Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4962)

Vierailija
4901/4962 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, olen helpottunut kun justiinsa katselin Ilmarin ja Jennin sushitreffit. Kauden alussa olin ihan kiukkuinen kuinka tuo Ilmari VOI olla noin lötkö ilmeetön ameeba ja Jenni ansaitsee parempaa. Mutta nyt oli erittäin mukavaa ja lämmintä yhdessäoloa heillä. Tämän perusteella on helppo laittaa heille ääni. 

^ Sushia ei pitäisi tarjota kenellekään, edes pyynnöstä. Kansanterveydellinen uhka, valkoista lihotusruokariisiä vailla hyvää ravintosisältöä, raakaa kalaa, joka on aina listeeriariski, ei vain ehdottomasti odottavilta äideiltä kiellettyä. Väärä trendi, jolla on keksitty alkaa rahastaa suomalaisia. Partnerin valintakriteereihin: syötkö sushia (ehdoton ei sellaisille), oletko kasvis- vai sekasyöjä.

Vierailija
4902/4962 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, olen helpottunut kun justiinsa katselin Ilmarin ja Jennin sushitreffit. Kauden alussa olin ihan kiukkuinen kuinka tuo Ilmari VOI olla noin lötkö ilmeetön ameeba ja Jenni ansaitsee parempaa. Mutta nyt oli erittäin mukavaa ja lämmintä yhdessäoloa heillä. Tämän perusteella on helppo laittaa heille ääni. 

^ Sushia ei pitäisi tarjota kenellekään, edes pyynnöstä. Kansanterveydellinen uhka, valkoista lihotusruokariisiä vailla hyvää ravintosisältöä, raakaa kalaa, joka on aina listeeriariski, ei vain ehdottomasti odottavilta äideiltä kiellettyä. Väärä trendi, jolla on keksitty alkaa rahastaa suomalaisia. Partnerin valintakriteereihin: syötkö sushia (ehdoton ei sellaisille), oletko kasvis- vai sekasyöjä.

Ding dong :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4903/4962 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas Sofian äiti nuoren näköinen, katsoin ensin että kolme ystävää...

Vierailija
4904/4962 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päni vaikutti treffeillä joten ihmeellisen vaisulta. Sharp tuntuisi nyt olevan enemmän kiinnostunut toisesta romanttisessa mielessä.

 Onko Pänin tunteet haalistuneet? Jossain vaiheessa matkaa tuntui olevan ihastuneempi. Vai oliko vain niin väsynyt nyt.

Kiinnitin samaan huomiota. Jotenkin kuin olisi joutunut pinnistämään pysyäkseen omana kepeänä itsenään. 

Vierailija
4905/4962 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi pettynyt tähän vauvapäivään! Olisin toivonut, että kaikki parit eivät olisi saanneet valkoisen vauvan. C'mon. Nykypäivää. Rakenteellista rasismia paraimmillaan. Huoh.

Kiinalaisia kovalla rahalla ostettuja adoptiovauvoja ei taida aivan noin pienenä maahantuoda Suomeen. Ei edes thaityttövauvoja. (Rasismin kanssa tuolla lavastuksella ei mitään tekemistä tietysti ole.)

Vierailija
4906/4962 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmari on kyllä varsinainen saalis. Komea, miehekäs, aikuisen järkevä ja hyvä keskustelija. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4907/4962 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko Eetu voinut olla lääppimättä Sannan reisiä edes videopuheluiden aikana, kun äiditkin on paikalla. Siis käsittämättömän tomppeli äijä, hyi.

Yleensä naiset sortuvat tuohon miehen reiden hiplamiseen seurassa, niin epämiellyttävää, kun halutaan antaa viesti, että tämä on minun. Kiihottaa siten itseään (ja sitä toista). Noloa. Kädet kuriin seurassa.

Vierailija
4908/4962 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaudella hehkutettu tunnetaito eroaa tunneälystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4909/4962 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei näistä yhdestäkään tule paria, koska 8 viikkoa mennyt ilman, että ne panee kunnolla. 

Säännöissä voi olla, että esimerkiksi masturbointi olisi kiellettyä tuolla ollessa. Varmaan julkinen alastomuuskin. Kenties seksinkin harrastaminen vapaa-ajan harrastuksena (missä ikinä raja menisikään), tuohan ei ole mikään TIS.

Siis miten voi masturboinnin kieltää? Kuka on vessassa tai suihkussa kyttäämässä, ei voi noin tiukkaa sääntöä olla vaan intimiteettisuoja.

Aiempina kausina on yhteistä seksiä ollut, suihkussa ja peiton alla ainakin sviitissä.

Ekalla kaudella pantiin ihan urakalla peittojen alla ympäri villaa ihan keskellä päivää.

Väitän että nuorempi polvi on vähän muuttunut. Ensinnäkin miettivät enemmän julkisuuskuvaansa, ja toisekseen ehkeivät haluakaan niin nopeasti seksiä kuin vajaa 10v vanhemmat. Nykyiset 30-35-vuotiaat olivat eka Tinder-sukupolvi, ja he hullaantuivat valinnan vapaudesta ja vapaasta seksistä (kuten 60-luvun nuoret). Nuoremmat  (tai osa, koskaan ei kaikki) ovat huomanneet, että seksiseuran valkkaaminen karkkikaupan tyyliin ei olekaan ehkä viisasta ja toimivat nyt harkitummin.

Muotivillityksen kulkee aina sykleissä.

Vierailija
4910/4962 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei näistä yhdestäkään tule paria, koska 8 viikkoa mennyt ilman, että ne panee kunnolla. 

Säännöissä voi olla, että esimerkiksi masturbointi olisi kiellettyä tuolla ollessa. Varmaan julkinen alastomuuskin. Kenties seksinkin harrastaminen vapaa-ajan harrastuksena (missä ikinä raja menisikään), tuohan ei ole mikään TIS.

Siis miten voi masturboinnin kieltää? Kuka on vessassa tai suihkussa kyttäämässä, ei voi noin tiukkaa sääntöä olla vaan intimiteettisuoja.

Aiempina kausina on yhteistä seksiä ollut, suihkussa ja peiton alla ainakin sviitissä.

Kondomeja ilmeisesti rajaton määrä tarjolla.

Seksitaudit kaiketi testattu moneen kertaan ennen kuvausten alkua. Ikävä vain, että kun tuotanto pakottaa suutelemaan monia, niin herpestä ei voine testata ja sen saamista poissulkea, iljettävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4911/4962 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päni vaikutti treffeillä joten ihmeellisen vaisulta. Sharp tuntuisi nyt olevan enemmän kiinnostunut toisesta romanttisessa mielessä.

 Onko Pänin tunteet haalistuneet? Jossain vaiheessa matkaa tuntui olevan ihastuneempi. Vai oliko vain niin väsynyt nyt.

Kiinnitin samaan huomiota. Jotenkin kuin olisi joutunut pinnistämään pysyäkseen omana kepeänä itsenään. 

Heillä oli nukkumaton yö takana, joten jospa Päni reagoi väsymykseen pahemmin kuin muut? Empatiaa kyllä tunnen häntä kohtaan, jos se oli syynä. 

Vierailija
4912/4962 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän Jenni ja Ilmari vietti päivän, kun vasta pimeällä menivät jahdille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4913/4962 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis äänestääkö joku Eetua ja Sannaa?? Ei voisi kylmempää suhtautumista enää olla kuin Sannalta Eetun suuntaan. Voi Eetua,  olisi kannattanut valita Peppiina, iloinen, hauska ja keskusteleva nainen! Teki ison virheen valitessaan Sannan. 

Peppiina teki selväksi, ettei tunne mitään seksuaalista vetovoimaa, niin eipä siinä miehen kannata mitään yrittää. Järkevä päätös Eetulta. Täysin epäuskottavaa, että P alkaisi mitään hitaasti tuntea, ellei keinotekoisia tunteita ja taktikoi, että ainoastaan siten sai jäädä lomailemaan eikä toiselle villalle vastaavasti eristyksiin kuvauksien loppumista odottelemaan. P ei osannut pelata tai luuli osaavansa.

Vierailija
4914/4962 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaisin väittää, että Henri ottaa hyvin nopeasti etäisyyttä Sofiasta skaban jälkeen. Ottaen huomioon, että perheen kanssa jo lipsautti "ei mennä asioiden edelle...". Sofia on hyvin hyvin raskas ja ylimielinen. Mutta jos nyt ovatkin yhdessä, niin onnea heille ja tsemppiä... Täältä ei ääntä irronnut heille 

Jos tympeäilmeinen Sofia tv-näyttelee epämiellyttävää, niin siinä sitten kyllä onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4915/4962 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päni vaikutti treffeillä joten ihmeellisen vaisulta. Sharp tuntuisi nyt olevan enemmän kiinnostunut toisesta romanttisessa mielessä.

 Onko Pänin tunteet haalistuneet? Jossain vaiheessa matkaa tuntui olevan ihastuneempi. Vai oliko vain niin väsynyt nyt.

Taustahan on se, että S  valitsi etnisen taustan ja ulkonäön perusteella P:n. P ei valinnut S:ia.

Vierailija
4916/4962 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei näistä yhdestäkään tule paria, koska 8 viikkoa mennyt ilman, että ne panee kunnolla. 

Säännöissä voi olla, että esimerkiksi masturbointi olisi kiellettyä tuolla ollessa. Varmaan julkinen alastomuuskin. Kenties seksinkin harrastaminen vapaa-ajan harrastuksena (missä ikinä raja menisikään), tuohan ei ole mikään TIS.

Siis miten voi masturboinnin kieltää? Kuka on vessassa tai suihkussa kyttäämässä, ei voi noin tiukkaa sääntöä olla vaan intimiteettisuoja.

Aiempina kausina on yhteistä seksiä ollut, suihkussa ja peiton alla ainakin sviitissä.

Ekalla kaudella pantiin ihan urakalla peittojen alla ympäri villaa ihan keskellä päivää.

Väitän että nuorempi polvi on vähän muuttunut. Ensinnäkin miettivät enemmän julkisuuskuvaansa, ja toisekseen ehkeivät haluakaan niin nopeasti seksiä kuin vajaa 10v vanhemmat. Nykyiset 30-35-vuotiaat olivat eka Tinder-sukupolvi, ja he hullaantuivat valinnan vapaudesta ja vapaasta seksistä (kuten 60-luvun nuoret). Nuoremmat  (tai osa, koskaan ei kaikki) ovat huomanneet, että seksiseuran valkkaaminen karkkikaupan tyyliin ei olekaan ehkä viisasta ja toimivat nyt harkitummin.

Muotivillityksen kulkee aina sykleissä.

80-luvulla kaksi-kolmekymmenvuotiaisiin iski hiv-uhka kuin salama kirkkaalta taivaalta ja sitoutti kenties joksikin aikaa harrastamaan seksiä aikansa mieluummin yhden kuin peräperään monen kanssa.

Vierailija
4917/4962 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmari on kyllä varsinainen saalis. Komea, miehekäs, aikuisen järkevä ja hyvä keskustelija. 

Henri vaikuttaa usein vähän ahdistuneelta. Hänelle tuo villan elämä ei tunnu sopivan kovin hyvin. Sen sijaan esim. Sharp ja Pärnian tuntuvat nauttivan kaikesta hassuttelusta ja ryhmässä olemisesta. 

Vierailija
4918/4962 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päni vaikutti treffeillä joten ihmeellisen vaisulta. Sharp tuntuisi nyt olevan enemmän kiinnostunut toisesta romanttisessa mielessä.

 Onko Pänin tunteet haalistuneet? Jossain vaiheessa matkaa tuntui olevan ihastuneempi. Vai oliko vain niin väsynyt nyt.

Ja treffien loppusuudelma. Sharp näytti että olisi voinut suudella kauemminkin, mutta Päni antoi pienen huulipusun ja kääntyi lähteäkseen.

Vierailija
4919/4962 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghana vai Nigeria: Kumpi onkaan Sharpin tausta. On merkitystä on, kulttuuritausta selittää kauneusihannettaan. Missä maassa ikinä äitinsä on syntynytkään ja opiskellut (, koulutus, ammatti?) ja missä suomalaismies hänet on pongannut (siellä Englannissako). Sieltä kummunnee joka tapauksessa naisten muotojen terve ihailu, kurvikkuuden (ja lanteikkuuden) arvostus. P:llä ainakin on hyvinkin täyteläiset reidet. Olisiko kenelläkään tytöistä (noiden kulttuurien kauneusihanteen mukainen) riittävän pyöreä takapuoli.

Vierailija
4920/4962 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis äänestääkö joku Eetua ja Sannaa?? Ei voisi kylmempää suhtautumista enää olla kuin Sannalta Eetun suuntaan. Voi Eetua,  olisi kannattanut valita Peppiina, iloinen, hauska ja keskusteleva nainen! Teki ison virheen valitessaan Sannan. 

Peppiina teki selväksi, ettei tunne mitään seksuaalista vetovoimaa, niin eipä siinä miehen kannata mitään yrittää. Järkevä päätös Eetulta. Täysin epäuskottavaa, että P alkaisi mitään hitaasti tuntea, ellei keinotekoisia tunteita ja taktikoi, että ainoastaan siten sai jäädä lomailemaan eikä toiselle villalle vastaavasti eristyksiin kuvauksien loppumista odottelemaan. P ei osannut pelata tai luuli osaavansa.

Enpä tiedä. Peppiinan ilmeet olivat aika paljastavat, kun parinvalinnassa Eetu aina puhui ylistävästi Sannasta. Voi toki olla leikattukin näyttämään siltä, että Peppiina kuunteli vakavin ilmein, mutta sen perusteella, mitä meille näytettiin oli näin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi