Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan temusta tilaajia

Vierailija
22.03.2026 |

Vihaan teitä. 

Nyt ette tilaa sieltä enää mitään tuotteita. 

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika Temussa on? Ihan peruskamaa edullisesti. Jos tarvitsen uuden uimapuvun, miksen ottaisi sieltä satojen ja satojen valikoimasta vaan kävelisin Tokmannille ostamaan saman kiinapuvun 2-3 -kertaisella hinnalla muutamasta vaihtoehdosta. Se valikoima, se valikoima. Ihan just löytää sen, mitä haluaa. Jos haluan saada vaaleanvioletit bootcut-farkut, ne löytyy sieltä ja istuvat hyvin. Jos haluan raidallisen neuleen, jossa on pinkkiä ja valkoista raitaa, se löytyy sieltä. 

Turhan ostaminen on eri asia kuin ostaa tarpeeseen. Temu on hyvä vaihtoehto siihen. jos se rasittaa, säätäköön siihen rajoitteet/tullit. En vain käsitä, miksi minä en saisi hyötyä kiinanhinnoista, mutta yritykset saa surutta tilata sieltä tuotteet, lyödä isot katteet päälle jne. ja siirtää tuotantonsa sinne. Nehän käyttää hyväksi Kiinaa joka tavalla. Miksen minä saisi? 

Vierailija
22/62 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on rankka tunne. Koita, ap, porvoo, ulosoppia siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvisteeskentelijät hyvesignaloivat ilmastosta ja ihmisoikeuksista, samalla temuttavat turhaa pskaa toiselta puolen palloa.

Voi tyhmääkin tyhmemmät. Ne Temun paketit eivät tule Kiinasta, vaan niillä on varasto Euroopassa, josta ne tuotteet tulee.

Se on välivarasto ja sillä keinolla saadaan ilmainen toimitus 

Vierailija
24/62 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvisteeskentelijät hyvesignaloivat ilmastosta ja ihmisoikeuksista, samalla temuttavat turhaa pskaa toiselta puolen palloa.

Voi tyhmääkin tyhmemmät. Ne Temun paketit eivät tule Kiinasta, vaan niillä on varasto Euroopassa, josta ne tuotteet tulee.

Ja sinne ne tulevat...? Kuka se tyhmä onkaan.

No mistä luulet kaikki ne tavarat, mitä on Suomen kaupoissa tulevan? Iso osa tulee sieltä Kiinasta

Että kyllä, sinä tässä se tyhmääkin tyhmempi on, kun aluksi väitit että ne temu paketit tulee suoraan Kiinasta. Ei tule. Kiina kuljettaa samalla tavalla sinne Euroopan varastoihin tavaraa samalla kun se kuljettaa teidän Prismaan, Tokmanniin, Halpahalliin, Tiigeriin, Citymarkettiin ja kaikkialle muille kauppoihin Suomeen. Kaikki tulee samalla isolla rahtialuksella.

Vierailija
25/62 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.Ap.vihaa ihan vapaasti.  Purra leikkeli köyhyyteen , niin nyt säästetään niinn kauan kunnes hallitus vaihtuu...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣    kyllä vaan Temutetetaan. 

Kielsinkö mä sua

KIELSINKÖ MÄ SUA

ET tilaa ymmärrätkö!

Vierailija
26/62 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatkaa ihan rauhassa ne myrkkypaskanne ja tuoteväärennökset Temusta Minä käytän suomalaista kauppiasta vaikka maksaakin vähän enemmän kun tiedän että se on turvallinen ja tullilaboratorion tarkistama ja jos jotain ilmenee niin tiedän kuka sen myi Hopi hopi eukot temuun niin saatte kivat bling bling punakintut !

Vierailija
27/62 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pikku AP. muistitko ottaa 💊💊 ja onhan vaipat vaihdettu ?

Ei tämmöiset vastaukset ole enää hauskoja.

Vierailija
28/62 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa itsesi. 

Vierailija
29/62 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.Ap.vihaa ihan vapaasti.  Purra leikkeli köyhyyteen , niin nyt säästetään niinn kauan kunnes hallitus vaihtuu...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣    kyllä vaan Temutetetaan. 

Luulette jotakin säästävänne, hah.

Vierailija
30/62 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän luulen että nämä ovat ihan eri henkilöitä. Yleensä nämä ilmastoaktivistit itse matkustelevat lentokoneella

Vierailija
31/62 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toimeentulotuella elävä pitkäaikaistyötön ja polkupyörä on minulle välttämätön liikkumisväline, että saan halvemmista kaupoista ruokaa. Kun satulatolppa katkesi - onneksi sain vain ikäviä ruhjeita - olisin voinut ostaa sen 40 eurolla, plus junamatka, Helsingistä tai kahdeksalla eurolla Temusta josta sen kyllä ostin. Anteeksi vaan. 

Vierailija
32/62 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapa itsesi. 

Ai että kuulostat ihanalta ihmiseltä

Vierailija
33/62 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilatkaa ihan rauhassa ne myrkkypaskanne ja tuoteväärennökset Temusta Minä käytän suomalaista kauppiasta vaikka maksaakin vähän enemmän kun tiedän että se on turvallinen ja tullilaboratorion tarkistama ja jos jotain ilmenee niin tiedän kuka sen myi Hopi hopi eukot temuun niin saatte kivat bling bling punakintut !

Tullilaboratorio? Ihan itsekkö keksit 😄

Vierailija
34/62 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, minää olen tilannut muutamia supertarpeellisisa tuotteita edullisesti Temusta ja olen tyytyväinen.

Ap, kun ostat kivijalkaliikkeestä , varo katsomasta , siellä tuotteessa luke made in china😂

Vierailija
35/62 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinne ne tulevat...? Kuka se tyhmä onkaan.

No mistä luulet kaikki ne tavarat, mitä on Suomen kaupoissa tulevan? Iso osa tulee sieltä Kiinasta

Että kyllä, sinä tässä se tyhmääkin tyhmempi on, kun aluksi väitit että ne temu paketit tulee suoraan Kiinasta. Ei tule. Kiina kuljettaa samalla tavalla sinne Euroopan varastoihin tavaraa samalla kun se kuljettaa teidän Prismaan, Tokmanniin, Halpahalliin, Tiigeriin, Citymarkettiin ja kaikkialle muille kauppoihin Suomeen. Kaikki tulee samalla isolla rahtialuksella.

En mä ole väittänyt yhtään mitään stanan apina. Joo, tavaraa tulee kauppoihinkin kiinasta. Mutta temutuksen vuoksi rahtimäärät sieltä ovat moneen kertaan todistetusti moninkertaistuneet ja mm tulli on aivan kusessa sen roinan kanssa. Hlvetin trikiinien runtelema kromosomimörkö.

Vierailija
36/62 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tullilaboratorio. Et ole ikinä kuullut? -eri

Vierailija
37/62 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei paskapää Mikä tuo sitten on !

https://tulli.fi/tutustu-tulliin/tehtavamme/tullilaboratorio

Vierailija
38/62 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei paskapää Mikä tuo sitten on !

https://tulli.fi/tutustu-tulliin/tehtavamme/tullilaboratorio

https://tulli.fi/-/kosmetiikan-koostumuksessa-runsaasti-epaselvyyksia-t…

Vierailija
39/62 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää kokoomus ulos hallitusvallasta! Ennemmin en palaa suomalainen yrittäjän asiakkaaksi!

Vierailija
40/62 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tullilaboratorio. Et ole ikinä kuullut? -eri

Luuletko tosissaan että heillä on resursseja tutkia kymmeniä tuhansia, ellei satoja tuhansia paketteja päivässä? Kysynpähän vaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi