Oletko kesällä sortseissa vai pitkissä housuissa?
Itse en tajua, miten aikuinen voi kulkea sortseissa. Polvipituudet vielä menevät, jos on mitä näyttää.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Minishortseissa kuljen koska vihdoin olen saavuttanut haluamani muodot ja peppu näyttää aivan ihanalta. Nautin miesten katseista ja mahdollisesta koskettelusta.
Höpö höpö. Olet mies. Ap
Mekoissa kuljen suurimman osan ajasta. Tällä palstalla väitettiin että mekoilla saa miehiltä takuuvarmasti huomiota. No minä olen käyttänyt mekkoja joka kesä 99 % ajasta nyt viitisen vuotta ja miehiltä tullut huomio edelleen pyöreä 0.
Riippuu säästä. En ihan sortseissa kuitenkaan, mutta caprit on kuumalla 😎
Riippuu säästä ja tilaisuudesta. Joskus pitkät houdut, joskus caprit ja joskus shortsit.
Mekossa minäkin suurimman osan kesästä.
Vierailija kirjoitti:
Mekoissa kuljen suurimman osan ajasta. Tällä palstalla väitettiin että mekoilla saa miehiltä takuuvarmasti huomiota. No minä olen käyttänyt mekkoja joka kesä 99 % ajasta nyt viitisen vuotta ja miehiltä tullut huomio edelleen pyöreä 0.
Rumia mekkoja?
Mekossa tai capreissa, pitkissä housuissa vain jos lämpötila on alle 10 astetta.
Leggingsit ja toppi taijokiouhut paita. Ap ilokksi leggingsit on just hyvä. On minull 3 pienet sortsit.
Vierailija kirjoitti:
Mekossa tai capreissa, pitkissä housuissa vain jos lämpötila on alle 10 astetta.
Sama täällä ja ulkomailla lämpöisempää kuin suomessa
Jos sää sallii, voin kulkea shortseissa. Ei ole selluliittiä, raskausarpia eikä suonikohjuja ja vaikka olisi, niin omatpa ovat koipeni.
-N50
Molemmissa. Riippuen missä olen. Esim. töissä pitkissä pellavahousuissa. Vapaa-ajalla sitten sortseissa.
Mä en edes omista shortseja! Hame tai mekko melkein aina. Oikein kylmällä housut.
Pitkissä housuissa, satunnaisesti kelkkahaalarissa. Pari hametta mukana, shortseja en omista. Kesät vietetään pohjois-Norjassa.
Caprit ja mekkoja/hameita käytän. Jos on kaatosade tai muuten viileetä, niin silloin pitkät housut tai 3/4 housut.
Minishortseissa kuljen koska vihdoin olen saavuttanut haluamani muodot ja peppu näyttää aivan ihanalta. Nautin miesten katseista ja mahdollisesta koskettelusta.