Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Woltilla ei uskalla tilata?

Vierailija
24.03.2026 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jannin-ja-minnan-wolt-tileilta-meni…;

Poistin tilin niin kauan kun saa jonku selityksen miten ja kuka on käyttänyt asiakkaan tiliä ja korttia kun kuskit ei niitä näe, niin mikä jää vaihtoehdoksi? 

Uskallatko tilata omalla kortillasi? 

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt kuskit kaivavat persettä ja hierovat tämän jälkeen kätösiään näihin ruokatilauksiin, kiva syödä kehitysmaalaisen paskaa, nam nam, mutta ihan oikein näille laiskoille, jotka tilaavat tästä kusipääfirmasta yhtään mitään. Suomalaiset ovat ruma, laiska ja lihava kansa, nam nam  Woltin työntekijän paskakikkare suussa. 

Vierailija
22/62 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain v-a-m-m-a-i-n-e-n- tilaa Woltista. Woltin kuskit ovat kusipäitä ja perseilevät liikenteessä. Eivät noudata mitään sääntöjä. Kuskaavat ruokaa paskaisissa kuljetuskasseissa, nam nam, kusisilla käsillä käsittelevät näitä tilauksia, asun kerrostalossa ja parvekkeeni edessä on Wolt kusipääkuski käynyt kusella ja nam nam ruokaa jakamaan, ilman käsipesua. 

jaaha sulla taitaa olla mieltymys pissaleikkeihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat ullatusmunaa ilman lisämaksua.

Sitähän te persut olette vailla: "Siitä puhe mistä puute!"

https://www.sdp.fi

SDP:n Matias Mäkynen: "Wolt on suomalainen menestystarina - kasvuyrityksiä kannattaa tukea"

10.11.2021 SDP:n varapuheenjohtaja, kansanedustaja Matias Mäkynen onnittelee Woltin perustajia historiallisen yrityskaupan sopimisesta.

Sanan mukaisesti.  Naisen mahan kasvuyrityksiä kannattaa tukea.

Kyllä sieltä miehet tilaa yhtä lailla 👍 Miehet syövät enemmän roskaruokaa.

Vierailija
24/62 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siihen tilin poistoon mene kuukausi? 

Poistin kortin ja tilin, ei menny ku 10 sec. 

En tiedä mistä puhut. Voihan olla että lopullinen tilin poisto kestää mutta kyse olikin lähinnä ettei pääse korttia käyttää kukaan siellä "jossain". 

Eikö tullut mitään ilmoitusta lopullisesta poistosta?

Miksi olisi pitänyt jäädä odottamaan jotain ilmoitusta kun se voi tulla vaikka ylihuomenna? Mä saan k puolelta tilattua tavaraa, mulle pääasia oli että toimin itse nyt etukenossa, eipähän tartte jälkeenpäin itkeä miksen tehnyt mitään kun uutisenkin luin. Jokuhan tossa mättää, jään odottelemaan mitä poliisi nyt tutkii ja löytää. Sit katon uudestaan. Sillä välin käytän muita vaihtoehtoja. 

Vierailija
25/62 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wolt kuskit kaivavat persettä ja hierovat tämän jälkeen kätösiään näihin ruokatilauksiin, kiva syödä kehitysmaalaisen paskaa, nam nam, mutta ihan oikein näille laiskoille, jotka tilaavat tästä kusipääfirmasta yhtään mitään. Suomalaiset ovat ruma, laiska ja lihava kansa, nam nam  Woltin työntekijän paskakikkare suussa. 

Taidat olla älyllisesti kehitysvammainen? 

Vierailija
26/62 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkeli on poistettu. 

T. Yksi wolttaava "vammainen" 

Vierailija
27/62 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naiskuskeilta saa munaa? 

Vierailija
28/62 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa en ole woltannut, verkkiksestä kylläkin 

Vierailija
29/62 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räkivät ruokiin. Olen nähnyt.

Juu, ihan varmasti kun toimitetaan suljetuissa pakkauksissa. Keksi parempia valheita.

Vierailija
30/62 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räkivät ruokiin. Olen nähnyt.

Tuskin olet nähnyt yhtään woltkuskia. Tai ainakaan sitä suljettua ruokapakettia. 

Vierailija
31/62 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten naiskuskeilta saa munaa? 

Munakas nainen on nykypäivää.

Vierailija
32/62 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artikkeli on poistettu. 

T. Yksi wolttaava "vammainen" 

Ei ole poistettu artikkelia, kyllä mulla ainakin näkyy. 

Vierailija
33/62 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla älyllisesti kehitysvammainen? 

Sinä taidat olla älyllisesti kehitysmaalaisen perseennuolija. Ota kehitysmaalaisen muna suuhun niin saat tippurin. 

Vierailija
34/62 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt -kuski on arvokkaampi kuin työtön luuseri,joita tämäkin ketju on täynnä.

Vierailija
35/62 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt kuskit vihaavat suomalaisia ja räkivät ruokiin, käsittelevät myös ruokatilauksia paskaisin käsin, heidän Wolt kassit ovat myös paskaisia, ettekö ole muka huomanneet. 

Vierailija
36/62 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siihen tilin poistoon mene kuukausi? 

Poistin kortin ja tilin, ei menny ku 10 sec. 

En tiedä mistä puhut. Voihan olla että lopullinen tilin poisto kestää mutta kyse olikin lähinnä ettei pääse korttia käyttää kukaan siellä "jossain". 

Eikö tullut mitään ilmoitusta lopullisesta poistosta?

Miksi olisi pitänyt jäädä odottamaan jotain ilmoitusta kun se voi tulla vaikka ylihuomenna? Mä saan k puolelta tilattua tavaraa, mulle pääasia oli että toimin itse nyt etukenossa, eipähän tartte jälkeenpäin itkeä miksen tehnyt mitään kun uutisenkin luin. Jokuhan tossa mättää, jään odottelemaan mitä poliisi nyt tutkii ja löytää. Sit katon uudestaan. Sillä välin käytän muita vaihtoehtoja. 

Ei sinun tarvitse mitään odottaa. Kysyin vaan saitko vahvistuksen milloin se lopullisesti poistetaan?

Vierailija
37/62 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wolt kuskit vihaavat suomalaisia ja räkivät ruokiin, käsittelevät myös ruokatilauksia paskaisin käsin, heidän Wolt kassit ovat myös paskaisia, ettekö ole muka huomanneet. 

Wolt -kuskit eivät käsittele ruokia. Ruuat on sinetöity ja hyvin pakattu. Kuski koskee ainoastaan paperikassiin. 

Lopeta valehtelu.

Vierailija
38/62 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaako suomalaiset wolt-kuskit myös muita suomalaisia? 

Vierailija
39/62 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielummin nälissäni, kun tilaan mitään ruokaa woltin kautta.

Vierailija
40/62 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän te persut olette vailla: "Siitä puhe mistä puute!"

https://www.sdp.fi

SDP:n Matias Mäkynen: "Wolt on suomalainen menestystarina - kasvuyrityksiä kannattaa tukea"

10.11.2021 SDP:n varapuheenjohtaja, kansanedustaja Matias Mäkynen onnittelee Woltin perustajia historiallisen yrityskaupan sopimisesta.

Tämä on tätä vihervas Sari pask kaa mitä suolletaan. Persut on paha mutta omaa mätää ei nähdä vaikka silmille tursuaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi