Woltilla ei uskalla tilata?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jannin-ja-minnan-wolt-tileilta-meni…;
Poistin tilin niin kauan kun saa jonku selityksen miten ja kuka on käyttänyt asiakkaan tiliä ja korttia kun kuskit ei niitä näe, niin mikä jää vaihtoehdoksi?
Uskallatko tilata omalla kortillasi?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siihen tilin poistoon mene kuukausi?
Poistin kortin ja tilin, ei menny ku 10 sec.
En tiedä mistä puhut. Voihan olla että lopullinen tilin poisto kestää mutta kyse olikin lähinnä ettei pääse korttia käyttää kukaan siellä "jossain".
Eikö tullut mitään ilmoitusta lopullisesta poistosta?
Miksi olisi pitänyt jäädä odottamaan jotain ilmoitusta kun se voi tulla vaikka ylihuomenna? Mä saan k puolelta tilattua tavaraa, mulle pääasia oli että toimin itse nyt etukenossa, eipähän tartte jälkeenpäin itkeä miksen tehnyt mitään kun uutisenkin luin. Jokuhan tossa mättää, jään odottelemaan mitä poliisi nyt tutkii ja löytää. Sit katon uudestaan. Sillä välin käytän muita vaihtoehtoja.
Ei sinun tarvitse mitään odottaa. Kysyin vaan saitko vahvistuksen milloin se lopullisesti poistetaan?
No en saanut? Miksi jankkaat? 😅 Kirjauduin ulos, kai se joskus tulee ilmoitus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä puhut. Voihan olla että lopullinen tilin poisto kestää mutta kyse olikin lähinnä ettei pääse korttia käyttää kukaan siellä "jossain".
Miksi olisi pitänyt jäädä odottamaan jotain ilmoitusta kun se voi tulla vaikka ylihuomenna? Mä saan k puolelta tilattua tavaraa, mulle pääasia oli että toimin itse nyt etukenossa, eipähän tartte jälkeenpäin itkeä miksen tehnyt mitään kun uutisenkin luin. Jokuhan tossa mättää, jään odottelemaan mitä poliisi nyt tutkii ja löytää. Sit katon uudestaan. Sillä välin käytän muita vaihtoehtoja.
Ei sinun tarvitse mitään odottaa. Kysyin vaan saitko vahvistuksen milloin se lopullisesti poistetaan?
No en saanut? Miksi jankkaat? 😅 Kirjauduin ulos, kai se joskus tulee ilmoitus...
Etsin tiliä poista kirjautumalla ulos. Poista se kunnolla.
Itse arvostan wolt-kuskien ilmiömäistä hygieniantasoa.
Ei muuten miehet tilaa enemmän vaikka joku ruma läski äm mä niin koittaakin välttää ma tu hieronnan toivossa kun ei suomalaisilta saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitus tulee heti. Todennäköisesti et poistanut tiliä vaikka niin luulet.
Eihän Ne osaa liikenne sääntöjäkään hygieniattomat aivot tomat. Aja itse sähkö tai bensa skoballa metroon tai junaan ni varmaan ensimmäisenä joku matu rouva tai muu loinen valittamassa ja Helsingin rautatieaseman munattomat vartijat hakkaavat säälittäviä juoppoa pampuloillaan mutta ei uskalla epä hygieenisiä rosvo Romano joukkioita ja näitä ajotaidottomia räkärais k a ajia häätää kulkeemaan siellä missä muidenkin on kuljettava ja loisittava
Minäkin poistin tilin. Tuli ilmoitus, että tili poistuu 30 päivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vain v-a-m-m-a-i-n-e-n- tilaa Woltista. Woltin kuskit ovat kusipäitä ja perseilevät liikenteessä. Eivät noudata mitään sääntöjä. Kuskaavat ruokaa paskaisissa kuljetuskasseissa, nam nam, kusisilla käsillä käsittelevät näitä tilauksia, asun kerrostalossa ja parvekkeeni edessä on Wolt kusipääkuski käynyt kusella ja nam nam ruokaa jakamaan, ilman käsipesua.
Samaa sarjaa sun kanssa huomaan. Et vaikuta mitenkään herttaselta ja mukavalta ihmiseltä.
Yrityksen kortti. Joku firmassa vähän tilannut talon laskuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artikkeli on poistettu.
T. Yksi wolttaava "vammainen"
Ei artikkelia ole poistettu, aloituksen linkki vain oli rikki.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jannin-ja-minnan-wolt-tileilta-meni…
Olin viime vuonna muutaman kuukauden sairaalassa ja tilasin kymmenkunta kertaa mausteita ja suolaa sisältävää ruokaa Woltin kautta. Kotiuduttuani olin pöytäkoneella verkkopankissa ja aloin ihmettelemään kuukausittaista 7,99 veloitusta. Selvitin asiaa ja olin kuulemma joku Woltin kuukausijäsen tms.. Moista en kyllä ollut koskaan sopinut vaan oli Woltin oma viritys korttitiedoillani, no palauttivat muutaman kkn maksut ja lopettivat veloituksen ja minä tilaamisen. Kannattaa olla tarkkana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat ullatusmunaa ilman lisämaksua.
Sitähän te persut olette vailla: "Siitä puhe mistä puute!"
SDP:n Matias Mäkynen: "Wolt on suomalainen menestystarina - kasvuyrityksiä kannattaa tukea"
10.11.2021 SDP:n varapuheenjohtaja, kansanedustaja Matias Mäkynen onnittelee Woltin perustajia historiallisen yrityskaupan sopimisesta.
Sanan mukaisesti. Naisen mahan kasvuyrityksiä kannattaa tukea.
Kyllä sieltä miehet tilaa yhtä lailla 👍 Miehet syövät enemmän roskaruokaa.
Miksi ihmiset luulee, että Woltilla tilataan vain roskaruokaa... Itse tilasin kukkia viikonloppuna muutaman kimpun. Ravintoloista voi tilata muutakin ruokaa ja kaupoista tietty, mitä vaan...
Kannattaa opetella kävelemään ja hakea omat ruoat. Reviiri laajenee kummasti, jos jalat pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Wolt kuskit vihaavat suomalaisia ja räkivät ruokiin, käsittelevät myös ruokatilauksia paskaisin käsin, heidän Wolt kassit ovat myös paskaisia, ettekö ole muka huomanneet.
Kusipää saa kusipään kohtelun. Sen taidat ansaitakin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa opetella kävelemään ja hakea omat ruoat. Reviiri laajenee kummasti, jos jalat pelaa.
Tai sitten mä voin tehtä töitä sen ajan, mikä menisi noutoon. Lenkit sitten illalla ja aamula. Päivällä paiskitaan töitä
Vierailija kirjoitti:
Lounastauko on rajallinen aika ja haluan syödä monipuolisesti. Salaatteja, bowleja jne. Liikunta sitten erikseen paremmalla ajalla ilman kiirettä.
Vierailija kirjoitti:
Tilaan woltilla ja haen valmiin ruuan ilman odotusta. Kiva happihyppely kesken päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artikkeli on poistettu.
Olin viime vuonna muutaman kuukauden sairaalassa ja tilasin kymmenkunta kertaa mausteita ja suolaa sisältävää ruokaa Woltin kautta. Kotiuduttuani olin pöytäkoneella verkkopankissa ja aloin ihmettelemään kuukausittaista 7,99 veloitusta. Selvitin asiaa ja olin kuulemma joku Woltin kuukausijäsen tms.. Moista en kyllä ollut koskaan sopinut vaan oli Woltin oma viritys korttitiedoillani, no palauttivat muutaman kkn maksut ja lopettivat veloituksen ja minä tilaamisen. Kannattaa olla tarkkana.
En ole laittanut omaa korttia tietenkään palveluun. Mobilepay ja e-passi toimii ja ei tuu ylläreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artikkeli on poistettu.
Tunaroit ja otit se ilmaisen kokeilujakson, etkä tajunnut irtisanoa sitä.