Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kesällä sortseissa vai pitkissä housuissa?

Vierailija
24.03.2026 |

Itse en tajua, miten aikuinen voi kulkea sortseissa. Polvipituudet vielä menevät, jos on mitä näyttää.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekoissa kuljen suurimman osan ajasta. Tällä palstalla väitettiin että mekoilla saa miehiltä takuuvarmasti huomiota. No minä olen käyttänyt mekkoja joka kesä 99 % ajasta nyt viitisen vuotta ja miehiltä tullut huomio edelleen pyöreä 0.

Rumia mekkoja?

70-luvun ikkunaverho mekkona herättää varmaan huomiota, mutta ehkä ei toivotunlaista...

Vierailija
22/56 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina hametta. Kesät talvet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissa aina pitkissä housuissa. Aikuinen mies ei käytä shortseja kuin rannalla tai maalla, eikä sandaaleja. 

Vierailija
24/56 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä sortseissa. On ohuet kesähousut.

Vierailija
25/56 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungissa aina pitkissä housuissa. Aikuinen mies ei käytä shortseja kuin rannalla tai maalla, eikä sandaaleja. 

Jos pidät silmät auki siellä kaupungilla, huomaat, että pitää.

Vierailija
26/56 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekoissa kuljen suurimman osan ajasta. Tällä palstalla väitettiin että mekoilla saa miehiltä takuuvarmasti huomiota. No minä olen käyttänyt mekkoja joka kesä 99 % ajasta nyt viitisen vuotta ja miehiltä tullut huomio edelleen pyöreä 0.

Saa huomiota vaikka ei ole mekko. 

Vierailija
27/56 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hellettä, niin polvipituisissa farkkushortseissa tai caprihousuissa liikun. Kylmemmällä kelillä farkuissa.

Vierailija
28/56 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja shortsit on tarpeeksi kuumalla päällä vaikka onkin karvaiset jalat kuin Star Warsin Chewbaccalla, mutta en kyllä suostu mihinkään karvojen repimis-kidutukseenkaan kuten tässä, vaikka naiset varmaan haluaisivatkin saada sen sadistisen tyydytyksen toisille kipua aiheuttamalla. Varmaan koronatestipuikkokin oli naisten keksintö, mahdollisimman inhottava ja kivulias testiväline!

Vierailija
29/56 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan haluttanut pitää sortseja kuin kotioloissa. Kun katson ne jalassa itseäni peilistä, ei tulisi mieleenkään järkyttää muita ihmisiä julkisilla paikoilla. Eikä kyse ole ylipainosta vaan siitä, että näytän vielä normaalia tyhmemmältä sortseissa.

Vierailija
30/56 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä saa varmasti huomiota jos mekossa on mies, turpaan tulee niin että tukka lähtee. Veljellisesti yrittävät vaan oientaa vinoon mennyttä miestä...

Vierailija
31/56 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttävät ainakin siellä missä minä liikun. Työpaikallanikin.  Siinä yksi syy miksen käytä. Näyttävät todella tyhmiltä.

Vierailija
32/56 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti. Täällä Vantaalla ollaan aika vapaamielisiä. 

Vierailija
33/56 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollaricaprit on ykkösvalinta. M52

Vierailija
34/56 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkissä housuissa, mutta nykyään yhä enenevämmissä määrin myös paljain jaloin. Mitä helteisempää sen varmemmin. Henkilökohtainen ennätys oli 2 viikkoa yhteen menoon ilman mitään jaloissani.

Vierailija
35/56 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caprihousut on helteellä. En osaa edes hametta käyttää helteellä. Pelkään että siitä katkeaa kumminauha ja sitten olen aluhousuillani. Joskus on ohuet kesäiset pitkät housut, jotain viskoosia. Ohuet farkkuhousut alkukesästä. Niitäkin saa ohuemmalla materiaalilla. Mutta ei sortseja. Never. Kärähtää reidet niissä.

Vierailija
36/56 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkissä housuissa, mutta nykyään yhä enenevämmissä määrin myös paljain jaloin. Mitä helteisempää sen varmemmin. Henkilökohtainen ennätys oli 2 viikkoa yhteen menoon ilman mitään jaloissani.

Notta paljain persein liikenteessä?

Vierailija
37/56 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkissä pellavahousuissa. 

Ihanan ilmavat, vilpoisat ja pehmoiset housut. Pehmenevät vain lisää pesuissa mutta kestävät kulutusta. 

Vierailija
38/56 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sortseissa kuljen. Miksi en? Tavalliset cargosortsit. 

Vierailija
39/56 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pidät silmät auki siellä kaupungilla, huomaat, että pitää.

Pitää, mutta se ei ole soveliasta eikä sivistynyttä. Mene Monacoon, niin ainoastaan turistit ja lapset kulkevat shortseissa vaikka olisi 35C

Vierailija
40/56 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttävät ainakin siellä missä minä liikun. Työpaikallanikin.  Siinä yksi syy miksen käytä. Näyttävät todella tyhmiltä.

No, en työpaikalla käyttäisi. Siellä hame tai ohuet housut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi