Nainen? Montako TARZAN-kirjaa olet lukenut?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Kartzan on parempi.
Et ole nainen.
En yhtään, mutta mulla on 8 tarzan leffaa dvd:llä
Mitä sinä tällä tiedolla teet, ap?
Kaikki! Löysin sarjan n 10 vuotiaana kirjastosta ja luin kaikki järjestyksessä. Oli hieno sarja.
Ihan varmasti kaikki, jotka oli kirjastossa.
Taisin lukea nuorena kaikki mitä kirjastosta silloin löytyi. Myös Burroughsin kirjoittamat Mars-kirjat.
En ole N, mutta ihmettelen: kuka nyt enää lukee Tarzan-kirjoja? Jo 1980-luvulla oli jo paljon monipuolisempaa ajanvietettä tarjolla. Luin itse kyllä muutaman ehkä n.55 v.sitten. Toki joku harva on niistä voinut innostua aina meidän päiviimme saakka.
Vierailija kirjoitti:
Taisin lukea nuorena kaikki mitä kirjastosta silloin löytyi. Myös Burroughsin kirjoittamat Mars-kirjat.
Samoin. Mars-kirjat oli parempia.
Kaikki, mitkä on käännetty suomeksi. Myös Mars-sarjan.
Kiusa se on pienikin kiusa
Mulla on kaikki Mars-kirjat hyllyssä. Ei ole montaa vuotta kuin kuin ne uudelleen.
N55
Aika monta. Ehkä 3 tai enemmän. En muista enää.
kaikki mitä oli 1960- luvun alkupuolella julkaistu
Vierailija kirjoitti:
En ole N, mutta ihmettelen: kuka nyt enää lukee Tarzan-kirjoja? Jo 1980-luvulla oli jo paljon monipuolisempaa ajanvietettä tarjolla. Luin itse kyllä muutaman ehkä n.55 v.sitten. Toki joku harva on niistä voinut innostua aina meidän päiviimme saakka.
Kerros että mitä hyvää ajanvietettä oli 1980-luvulla tai nykyään?
Kotiväki ei antanut lapsen lukea, mutta kesällä olin mummolassa pari viikkoa ja sieltähän niitä löytyi! Olin 10-vuotias ja ne olivat huikean jännittäviä. Jatkossa luin kaikki mitä kirjastosta löytyi.
Kaikki Tarzanit sekä kaikki Mars-sarjan kirjat.
N51
Ne kaikki, myös mainitut Mars-kirjat moneen kertaan. Monet perinteiseen tapaan peitto korvilla taskulampun valossa.
Kartzan on parempi.