Oletko kesällä sortseissa vai pitkissä housuissa?
Itse en tajua, miten aikuinen voi kulkea sortseissa. Polvipituudet vielä menevät, jos on mitä näyttää.
Kommentit (56)
Käytän aina hametta. Kesät talvet.
Kaupungissa aina pitkissä housuissa. Aikuinen mies ei käytä shortseja kuin rannalla tai maalla, eikä sandaaleja.
En ikinä sortseissa. On ohuet kesähousut.
Vierailija kirjoitti:
Kaupungissa aina pitkissä housuissa. Aikuinen mies ei käytä shortseja kuin rannalla tai maalla, eikä sandaaleja.
Jos pidät silmät auki siellä kaupungilla, huomaat, että pitää.
Vierailija kirjoitti:
Mekoissa kuljen suurimman osan ajasta. Tällä palstalla väitettiin että mekoilla saa miehiltä takuuvarmasti huomiota. No minä olen käyttänyt mekkoja joka kesä 99 % ajasta nyt viitisen vuotta ja miehiltä tullut huomio edelleen pyöreä 0.
Saa huomiota vaikka ei ole mekko.
Jos on hellettä, niin polvipituisissa farkkushortseissa tai caprihousuissa liikun. Kylmemmällä kelillä farkuissa.
Olen mies ja shortsit on tarpeeksi kuumalla päällä vaikka onkin karvaiset jalat kuin Star Warsin Chewbaccalla, mutta en kyllä suostu mihinkään karvojen repimis-kidutukseenkaan kuten tässä, vaikka naiset varmaan haluaisivatkin saada sen sadistisen tyydytyksen toisille kipua aiheuttamalla. Varmaan koronatestipuikkokin oli naisten keksintö, mahdollisimman inhottava ja kivulias testiväline!
Ei ole koskaan haluttanut pitää sortseja kuin kotioloissa. Kun katson ne jalassa itseäni peilistä, ei tulisi mieleenkään järkyttää muita ihmisiä julkisilla paikoilla. Eikä kyse ole ylipainosta vaan siitä, että näytän vielä normaalia tyhmemmältä sortseissa.
Miehiltä saa varmasti huomiota jos mekossa on mies, turpaan tulee niin että tukka lähtee. Veljellisesti yrittävät vaan oientaa vinoon mennyttä miestä...
Vierailija kirjoitti:
Käyttävät ainakin siellä missä minä liikun. Työpaikallanikin. Siinä yksi syy miksen käytä. Näyttävät todella tyhmiltä.
Alasti. Täällä Vantaalla ollaan aika vapaamielisiä.
Nollaricaprit on ykkösvalinta. M52
Pitkissä housuissa, mutta nykyään yhä enenevämmissä määrin myös paljain jaloin. Mitä helteisempää sen varmemmin. Henkilökohtainen ennätys oli 2 viikkoa yhteen menoon ilman mitään jaloissani.
Caprihousut on helteellä. En osaa edes hametta käyttää helteellä. Pelkään että siitä katkeaa kumminauha ja sitten olen aluhousuillani. Joskus on ohuet kesäiset pitkät housut, jotain viskoosia. Ohuet farkkuhousut alkukesästä. Niitäkin saa ohuemmalla materiaalilla. Mutta ei sortseja. Never. Kärähtää reidet niissä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkissä housuissa, mutta nykyään yhä enenevämmissä määrin myös paljain jaloin. Mitä helteisempää sen varmemmin. Henkilökohtainen ennätys oli 2 viikkoa yhteen menoon ilman mitään jaloissani.
Notta paljain persein liikenteessä?
Pitkissä pellavahousuissa.
Ihanan ilmavat, vilpoisat ja pehmoiset housut. Pehmenevät vain lisää pesuissa mutta kestävät kulutusta.
Sortseissa kuljen. Miksi en? Tavalliset cargosortsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pidät silmät auki siellä kaupungilla, huomaat, että pitää.
Pitää, mutta se ei ole soveliasta eikä sivistynyttä. Mene Monacoon, niin ainoastaan turistit ja lapset kulkevat shortseissa vaikka olisi 35C
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttävät ainakin siellä missä minä liikun. Työpaikallanikin. Siinä yksi syy miksen käytä. Näyttävät todella tyhmiltä.
No, en työpaikalla käyttäisi. Siellä hame tai ohuet housut.
70-luvun ikkunaverho mekkona herättää varmaan huomiota, mutta ehkä ei toivotunlaista...