkoitus yksitellen kantaakaan vaan pinota nokkakärryihin ja kuljettaa niillä.

Tämä! x

Vierailija
17/17 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrattavat on tosi hyvät ja kun on muutama päivä muuton jälkeen laatikoiden haku, niin tulee kanssa tyhjennetyä kamat paikoilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän