Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö kukaan Facebookia enää mihinkään?

Vierailija
23.03.2026 |

Lähdin sieltä pari vuotta sitten kun tuntui että kaikki keskustelut on joko hiljenneet tai sitten algoritmi ei vaan näytä niitä. Nyt tein uudelle paikkakunnalle muuttaessani uuden profiilin liittyäkseni kaupunginosaryhmiin ym. mutta täysin kuollutta on niissäkin. Ilmeisesti kukaan ei käytä enää muita kuin ns. influensserisomeja, joissa vaan plarataan passiivisena videoita? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttämäni puhelinoperaattorin neuvonta toimii FB:ssä hyvin. Samoin pankkini, jopa ällityttävän hyvin.

Vierailija
22/25 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen media on hirveän keinotekoista. Todellinen maailma on kuitenkin aina kännykänruudun tällä puolella. Aikuisetkin taantuvat emojien käyttäjiksi, kuola pursuaa. Miksi kukaan ei tykkää mun päivityksest glöööööö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin käytin paljonkin kirppisryhmien takia, ne on hiljentynyt radikaalisti. Vihrrkasviharrastusryhmiä seuraan, niissäkin ostoa ja myyntiä.

Ahkerin päivittelijä ja joka asiaan kommentoija taitaa olla 65v äitini. Multa loppui päivityksen kun hän liittyi Facebookiin 😂 onhan tuo mukava seurata sukulaisten elämää (ei edes tarvitse olla missään tekemisissä 😁).

Tosi harvoin itse päivitän mitään, kuvakin taitaa olla vuosia vanha.

Sinänsä siellä ryhmissä on ihan asiallinen meininki, täällä on välillä oikea villi länsi ja kaikesta saa tappelun ja solvauksia niskaan, oli kyse mistä tahansa.

Vierailija
24/25 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seuraan lukuhaasteryhmää ja kirjastoa, paria koiraryhmää, kaupungin virallista sivustoa, paria sähköautoryhmää ja lempiändin sivuja. 

Vierailija
25/25 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä on paljon aktiivisia ryhmiä joihin tulee ihan päivittäin uusia postauksia. Toki postaukset katoavat seinällä kaikkien reelsien, mainosten ja muun roskan sekaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän