Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4274)

Vierailija
4241/4274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut paitsi Väinö valitsisi Säteen jos omaa paria ei olisi. Että repikääs heiterit siitä ;)

Jaa, sinun harhaisessa mielessäsi jos joku on eri mieltä kuin sinä, niin hänhän tietysti  on "heiteri"... Koominen jo sanankin tuo, miksi ei voi vaan sanoa, että "vihaaja"? Ja nuo miehet ehkä valitsivat Säteen, koska hänhän on suorastaan kuin jonkinlainen sovinistisijan perinteinen unelmanainen; hieman yksinkertainen ja johdateltavissa oleva bimbo, jolla on kova tarve miellyttää. Ja siihen vielä päälle se blondiksi värjätty kuontalo, luultavimmin jatkohiuksilla höystettynä ja sotamaalaus naamalle, niin avot. Nuo kun kaikki ottaisi pois, niin jäljellä ei olisi kuin pullottavat silmät. Ja sinänsä olkoon minkä näköinen vaan, omapahan on asiansa, mutta itse en arvosta tuollaista täysin tehtyä ja epäluonnollista habitusta ja osoittaa kyllä noista villan miehistäkin paljon, jos ihannoivat moista. Ja tuskin nuo miehet mitään sovinistisikoja sinänsä on, mutta ovat vaan aika yleisesti omaksuneet tuommoisen naiskäsityksen ihanteelliseksi.

Ihanan rakasta ajatuksenvirtaa siellä. Ei yhtään naista alentavaa ja ulkonäköön käyvää. Kaikkea se katkeruus saakin aikaan joissain yksilöissä.

Olen eri, mutta tuntuu kurjalta jos yhdenkään naisen pitää muokata itsestään miesten mieleinen seksipommi. Nainen alentaa itse itsensä, minun mielestäni. En silti hauku sen enempää, mutta tuntuu vähän bimbolta toiminnalta.

Mielestäni Säde vaikuttaa hyvältä keskustelijalta eikä bimbolta, miksi ihmeessä siis on halunnut olla niin muovinen?

Ei yhtään sen enempää kuin Jennikään. Jennillä on epäonnistuneet ja muhkuraiset huulitäytteet sekä tekotukka. Lisäksi kilo pakkelia naamassa.

Jenni ei ole edes hyvä keskustelija.

Miksi se pitää aina Jenniin kaikki verrata ja sitä arvostella. Kiva , mukava ja seksikäs tyttö.

Miksi ei? Hänellä on täytteillä pilatut huulet ja huonosti laitetut hiuslisäkkeet.

Jenni on muuten 26-vuotias nainen, ei tyttö millään mittapuulla.

Ja tekeekö  se jennistä huonomman ihmisen. 

Minun mielestäni ei huonompaa vaan säälittävämmän. Miksi kukaan haluaa pilata kaunista ulkonäköään?

Vierailija
4242/4274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuonne voisi vaihteeksi lompsia joku tavallinen persjalkainen, käheä-ääninen pubiruusu tai lähiöprinsessa. Siinä sitä tulisi säpinää.

Minusta siellä on jo ko. tyyliajia ihan riittävästi tekoripsineen, hiusvärikypäröineen ja tatuointeineen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4243/4274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut paitsi Väinö valitsisi Säteen jos omaa paria ei olisi. Että repikääs heiterit siitä ;)

Jaa, sinun harhaisessa mielessäsi jos joku on eri mieltä kuin sinä, niin hänhän tietysti  on "heiteri"... Koominen jo sanankin tuo, miksi ei voi vaan sanoa, että "vihaaja"? Ja nuo miehet ehkä valitsivat Säteen, koska hänhän on suorastaan kuin jonkinlainen sovinistisijan perinteinen unelmanainen; hieman yksinkertainen ja johdateltavissa oleva bimbo, jolla on kova tarve miellyttää. Ja siihen vielä päälle se blondiksi värjätty kuontalo, luultavimmin jatkohiuksilla höystettynä ja sotamaalaus naamalle, niin avot. Nuo kun kaikki ottaisi pois, niin jäljellä ei olisi kuin pullottavat silmät. Ja sinänsä olkoon minkä näköinen vaan, omapahan on asiansa, mutta itse en arvosta tuollaista täysin tehtyä ja epäluonnollista habitusta ja osoittaa kyllä noista villan miehistäkin paljon, jos ihannoivat moista. Ja tuskin nuo miehet mitään sovinistisikoja sinänsä on, mutta ovat vaan aika yleisesti omaksuneet tuommoisen naiskäsityksen ihanteelliseksi.

Ihanan rakasta ajatuksenvirtaa siellä. Ei yhtään naista alentavaa ja ulkonäköön käyvää. Kaikkea se katkeruus saakin aikaan joissain yksilöissä.

