Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuvitellut että taloudellinen tilanteeni on ok?

Vierailija
24.03.2026 |

Mutta kun luen uutisia, niin ilmeisesti ei olekaan 😄

Mitä muilla 30-vuotiailla on omaisuutena ja missä taloudelisessa tilanteessa olette/olitte?

Mulla on vakityö, 4000e/kk palkka, 120k talolainaa, velaton auto, mutta vain vajaa 20k säästöjä tai sijoituksia.

Luen uutisia ja siellä tulee vastaan artikkeli jossa jo alle 30v on sadantuhannen säästöt?? Okei mulla on kolme lasta ja olen tehnyt vajaata työaikaa ja ollut kotona lasten takia, kohta sitten palaan täyspäiväisesti töihin. Mutta aika kaukana ollaan 100k säästöistä..

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 38-vuotias akateeminen työtön mies. Omaisuutta ei ole juurikaan päässyt kertymään. Asun vuokralla ja kaiken irtaimistoni yhteisarvo on noin 2000 euroa. Pelitileillä on samainen 2000 euroa. Työmarkkinatuesta ei juurikaan säästellä, mutta voin sanoa olevani täysin velaton mies jo alle nelikymppisenä.

Olen 59-vuotias työtön nainen. Asunto säästettynä ja vahän säästöjä mutta kun tulot on 595 nettona kuukaudessa niin kyllä tää tilanne hirvittaa. Kohta joudun myymään asuntoni ja tappiolla tietty. Ehkä asun sitte autossa joka pitää ostaa. Kesät varmaan pärjää mutta entäs talvet?

Käytä säästöt pois ja hae toimeentulotukea. Asuntoa ei tarvitse myydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän