Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3464)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannan mukaan Kotka on Pohjanmaalla. Itse on joensuulainen, ei voi yleistietoa kehua.
Ihan oikeasti. Ja kukaan ei tuntunut korjaavankaan Sannaa. Oikeastiko kukaan heistä ei tiedä missä Kotka on.
Kyllä joku korjasi, eikö vain, olisikohan ollut Jenna, lyhyen napakasti, vaikka siitä olisivat voineet ottaa oikeat röhönaurut, mutteivat alkaneet piikittää Sannaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko noi kaikki miehet oikeasti niin lyhyitä vai onko Väinö vaan superpitkä? Halatessa Eetunkin päälaki oli jossain Väinön hartian kohdalla.
Eetu on nippanappa 170 ja Henry.
Minä olen 169 cm ja mieheni 190 cm. Olen naiseksi pitkä, mutta pitkän miehen rinnalla sama suhde halatessa kuin Eetulla ja Väinöllä.
Vierailija kirjoitti:
Sanna ei taida olla penaalin terävin kynä.
Tajuaisi vain nyt pitäytyä niissä mukavissa itäsuomalaisissa miehissä. Yleensä itäsuomalaiset alkavat kyllä kaivata sinne asumaankin, jos siellä vain jotain olisi, kuten työtä (opiskelupaikkoja, partneriehdokkaita ja nuoria ihmisiä). Kyllä mies voi itseään lyhyempikin olla, jos se kenkä siitä nyt puristaa ja karjalaisissa on tummahiuksisia, jos se työkenkä siitä nyt sitten puristaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson vähän jälkijunassa näitä jaksoja. Danielin ja Merin ensimmäinen "suudelma" oli ihan kamala. Teki ihan kipeää katsoa. Meri näytti niin kiusaantuneelta. Melkein kärsivältä.
Näytti liian, aivan järkyttävän aggressiiviselta Danielilta, onneksi sentään ei nuudeleita suussa (ja kyllä, kyllä suutelemiseen tulee valmistautua kuten suuhygienian avulla, hammaspesu, pastillit). Unohtuiko ainakin aluksi vastavuoroisuus, reagoiva työntö-ja vetorytmi. Edelsikö sitä pitkittynyt katsekontakti, jolla arvioidaan toisen kiinnostusta. Tekniikkalajihan se on. Ensin edetään ja katsotaan vastaako toinen siihen. Voi aloittaa kevyesti, lempeästi (vaikkei mitään ällöromantiikkaa), joka luo jännitystä ja testaa, onko toinen innostunut jatkamaan. Se puuttui kokonaan.
Tekniikkalaji? Hmmm. Itse en ole koskaan suudellut tekniikka mielessäni vaan kaikki on lähtenyt tunteen palosta. Suurempi himo - erilainen suudelma luonnostaan, kun taas tutkiva ja tunnusteleva on erilainen suudelma. Ja ihan luonnostaan, ilman ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ilmari näyttää ja vaikuttaa jatkuvasti siltä, kuin olisi juuri herännyt nukkumasta.
Ei voi kun ihmetellä miksi tätä olmia pidetään saarella kuleksimassa? Aivan turha jätkä. Eikä ole edes komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko noi kaikki miehet oikeasti niin lyhyitä vai onko Väinö vaan superpitkä? Halatessa Eetunkin päälaki oli jossain Väinön hartian kohdalla.
Minä olen 169 cm ja mieheni 190 cm. Olen naiseksi pitkä, mutta pitkän miehen rinnalla sama suhde halatessa kuin Eetulla ja Väinöllä.
152 ja 179 cm, kuolemaan saakka. Aika jännä, kun joku miehistä piti kriteerinä, että tyttö olisi lyhyt tai mahtoiko tarkoittaakin, että pienikokoinen, siro, sanojen merkityksestä kun aina ei voi olla niin varma.
