Kiihottaisiko jos tietäisit ihastuksen fantasioivan sinusta?
Sain tietää tuon. Minua kiihotti. On imartelevaa ja samalla seksikästä tietää toisen nauttivan itsestään minua ajatellen.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Olisi juuri parasta.
N34
Kaikki eivät taida arvostaa miehen rukkausta tai tietoa siitä. Eli ei kai täysin itsestäänselvyys.
Totta kai. Mäkin ajattelin juuri ihastustani ja nautin siitä suuresti... onneksi ensi viikolla tavataan.
Koulutyttönä jo haaveilin, että ihastukseni runkkailisi ajatellen minua. Kuvittelin sitä toimintaa kun pidin omaa kivaa.
Parasta oli kun myöhemmin hän tunnusti, että näin oli tapahtunut vieläpä siten, että hän oli katsonut kuvaani luokkakuvasta, missä olin ihan arkivaatteissa college-hupparissa ja farkuissa. En siis mitenkään laittautunut, ei meidän aikaan meikattu koulukuviin paljoa. Ihanaa, että hän kiihottui noin paljon luonnollisesta kauneudestani.
Nykyään toi olisi vielä isompi juttu. Aivan upea olisi saada tietää jotain tuollaista, että yhä edelleen aiheutan tuollaisia värinöitä.
Tykkäsin jos tietäisin. En vaan usko että ihastukseni on molemminpuolista. Mitään fyysistä meidän välille kun tuskin koskaan tulee (molemmat varattuja)
N34
Kiihottaisi todella paljon jos tietäisin. Olemme molemmat varattuja joten oikeasti mitään ei tule tapahtumaan, mutta aina voi haaveilla.
Kiihottais. Ja antaisin sille. Ikävä kyllä monet haluaa ja en itse innostu ku ei voi olla kaikkien kanssa ketkä haluaa ku on niin monta ketkä jo saa. En oo ihastunut mutta yks mies ois ketä kovin haluisin koittaa ja tiedän että sekin on todella aktiivinen mutta ei olla tehty mitään. Ikävää
Ihastukseni, 27v blondi, isot tissit ja iso, mutta kiinteä perse, tuli luokseni kertomaan, että hän haluaisi katsoa kun runkkaan ja työntäisi samalla kaksi sormea perseeseeni.
Olihan se upea hetki, etenkin kun se sitten vain veti housuni nilkkoihin ja työnsi sormet peppuuni ja käski runkata.
Kiihottaisi kovasti. Olen siitä haaveillut oman kivan parissa usein.
Kyllä kiihottaisi tietää! Tai no, kävisin samantien ihastukseni luokse ja suutelisin, jos saisin tietää. Sen verran tässä on ollut flirttiä ja muka-vahingossa kosketuksia, että on aika selvää, että ollaan ihastuneita toisiinme. Paskoissa avioliitoissa kumpikin tahoillamme, joten homma ei ole (vielä) edennyt sen pitemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, miksi ei?
Eikö tattiaan vatkaava mies ole aika kuvottava ajatus?
Olishan tuo mahtavaa ja itsetunto kiittäisi.
Näin itse teen mutta harmillista ettei toinen osapuoli ajattele yhtään.
Ei kerro edes sanoin haluavansa saatikka tekisi mitään asioita mistä tulisi haluttu olo, niin väkisin ajattelee hänen kiinnostuksen loppuvan. Ei tunnu kivalle kun joutuu kaiken pyytämään ja sit näyttää että muka haluisi jotain. Jos ennen on tehnyt spontaanisti ja nyt ei niin kuka ei tajuisi
Joillain on vaan vaikeeta asia sanoa ettei enää kiinnosta. Mieluummin esittävät että kiinnostaa ja vain silloin kun kysyy. Tuollaisen filmaamisen huomaa.
Toki, aattelenhan minäkin häntä. Mutten saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
Kaikki eivät taida arvostaa miehen rukkausta tai tietoa siitä. Eli ei kai täysin itsestäänselvyys.
Miehillä menee nyt helposti ohi se aloituksen tärkein osa eli se, että se mies olisi naisen ihastus. Ihastus ei ole sama kuin kuka tahansa nurkassa runkkaava mies, vaan omaan silmään viehättävä ja miellyttävä ja häntä ajatellaan alunperinkin seksuaalisesti. Ymmärrän, että miehillä näin ei ole, vaan melkein kaikki naiset ovat automaattisesti seksuaalisia ja varsinkin kaikki heidän seksitoimintonsa järjettömän kiihottavia, ja sitten ihmetellään kun naiset eivät yleisesti ajattele että jonkun random tyypin kalun näkeminen olisi miellyttävää. Myös se merkitsee naisille, miten mies siitä omasta masturboinnista ja fantasioinnista kertoo, esim. yhtäkkinen kuva seisovasta kalusta ei todellakaan yleensä toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
Miehillä menee nyt helposti ohi se aloituksen tärkein osa eli se, että se mies olisi naisen ihastus. Ihastus ei ole sama kuin kuka tahansa nurkassa runkkaava mies, vaan omaan silmään viehättävä ja miellyttävä ja häntä ajatellaan alunperinkin seksuaalisesti. Ymmärrän, että miehillä näin ei ole, vaan melkein kaikki naiset ovat automaattisesti seksuaalisia ja varsinkin kaikki heidän seksitoimintonsa järjettömän kiihottavia, ja sitten ihmetellään kun naiset eivät yleisesti ajattele että jonkun random tyypin kalun näkeminen olisi miellyttävää. Myös se merkitsee naisille, miten mies siitä omasta masturboinnista ja fantasioinnista kertoo, esim. yhtäkkinen kuva seisovasta kalusta ei todellakaan yleensä toimi.
Olipas aidosti asiallinen ja pohditun oloinen näkökulma naisen vinkkelistä. Tuo viesti olisi hyvä lukea niin naisten kuin miesten niin ymmärtäisivät paremmin toisiaan.
Loppuuko naisen ihastus, jos hän tietäisi miehen runkkaavan nurkassa?
N 34 rohkeasti laitat pientä flirttiä hänelle ilman liivejä paidan alla nöpöttävät nännit keräävät katseita verkkosukkista lyhyen mekon alla saisit varmasti ihailevia katseit häneltä tm58 v mies ties vaikka näkis hänen kädettämässä itseään
N34