Missä iässä mies kannattaa vaihtaa nuorempaan?
Mitkä merkit iän lisäksi viittaa siihen että parasta ennen -päiväys alkaa lähestyä?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Kun raikkaus katoaa ja tulee ukkomainen olemus.
Siinä 26 - 27-vuotiaana suunnilleen.
Miehen paras käyttöikä on 16 - 25 vuotta.
Sen jälkeen elämänilo, avoimuus ja keveys katoaa ja tilalle tulee umpimielinen ukkous.
Naisista sen sijaan löytyy hyviä ihan perille asti. Suloisuus säilyy monilla koko iän. Eli jos ottaisin jonkun kypsemmän niin hän ois nainen.
25- vuotta on yläikäraja ,kuten Leonardo da Capriolla. Monet alkavat mm kaljuuntumaan jo 25-vuotiaina.
Ja miesten mälli huononee jo kolmekymppisenä = kertoo siitä, että parasta ennen päivä meni jo!
Ja teillä on otsaa vielä rutista kuinka nainen on kauhea miesten ja patriarkaatin uhri. Kuvottavia vanhoja akkoja ketju vääränään.
Vierailija kirjoitti:
Kun pallovatsa, ärtyisyys, erektiohäiriöt ovat arkea.
Joo, semmoinen sohvalle istumaan pueruverkkareissa, niin yök🤢
Silloin kun 2 kertaa yössä tarkoittaa vessassa käyntiä.
No miksei nuoret miehet ruikkisi mällinsä vanhempienkin kurppien nieluun.
Kyl ne siihen kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on aivan helvetin paljon realistisempi kuin toisin päin. Olen itse ollut nuori nainen ja ei todellakaan silloin papparaiset kiinnostaneet. Mutta nyt olen huomannut, että monet nuoret miehet sen sijaan innostuvat itseään vanhemmista naisista.
N55
Kyllähän se seksi aina kelpaa useimmille miehille. Koita saada niitä sitten sitoutumaan ja parisuhteeseen.
kannattaa kattoo päiväykset.
yleensä poskien välissä, jommissa kummissa
Wokista löytyy palstanaisille nuori mielitietty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on aivan helvetin paljon realistisempi kuin toisin päin. Olen itse ollut nuori nainen ja ei todellakaan silloin papparaiset kiinnostaneet. Mutta nyt olen huomannut, että monet nuoret miehet sen sijaan innostuvat itseään vanhemmista naisista.
N55
Kyllähän se seksi aina kelpaa useimmille miehille. Koita saada niitä sitten sitoutumaan ja parisuhteeseen.
No kuule ei se sitoutuminen ole enää lisääntymisen jälkeen naisillakaan päällimmäisenä mielessä. Ei voisi vähempää kiinnostaa ottaa joku passattavaksi.
N55
Vierailija kirjoitti:
No miksei nuoret miehet ruikkisi mällinsä vanhempienkin kurppien nieluun.
Kyl ne siihen kelpaa.
Suuseksistä kirjoittavat ne, jotka eivät sitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nämä on niin surkeita viestiketjuja.
En haaveile mistään niin paljon kuin että saisin elää vanhaksi yhdessä mieheni kanssa.
T. N44 v., mies vuotta vanhempi ja yhdessä 16&17 v. iästä asti
Ootappa vaan kun eturauhasvaivat alkavat, saattaa ääni kellossa muuttua
kun rinsessa kuuskyt viis pahasti homeessa eikä homejuustoa suostu mutustamaan.
pst. ne lemmenkuume saikut oli kyllä .. HAH HAH HAA.(me naurettiin aika pitkään kyllä)
Suominaiset rupsahtavat viimeistään kolmekymppisenä joten teidän akkojen on turha haaveilla nuoremmasta miehestä. Mies vain komistuu iän myötä ja siksi eläkeikäisetkin suomimiehet ovat erittäin haluttua tavaraa naisten keskuudessa.
Miehet ovat ylivertaisia kaikessa ja sekös suomiakkoja kismittää.
Onneksi mulla ei ole tarvetta naiselle niin ei tarvi miettiä että vaihtaako mut joskus toiseen.
Jo 10 vuotta onnellisena yksin ja aion olla jatkossakin.
Kuolema on vahva viite. Sitä ennen vaihto on aika turhaa.