Katson tosi jälkijunassa jaksoja ja honkkeli-konkkeli-hessuhopo Ronja vasta tuli taloon. Siis onko hänellä joku sairaus vai miksi hänen on vaikea pysyä aloillaan? Tuo hiusten vatkaus on kerrassaan sietämätöntä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi joidenkin suutelun katsominen ällöttää (eetu ja sanna, meri ja dani), mut joidenkin ei (sharp ja päni)?
Lörppöhuuli-Pärnian suutelemassa... oksetus.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kertakaikkiaan saa selvää Pänin puuromaisesta puheesta. Varsinkin kun puhuu Sharpin kanssa. Tyyliin kuuluu vielä lauseiden kesken lopettaminen sellaiseen tiäksä tai youknowiin, joten jää ihan epäselväksi, mitä hän sanoo.
Osaavatkohan nämä edes työpaikoillaan puhua normaalisti ja ymmärrettävästi? Vai jatkuuko sielläkin silleeniinnkutiäksäemmätiiä -sössötys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin alkeellista, Suomessa edelleen, että miehet voivat karsastaa pitkiä naisia ja etenkin tytöt lyhyitä miehiä, onpa toisen pituuden suhde omaan pituuteen mitä hyvänsä. Tieteellisesti tunnetaan kyllä miksi: biologisten, psykologisten ja sosiaalisten tekijöiden takia. Miesten pituus yhdistetään evolutiivisesti huolehtimiseen, suojelemiseen, turvallisuuteen ja vahvuuteen. Naiset tuntevat itsensä naiselllisemmiksi pitkien miesten rinnalla. Itseluottamuksestahan on kyse, siinä minkäpituiseen ihmiseen tuntee vetovoimaa. Evolutiivisesti voidaan selittää, että pitkän kumppanin avulla voisi siirtää tältä oletetusti terveitä, vahvoja geenejä jälkeläisille.
Koko nykyhistorian media kuvaa pitkä mies ja lyhyempi nainen -dynamiikkaa. Se luo rankasti sosiaalisia, vääristyneitä odotuksia, joka vaikuttaa ikävästi, aivan turhaan juuri deittailustandardeihin.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä tietoa onko kukaan pareista enää yhdessä! Nyt on huhuttu, että
Ilmari ja Jennikim ois eronnut!
Jenni on liian tursas Ilmarin makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kertakaikkiaan saa selvää Pänin puuromaisesta puheesta. Varsinkin kun puhuu Sharpin kanssa. Tyyliin kuuluu vielä lauseiden kesken lopettaminen sellaiseen tiäksä tai youknowiin, joten jää ihan epäselväksi, mitä hän sanoo.
Osaavatkohan nämä edes työpaikoillaan puhua normaalisti ja ymmärrettävästi? Vai jatkuuko sielläkin silleeniinnkutiäksäemmätiiä -sössötys?
Eiväthän ne puhu, vaan näpy-näpy-näpy, kuten taippiensa kanssa. Eihän kukaan nuori tai nuori aikuinen enää puhu edes puhelimessakaan (elleivät koulutytöt tuntikausia). Etätöissä puhutaan vielä entistäkin vähemmän yhtään kenenkään, edes työtoverien, kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä tietoa onko kukaan pareista enää yhdessä! Nyt on huhuttu, että
Ilmari ja Jennikim ois eronnut!
Jenni on liian tursas Ilmarin makuun.
Hivenen epäsovinnaisempi tatuointeineen ja levottomine elämäntapoineen, vaihtuvine työpaikkoineen. Ehkä ulkoinen olemus jotenkin ristiriidassa sen Jennin maanläheisyyden toiveen kanssa. Tulevaisuudenhaaveet eivät lähtötilanteen perusteella näytä kovin yhteensopivilta, toisella avoin tulevaisuus ja toisella vakiintunut koti- ja työpaikka (koulutuksineen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson vähän jälkijunassa näitä jaksoja. Danielin ja Merin ensimmäinen "suudelma" oli ihan kamala. Teki ihan kipeää katsoa. Meri näytti niin kiusaantuneelta. Melkein kärsivältä.
Näytti liian, aivan järkyttävän aggressiiviselta Danielilta, onneksi sentään ei nuudeleita suussa (ja kyllä, kyllä suutelemiseen tulee valmistautua kuten suuhygienian avulla, hammaspesu, pastillit). Unohtuiko ainakin aluksi vastavuoroisuus, reagoiva työntö-ja vetorytmi. Edelsikö sitä pitkittynyt katsekontakti, jolla arvioidaan toisen kiinnostusta. Tekniikkalajihan se on. Ensin edetään ja katsotaan vastaako toinen siihen. Voi aloittaa kevyesti, lempeästi (vaikkei mitään ällöromantiikkaa), joka luo jännitystä ja testaa, onko toinen innostunut jatkamaan. Se puuttui kokonaan.
Tekniikkalaji? Hmmm. Itse en ole koskaan suudellut tekniikka mielessäni vaan kaikki on lähtenyt tunteen palosta. Suurempi himo - erilainen suudelma luonnostaan, kun taas tutkiva ja tunnusteleva on erilainen suudelma. Ja ihan luonnostaan, ilman ajatuksia.
Joo, tunne edellä toki. Danielilla se vaan näytti niin ahneelta, saaliinhimoiselta. Voisiko kuvata jopa, että yksipuoliselta, pakonomaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Sannan mukaan Kotka on Pohjanmaalla. Itse on joensuulainen, ei voi yleistietoa kehua.
Jos se oli vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmari näyttää ja vaikuttaa jatkuvasti siltä, kuin olisi juuri herännyt nukkumasta.
Ei voi kun ihmetellä miksi tätä olmia pidetään saarella kuleksimassa? Aivan turha jätkä. Eikä ole edes komea.
Mistä sinä tiedät mitä hän on siellä tehnyt? Meille näytetään vain murto-osa hänen oleilustaan villalla, ja sä teet sen perusteella johtopäätökset.
Vierailija kirjoitti:
Oioi harmi ettei Väinö tullut heti alkuun ja vienyt Jennin, siinä olisi ollut todella hyvä pari!
Pitkäaikaisia kumppaneita valittaessa miehen pituutta painavat paljon enemmän ominaisuudet, kuten tunneäly (miksi tulikaan tässä listattua se hokema), yhteiset arvot ja ystävällisyys. Miksi yhdenkään kohdalla ei puhuta mistään maailmankatsomuksellisesta. Kenenkään arvoista ei juurikaan kerrota (perhekäsitys; puoluekanta yksi olennaisempia, muuten tulee pahoja ristiriitoja; uskonto).
"kantaa itsensä hyvin"
Saarelaisten uusi lempisanonta :D
Vierailija kirjoitti:
Katson tosi jälkijunassa jaksoja ja honkkeli-konkkeli-hessuhopo Ronja vasta tuli taloon. Siis onko hänellä joku sairaus vai miksi hänen on vaikea pysyä aloillaan? Tuo hiusten vatkaus on kerrassaan sietämätöntä!
Ihan ihme hepuleissa koko ajan. Kirjoitinkin aiemmin, etten edes tiedä miltä hän näyttää, koska ei pysy hetkeäkään paikallaan.
Eikö se voice overkin niin sanonut. Sentään jotain järkevää joskus hänenkin suuhunsa käsikirjoitettua. Tarkoituksellisen ivallinen äänensävy vaan vesittää kaiken mahdollisen draaman, jota kaudella on aivan liian vähän, sitä draamaa. "On ilta, tähdet syttyy loistamaan,
Vesi musta laitureihin loiskuaa.
Taas vartoo satamassa kulkijaa
Yön riemut, oottaa poika ottajaa."