Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadun varmasti ikuisesti kun hankimme vain yhden lapsen

Vierailija
01.08.2025 |

Lapsemme on vihainen ja katkera siitä että on ainokainen. Saan kuulla siitä varmaan joka toinen päivä. Serkkujen seura ei riitä. Olen itkenyt tämän takia. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaislapsi, adoptio..?

Vierailija
2/10 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit lohduttaa lasta sillä, ettei tarvitse sitten tapella kenenkään kanssa perinnöistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin?

Vierailija
4/10 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 / 5

Vierailija
5/10 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ilmeisesti onnistunut kasvattamaan sitä ainokaistakaan, joten hyvä näin.

Vierailija
6/10 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin?

En tiedä... olen niin turta tähän. Ei vanhempienkaan välittäminen ja rakkaus riitä. En tiedä mitä tehdä. Ap

Vierailija
7/10 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä lapsi päätä. Meilläkin oli samaa, kun esikoinen oli 3-5-vuotias, että hän haluaa pikkusiskon tai pikkuveljen. Kaikilla kavereilla oli, ja niitä kavereita oli niin vähän, että ei siinä ole mitään vertailupohjaa. Se laantui. Kun hän oli ekaluokalla, hän kysyi minun mielestäni ihan asiallisesti, saako hän ikinä pikkusiskoa tai -veljeä. Ja niin minä kerroin, että äiti ja isi eivät ehkä saa enää lisää lapsia. Syystä ei ollut puhetta, oliko oma valinta vai luonnon valinta. Hän hyväksyi sen.

Vierailija
8/10 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi päädyitte yhteen? Itse olen ainoa lapsi ja minusta on virhe tehdä vain yksi, jos aika ja talous mahdollistaa useamman. On kamalaa olla yksin vastuussa vanhemmista ja heidän toiveistaan. Monilla sisaruksilla on myös sellainen side, mikä on jotain itselleni saavuttamatonta. 

Vierailija
9/10 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla ole mitään syytä itkeä. Sinun lapsilukusi on sinun oma päätös ja se ei kuulu lapsellesi pätkääkään.

Vierailija
10/10 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei useinkaan mene täysin kuin itse haluaisi. Kaikista yrittämisistä ja taisteluista huolimatta. Mutta usein se menee kuitenkin sinnepäin. Yksi lapsi minullakin. Ehkä lapsenlapsia sitten kolme aikanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi