Harrastatteko google.mapseilyä?
Kertokaa mielenkiintoisia kohteita! - Viime aikoina olen tutustunut Japaniin.
Kommentit (12)
Tykkäisit varmaan tästä. Ohjelma antaa sulle random-kohteen ja sulla on rajattu aika arvata mistä päin maailmaa on.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisit varmaan tästä. Ohjelma antaa sulle random-kohteen ja sulla on rajattu aika arvata mistä päin maailmaa on.
Tuo on maksullinen nykyään
Joskus olen seikkaillut Lontoossa tai Pariisissa. Rooma on kuitenkin suosikkikohteeni.
t. nojatuolimatkailija
Tylsinä työpäivinä kierrän aina koko maailman.
Joskus on kiva katella New Yorkin katuja. En tiedä mikä just siinä kaupungissa viehättää ja on mua aina eniten viehättänyt. Ne köyhemmät ja slummimaiset alueet kuten Bronx, Harlem, tai Lower East Side (ainakin ennen vanhaan) ovat tosi mielenkiintoisia. Tykkään niistä tosi likaisen ja rähjäisen näköisistä taloista ja urbaaneista katumaisemista.
Kävin juuri luonto patikalla luonnonpuistossa kroatiassa pilvitche unescon kohde
On kuin paratiisi maan päällä ..kirjaimellisesti
Matkailu avartaa 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on maksullinen nykyään
Siinä on 3 peliä ilmasta per päivä, mutta joo ei ole paljon.
Koneet kuumenee kun sen avaa, joten rajoitettua. Ellei jonkin aikaa.
Olen itsekin katsonut jokusen kerran Japanista esimerkiksi Tokion katukuvaa ja mykistynyt, kuinka uskomattoman siisti ja puhdas se on! Ei roskia, graffiteja tai muitakaan epäsiisteyksiä missään! Länsimaat elää suunnilleen kaikki kuin siat pellossa siihen verrattuna. Suomikin.
Intia roskabingoa olen kokeillut.
Kyllä! Välillä käyn tunnetuissa paikoissa ja välillä etsin street view -toiminnosta kaikista kaukaisimman, yksinäisimmän pisteen mitä löytyy. Jostain Mongolian periferioilta tai meriltä löytyy muutamia dronekuvia tai selfieitä. Mietin, että ketähän he ovat ja minne menossa.
Harrastan! Olen tutkinut vaikka mitä paikkakuntia mistä näen maininnan jossain, esim. 90 days fiancee sarjan hahmojen kotikaupungit ovat oikea aarreaitta :D Niin se arki on sielläkin, joka paikassa maapalloa, ruokaupat, kirkot, koulut. Olen erikoistunut etsimään/bongaamaan vesitorneja :D