Oletko kesällä sortseissa vai pitkissä housuissa?
Itse en tajua, miten aikuinen voi kulkea sortseissa. Polvipituudet vielä menevät, jos on mitä näyttää.
Kommentit (56)
Shortsit ei kuulu aikuisen pukeutumiseen muuten kuin rannalla tai urheillessa
Shortseissa tai shortsihameessa. Riippuu tietenkin lämpötilasta, mutta jos siis on "shortsikeli" niin pidän shortseja. Ja kauhistus, ikää yli 60v.
Riippuu säästä. Aurinkoisella ja lämpimällä säällä tietenkin shortseissa. Jotta jalat eivät hikoile ja jotta ne saavat aurinkoa ja vitamiineja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupungissa aina pitkissä housuissa. Aikuinen mies ei käytä shortseja kuin rannalla tai maalla, eikä sandaaleja.
Käyttävät ainakin siellä missä minä liikun. Työpaikallanikin. Siinä yksi syy miksen käytä. Näyttävät todella tyhmiltä.
No, en työpaikalla käyttäisi. Siellä hame tai ohuet housut.
Miehellä mieluummin sortsit kuin hame!
En ole nuorenakaan käyttänyt sortseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minishortseissa kuljen koska vihdoin olen saavuttanut haluamani muodot ja peppu näyttää aivan ihanalta. Nautin miesten katseista ja mahdollisesta koskettelusta.
Höpö höpö. Olet mies. Ap
Väittäikö muuta?
Pitkään enkäutnyt sortseja, koska mies haukkui jalkani. Nyt olen vapaa, ja käytän mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu lämpötilasta.
Samoin. Jos heti aamusta on yli +20 asteen lämpötiloja ja aurinko paistaa, niin silloin käytän luultavimmin shortseja, sandaaleja ilman sukkia ja t-paitaa tai hihatonta paitaa. Olen aika lämminverinen, joten kuumalla säällä hikoilen helposti etenkin jos päällä on liikaa vaatetta ja kävelee normaalivauhdilla paikasta toiseen. Miehenä ei ole mitään syytä peitellä omaa karvoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Sortseissa kuljen. Miksi en? Tavalliset cargosortsit.
Mitkä on cargosortsit?
mustat cargot. Heti päälle kun vaan tarkenee.
Käytän melkein aina hametta tai mekkoa jos lämmin ilma, joskus capreja. Pitkiä housuja kesällä vain jos on kylmä.
Valkoinen pitkä hame kesällä käytössä vuosikymmeniä, omavalmisteita kaikki. Tuleepa käytettyä vanhat lakanat tai verhot samalla
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen pitkä hame kesällä käytössä vuosikymmeniä, omavalmisteita kaikki. Tuleepa käytettyä vanhat lakanat tai verhot samalla
Samoin täällä. M66
Ja crocsit aina jalassa täällä lähiössä ja mökillä. Keskustaan en niillä kehtaa mennä.