Tori vai Vinted?
Jos pitää valita vain toinen niin mikä se olisi?
Kommentit (7)
Tori on hyvä niin kauan kuin kaikki toimii ja menee kuten pitää, mutta ei sieltä mitään apua tai tukea saa ja päätökset esim. sääntöjen noudattamisesta ovat ihan arpapeliä ja päivästä kiinni. Ei tuo Vintedkään varmaan sen parempi ole pitkässä juoksussa, mutta siellä käynyt tämän vuoden aikana paljon paremmin kauppa. Eli tori niin kauan kuin ei tule mitään minkä takia tarvitsisi olla tukeen yhteydessä, sen jälkeen ihan sama mikä muu paikka tahansa.
Molempi parempi. Torissa menee kalliimmat tavarat, mutta kauppa käy harvemmin. Vintedissä menee halvalla vaikka mitä kaupaksi, mutta jos hinta nousee niin alkaa myynti tökkiä. Joka kerta jaksan yllättyä, että oon tienannut Tori-diileillä kuukaudessa enemmän mitä Vinted myynneillä vaikka 80% paketeista menee Vintedin kautta. Torin kautta oon myynyt tässä kuussa mm. 200 euron tuotteen ja Vintedin kautta kallein yksittäinen kauppa taitaa olla 30 euroa.
Tori.fi: ssä olen myynyt jatkuvasti. Toridiili on helppo käyttää.
Torissa ainakin on kauppa käynyt joten helppo se valita. Olen ostanut ja myynyt, tänään viimeksi tein 150€ ostoksen.