Olen eri, mutta tuntuu kurjalta jos yhdenkään naisen pitää muokata itsestään miesten mieleinen seksipommi. Nainen alentaa itse itsensä, minun mielestäni. En silti hauku sen enempää, mutta tuntuu vähän bimbolta toiminnalta.

Mielestäni Säde vaikuttaa hyvältä keskustelijalta eikä bimbolta, miksi ihmeessä siis on halunnut olla niin muovinen?

Ei yhtään sen enempää kuin Jennikään. Jennillä on epäonnistuneet ja muhkuraiset huulitäytteet sekä tekotukka. Lisäksi kilo pakkelia naamassa.

Miksi se pitää aina Jenniin kaikki verrata ja sitä arvostella. Kiva , mukava ja seksikäs tyttö.

Kuten Sädekin. Turha kumpaakaan haukkua. Molemmat muokanneet itseään formaattiin sopivaksi. 

Ei haukuta, samaa mieltä! Mutta kenen mielestä vaikkapa huulitäytteet on se formaattiin sopiva kauneus? Kaunista halutaan, mutta kun piikitetyt huulet ei nimenomaan ole kaunista... Oikeammin: molemmat ovat koittaneet muokata itseään kauniimmaksi, mutta luomumpana kumpikin olisivat oikeasti kauniimpia. Tämän sanominen ei ole haukkumista, vaan luonnollisemman ulkonäön kehumista.

Juu. Mutta Peppiinan naaman ällötys, Säteen nenän outous ja Jennin muhkuraiset huulet on haukkumista. Eli jos halutaan kehua luomua, ei tarvitse samaan hengenvetoon haukkua jotain muuta. Kehutaan sitten vaan sitä luomua

Vierailija
4244/4274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten Sädekin. Turha kumpaakaan haukkua. Molemmat muokanneet itseään formaattiin sopivaksi. 

Ei haukuta, samaa mieltä! Mutta kenen mielestä vaikkapa huulitäytteet on se formaattiin sopiva kauneus? Kaunista halutaan, mutta kun piikitetyt huulet ei nimenomaan ole kaunista... Oikeammin: molemmat ovat koittaneet muokata itseään kauniimmaksi, mutta luomumpana kumpikin olisivat oikeasti kauniimpia. Tämän sanominen ei ole haukkumista, vaan luonnollisemman ulkonäön kehumista.

Juu. Mutta Peppiinan naaman ällötys, Säteen nenän outous ja Jennin muhkuraiset huulet on haukkumista. Eli jos halutaan kehua luomua, ei tarvitse samaan hengenvetoon haukkua jotain muuta. Kehutaan sitten vaan sitä luomua

Juuri näin. Minä en ole haukkunut ketään, sekoitat nyt kirjoittajat.

Vierailija
4245/4274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitää katsoa ohjelmaa, jos noin pahasti ällöttää, ottaa päähän, inhottaa ja säälittää?!?

Vierailija
4246/4274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Jatka samaan malliin.

Vierailija
4247/4274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihmetellään Jenniä ja Ilmaria, joku väittää etteivät ole edes samalla sivulla. Täytyy nyt oikein isoon ääneen ihmetellä, että millaisia miehiä olette tai millaisia miehiä olette tavanneet. Minusta Ilmari on niin tyypillinen suomalainen mies kuin olla voi tunteidenilmaisussaan. Varmaan pikkaisen ihastunut, kun on täysin lääpällään naiseen. Jenni taas on tunne edellä menevä, joka menee täysillä rohkeasti, kun siltä tuntuu. Ovat samalla sivulla, tapa ilmaista tunteita on vaan eri. 

Ilmarista on pakko toistaa täällä jo ollut huomio: mikä ääni, mikä nauru! Ja tämän päivän jaksossa erinomainen juontaja, oli niin luonnollista, että tuskin harjoiteltua. Luonteesta en tiedä mitään, joten en voi sanoa olisko mun type :)....olen pahasti yli-ikäinen hänelle, joten ei siitä sen enempää...mut vähän on hunajaa korville hän!

Vierailija
4248/4274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielipide: mikään ei sammuta alkuajan ihastusta tehikkaammin kuin naisen liika innokkuus, tunteiden tunnustaminen ja  rynnistys miehen luo. 

Vierailija
4249/4274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väinö vaikuttti aluksi ihan hyvältä ja rennolta tyypiltä. Mutta sitten hänen puheita kun kuunteli, ainakin mun mieli muuttui.  Kertoi, että äidin mielestä hänen pitäisi olla malli, mutta omaan mieleen hänellä ei ollut ikinä tullut sellaista ajatusta ( eli pientä mainostusta asiasta, jota ei muka koskaan ollut ajatellut ). Väinö myös kysyi Peppiinalta, mitä mieltä Peppiina on hänen ulkonäöstään ( hitsi mikä typerä kysymys ). Ei oikein saanut mieleistään vastausta, niin sitten jatkoi kysymällä kuka saarella on Peppiinan mielestä parhaan näköinen (kysymykset sen kuin tyhmenevät!).  Kun Peppiina heti samantien vastasi : - Ammad! , Väinön silmät tosiaan pyöristyivät ja naama valahti.

Ehkä tää kaveri yleensä huomioidaan, mutta nyt ei juurikaan ja ego sai kolauksen. Ihan tarpeellisen.

Vierailija
4250/4274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielipide: mikään ei sammuta alkuajan ihastusta tehikkaammin kuin naisen liika innokkuus, tunteiden tunnustaminen ja  rynnistys miehen luo. 

Tämä.

Olis kiva elää maailmassa, jossa se ei olis  näin, mutta kokemuksesta sanon: kyllä. Se on just näin. Vaikka eletään vuotta 2026, niin liian innokas ja ns helppo valloitettava ei kannata olla, koska siihen lopahtaa miehen orastava kiinnostus. Biologiaako tämä on vai mitä. 

Vierailija
4251/4274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmari juonsi pelin ihan asiakaspalvelijan tyyliin, ammattimaisin elkein. 

Vierailija
4252/4274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitää katsoa ohjelmaa, jos noin pahasti ällöttää, ottaa päähän, inhottaa ja säälittää?!?

Ei kai kukaan katsokaan, jos noin pahasti ällöttää, ottaa päähän, inhottaa ja säälittää. Taisit tulkita nyt jonkun kirjoituksen turhan vakavasti?

Vähän voi sääliä jotain ihmistä, ja silti enemmän nähdä hänessä hyvää.

Vierailija
4253/4274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että naisen kannattaisi pelata "olen vaikeasti saavutettavissa"- peliä? Harmillista jos pitää näytellä viileää, jotta mies saa saalistaa.

Vierailija
4254/4274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan katsokaan, jos noin pahasti ällöttää, ottaa päähän, inhottaa ja säälittää. Taisit tulkita nyt jonkun kirjoituksen turhan vakavasti?

Sääli on sairautta. Empatia toimii paremmin. Kenekään haukkuminen ei milloinkaan. 

Vierailija
4255/4274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ilmarilla tyttöystävä odottamassa kotona vai miksi se niin varoo sanomisiaan? Luulis, että tässä vaiheessa ois jo enemmänkin kuin pientä ihastusta ja kovasti välttelee tulevaisuudesta puhumista. Jos jotain puhuu niin se on niin ympäripyöreätä, ettei tarkoita loppujen lopuksi mitään

Vierailija
4256/4274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ei sääliä ihmistä, vaan jotain asiaa hänessä tai hänen valintojaan. Kuten tatuointeja, huulipistoksia tai tukkalisäkkeitä.

Vierailija
4257/4274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääli on sairautta. Empatia toimii paremmin. Kenekään haukkuminen ei milloinkaan. 

Tismalleen samaa mieltä, että haukkuminen on rumaa ja empatia hyvä asia. 

Mutta mitä edes tarkoittaa sanonta sääli on sairautta? Mielestäni ei toimi. 

Vierailija
4258/4274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väinö vaikuttti aluksi ihan hyvältä ja rennolta tyypiltä. Mutta sitten hänen puheita kun kuunteli, ainakin mun mieli muuttui.  Kertoi, että äidin mielestä hänen pitäisi olla malli, mutta omaan mieleen hänellä ei ollut ikinä tullut sellaista ajatusta ( eli pientä mainostusta asiasta, jota ei muka koskaan ollut ajatellut ). Väinö myös kysyi Peppiinalta, mitä mieltä Peppiina on hänen ulkonäöstään ( hitsi mikä typerä kysymys ). Ei oikein saanut mieleistään vastausta, niin sitten jatkoi kysymällä kuka saarella on Peppiinan mielestä parhaan näköinen (kysymykset sen kuin tyhmenevät!).  Kun Peppiina heti samantien vastasi : - Ammad! , Väinön silmät tosiaan pyöristyivät ja naama valahti.

Ehkä tää kaveri yleensä huomioidaan, mutta nyt ei juurikaan ja ego sai kolauksen. Ihan tarpeellisen.

Olisi pitänyt suunsa kiinni, kun marssi paikan päälle näytti ihan hyvältä😉

Vierailija
4259/4274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ei sääliä ihmistä, vaan jotain asiaa hänessä tai hänen valintojaan. Kuten tatuointeja, huulipistoksia tai tukkalisäkkeitä.

Tatuoinnit on asia, joka jostain syystä ärsyttäää jotakin ihmistä täällä ja vielä naisella. Pitäisi astua jo nykypäivään vähitellen. Vanhanaikaista ajattelua ja kuvitelmaa, että tatuoinnit ei olisi naisille sopivaa.

Vierailija
4260/4274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa omaa aikaa. Onko tää nyt suomea? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi