Sami lopetti yhden elintarvikkeen käytön kokonaan - vuodessa lähti 50 kiloa
Kommentit (50)
Voi teitä raukkoja, kun pitää arvuutella. Aina on muka maksumuuri edessä ettei voi lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli hän juonut lonkeroa ja likööriä, mikä on pelkkää sokeria. Siihen päälle krapulamättönä pizzaa, sipsiä ja karkkia. Alkoholi ei todellakaan ole hänen lihomisensa pääasiallinen syy. Jos olisi käyttänyt vain kirkkaita viinoja ja valkoviiniä, sekä syönyt krapulaansa hedelmiä ja salaattia niin olisi pysynyt paino kurissa.
Helmiä syömällä sitä vasta lihookin ja maksa menee pihalle fruktoosin ansiosta.
Vitut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi nyt vaan sattuu sotkemaan aineenvaihduntaa. Komea suoritus kun on siitä päässyt eroon.
Minulla ei ole koskaan pudonnut paino sillä yhtään, että olen jättänyt alkoholin pois. Pikemminkin painonhallinta on ollut helpompaa silloin kun on juhlinut paljon ja ehtinyt syömään vähemmän. Nyt olen ollut yli vuoden käytännössä juomatta ja paino on noussut useamman kilon, vaikken ole lisännyt syömistä.
Sama juttu. Juhliessa tulee liikuttuakin enemmän ja syötyä vähemmän. Heti kun on pidempään ilman alkoholia, alkaa paisuminen.
Ällö homo. Lopetti varmaan sperman nielemisen.
Vierailija kirjoitti:
Eli hän juonut lonkeroa ja likööriä, mikä on pelkkää sokeria. Siihen päälle krapulamättönä pizzaa, sipsiä ja karkkia. Alkoholi ei todellakaan ole hänen lihomisensa pääasiallinen syy. Jos olisi käyttänyt vain kirkkaita viinoja ja valkoviiniä, sekä syönyt krapulaansa hedelmiä ja salaattia niin olisi pysynyt paino kurissa.
Näin on. Olen useamman kerran testannut juoda pe-la ja ollut samalla syömättä.
Maanantaina on paino pudonnut n, 1,5 kiloa verrattuna perjantai aamuun.
Vierailija kirjoitti:
alkoholi
On kuitenkin fakta, että alkoholi ei yksinään lihota sen enempää kuin kuin muutkaan elintarvikkeet (tiedän, että alkoholia ei lasketa elintarvikkeeksi mutta selkeyden vuoksi katson sen nyt sellaiseksi). Kokeilepa elää viikko pelkän alkohlin voimalla. Aivan varmasti painoa lähtee pois. Kokemusta on siitä asiasta aivan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
kalja on elintarvike? no niin kai sitten.
ei taida ihan normi-ihmisellä toimia laihdutuskeinona, kun aika helkutisti on saanut kittaa kaljaa, että laihtuu 50kg kun lopettaa sen juomisen
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Sokeri varmasti. Sen kun jättää pois niin laihtuu kyllä ihan kaikki.
Kerroit totuuden mutta sinua alapeukutetaan siitä huolimatta. Täällä on selvästikin paljon sokerikoukussa olevia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi nyt vaan sattuu sotkemaan aineenvaihduntaa. Komea suoritus kun on siitä päässyt eroon.
Ei välttämättä. Kunnon alkoholistithan ovat todella hoikkia.
Alkaa kessiä tulla kuitenkin.
Pikemminkin päinvastoin.