Vihaan temusta tilaajia
Vihaan teitä.
Nyt ette tilaa sieltä enää mitään tuotteita.
Kommentit (62)
Viha on rankka tunne. Koita, ap, porvoo, ulosoppia siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvisteeskentelijät hyvesignaloivat ilmastosta ja ihmisoikeuksista, samalla temuttavat turhaa pskaa toiselta puolen palloa.
Voi tyhmääkin tyhmemmät. Ne Temun paketit eivät tule Kiinasta, vaan niillä on varasto Euroopassa, josta ne tuotteet tulee.
Se on välivarasto ja sillä keinolla saadaan ilmainen toimitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvisteeskentelijät hyvesignaloivat ilmastosta ja ihmisoikeuksista, samalla temuttavat turhaa pskaa toiselta puolen palloa.
Voi tyhmääkin tyhmemmät. Ne Temun paketit eivät tule Kiinasta, vaan niillä on varasto Euroopassa, josta ne tuotteet tulee.
Ja sinne ne tulevat...? Kuka se tyhmä onkaan.
No mistä luulet kaikki ne tavarat, mitä on Suomen kaupoissa tulevan? Iso osa tulee sieltä Kiinasta
Että kyllä, sinä tässä se tyhmääkin tyhmempi on, kun aluksi väitit että ne temu paketit tulee suoraan Kiinasta. Ei tule. Kiina kuljettaa samalla tavalla sinne Euroopan varastoihin tavaraa samalla kun se kuljettaa teidän Prismaan, Tokmanniin, Halpahalliin, Tiigeriin, Citymarkettiin ja kaikkialle muille kauppoihin Suomeen. Kaikki tulee samalla isolla rahtialuksella.
Vierailija kirjoitti:
.Ap.vihaa ihan vapaasti. Purra leikkeli köyhyyteen , niin nyt säästetään niinn kauan kunnes hallitus vaihtuu...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 kyllä vaan Temutetetaan.
Kielsinkö mä sua
KIELSINKÖ MÄ SUA
ET tilaa ymmärrätkö!
Tilatkaa ihan rauhassa ne myrkkypaskanne ja tuoteväärennökset Temusta Minä käytän suomalaista kauppiasta vaikka maksaakin vähän enemmän kun tiedän että se on turvallinen ja tullilaboratorion tarkistama ja jos jotain ilmenee niin tiedän kuka sen myi Hopi hopi eukot temuun niin saatte kivat bling bling punakintut !
Vierailija kirjoitti:
Voi pikku AP. muistitko ottaa 💊💊 ja onhan vaipat vaihdettu ?
Ei tämmöiset vastaukset ole enää hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
Tapa itsesi.
Vierailija kirjoitti:
.Ap.vihaa ihan vapaasti. Purra leikkeli köyhyyteen , niin nyt säästetään niinn kauan kunnes hallitus vaihtuu...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 kyllä vaan Temutetetaan.
Luulette jotakin säästävänne, hah.
Vierailija kirjoitti:
Vähän luulen että nämä ovat ihan eri henkilöitä. Yleensä nämä ilmastoaktivistit itse matkustelevat lentokoneella
Olen toimeentulotuella elävä pitkäaikaistyötön ja polkupyörä on minulle välttämätön liikkumisväline, että saan halvemmista kaupoista ruokaa. Kun satulatolppa katkesi - onneksi sain vain ikäviä ruhjeita - olisin voinut ostaa sen 40 eurolla, plus junamatka, Helsingistä tai kahdeksalla eurolla Temusta josta sen kyllä ostin. Anteeksi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa itsesi.
Ai että kuulostat ihanalta ihmiseltä
Vierailija kirjoitti:
Tilatkaa ihan rauhassa ne myrkkypaskanne ja tuoteväärennökset Temusta Minä käytän suomalaista kauppiasta vaikka maksaakin vähän enemmän kun tiedän että se on turvallinen ja tullilaboratorion tarkistama ja jos jotain ilmenee niin tiedän kuka sen myi Hopi hopi eukot temuun niin saatte kivat bling bling punakintut !
Tullilaboratorio? Ihan itsekkö keksit 😄
Voi, minää olen tilannut muutamia supertarpeellisisa tuotteita edullisesti Temusta ja olen tyytyväinen.
Ap, kun ostat kivijalkaliikkeestä , varo katsomasta , siellä tuotteessa luke made in china😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinne ne tulevat...? Kuka se tyhmä onkaan.
No mistä luulet kaikki ne tavarat, mitä on Suomen kaupoissa tulevan? Iso osa tulee sieltä Kiinasta
Että kyllä, sinä tässä se tyhmääkin tyhmempi on, kun aluksi väitit että ne temu paketit tulee suoraan Kiinasta. Ei tule. Kiina kuljettaa samalla tavalla sinne Euroopan varastoihin tavaraa samalla kun se kuljettaa teidän Prismaan, Tokmanniin, Halpahalliin, Tiigeriin, Citymarkettiin ja kaikkialle muille kauppoihin Suomeen. Kaikki tulee samalla isolla rahtialuksella.
En mä ole väittänyt yhtään mitään stanan apina. Joo, tavaraa tulee kauppoihinkin kiinasta. Mutta temutuksen vuoksi rahtimäärät sieltä ovat moneen kertaan todistetusti moninkertaistuneet ja mm tulli on aivan kusessa sen roinan kanssa. Hlvetin trikiinien runtelema kromosomimörkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tullilaboratorio. Et ole ikinä kuullut? -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei paskapää Mikä tuo sitten on !
https://tulli.fi/tutustu-tulliin/tehtavamme/tullilaboratorio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei paskapää Mikä tuo sitten on !
https://tulli.fi/tutustu-tulliin/tehtavamme/tullilaboratorio
https://tulli.fi/-/kosmetiikan-koostumuksessa-runsaasti-epaselvyyksia-t…
Äänestäkää kokoomus ulos hallitusvallasta! Ennemmin en palaa suomalainen yrittäjän asiakkaaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tullilaboratorio. Et ole ikinä kuullut? -eri
Luuletko tosissaan että heillä on resursseja tutkia kymmeniä tuhansia, ellei satoja tuhansia paketteja päivässä? Kysynpähän vaan
Mikä vika Temussa on? Ihan peruskamaa edullisesti. Jos tarvitsen uuden uimapuvun, miksen ottaisi sieltä satojen ja satojen valikoimasta vaan kävelisin Tokmannille ostamaan saman kiinapuvun 2-3 -kertaisella hinnalla muutamasta vaihtoehdosta. Se valikoima, se valikoima. Ihan just löytää sen, mitä haluaa. Jos haluan saada vaaleanvioletit bootcut-farkut, ne löytyy sieltä ja istuvat hyvin. Jos haluan raidallisen neuleen, jossa on pinkkiä ja valkoista raitaa, se löytyy sieltä.
Turhan ostaminen on eri asia kuin ostaa tarpeeseen. Temu on hyvä vaihtoehto siihen. jos se rasittaa, säätäköön siihen rajoitteet/tullit. En vain käsitä, miksi minä en saisi hyötyä kiinanhinnoista, mutta yritykset saa surutta tilata sieltä tuotteet, lyödä isot katteet päälle jne. ja siirtää tuotantonsa sinne. Nehän käyttää hyväksi Kiinaa joka tavalla. Miksen minä saisi?